Partyflock
 
here

Hardtour 2007

foto's
album,23 · goed · ical
1274 × 1158 · locatie
El Toro
georganiseerd door

El Toro (binnen) op de kaart Site
Oude Vismarkt 2
Goes
Nederland🇳🇱
hardcore × 9, early hardcore × 7, oldschool × 6, classics × 5, jump × 5, hardstyle × 4, house × 1

Tickets & prijs Hardtour 2007

Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Bezoekers
Maximaal 800.

Stemresultaat: goed

geweldig169%
zeer goed5530%
goed7943%
ok158%
voldoende116%
onvoldoende53%
slecht11%
zeer slecht0
waardeloos32%

Line-up Hardtour 2007

hardcore
hardcore, house, hardstyle, trance
hardcore, hardstyle
hardcore
hardcore, trance, house, hardstyle
hardcore
hardcore
🇧🇪 hardcore
house, trance
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
hardcore
drum & bass, hardcore
hardcore, hardstyle
· MC

Statistieken

483Partyflockbezoekers
56 / 38·mannen / vrouwen
21.2Partyflockgemiddelde leeftijd
21.1Partyflockleeftijd mediaan
1·forumonderwerp
Ghostje: 87
·foto's
23·albumfoto's
147·opmerkingen
36·waarderingen
goed·stemresultaat (185 stemmen)

Forum

147 opmerkingen

Waarschuw beheerder
vin alles best alls angerfist en partyraiser der maar bij zijn:p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ REZA op woensdag 2 mei 2007 om 23:23:
welke zeeuwse dj willen jullie perse zien


Tera-pi natuurlijk he 8)
Waarschuw beheerder
donateur
die zie jij al elke dag ja...:p
Artiest {SHOWLIST artist 70767, 53034}
Waarschuw beheerder
zeker zeker
een mooi line upje:D TOA zoals gehoopt:D
Waarschuw beheerder
yeaah :respect: chaos :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
kiek hierbij dus de line-up
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ REZA op woensdag 30 mei 2007 om 23:43:
kiek hierbij dus de line-up


netjesss :jaja: :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 12:31:
Tera-pi natuurlijk he


Maar Vicc,, Kom Tera-Pi Niet :'(
Dan ist gelijk al n stuk minder or :nosmile:
Haha:lol:

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
luustert...tera-pi is binnenkort aan de beurt en geloof me maar dat vind ie niet erg...:d
 
Werkzaam bij Watch Out Events
Artiest Alkyme & Vek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ REZA op donderdag 31 mei 2007 om 13:19:
luustert...tera-pi is binnenkort aan de beurt en geloof me maar dat vind ie niet erg...:d


huh, Tera-pi op Watch Out!? ;)
 
Waarschuw beheerder
Zeer goede line up:respect:
 
Waarschuw beheerder
goeie line up TOA:respect: jammer alleen van restyle dat ie dr niej bijstaat maar dat soort dingen heb je altijd
laatste aanpassing
Werkzaam bij G-Force
Artiest {SHOWLIST artist 21406, 56392}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ REZA op donderdag 31 mei 2007 om 13:19:
...tera-pi is binnenkort aan de beurt en geloof me maar dat vind ie niet erg


gohhhh wat zou dat nou wezen haha
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ REZA op dinsdag 29 mei 2007 om 17:11:
die zie jij al elke dag ja...


:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :D
Uitspraak van DJ REZA op donderdag 31 mei 2007 om 13:19:
tera-pi is binnenkort aan de beurt en geloof me maar dat vind ie niet erg...


;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja daar kom je nu mee...:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ REZA op donderdag 7 juni 2007 om 12:25:
Ja daar kom je nu mee...


sorry,beetje laat, maar kwas niet eerder hier geweest!! Nee line-up is goed hoor!!!
Waarschuw beheerder
word gezellig hoop ik! vette line-up :) op zeker dik
 
Waarschuw beheerder
DJ PAT B!! KNALLEEEEEEE hahahaha
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2357, 2644}
Artiest B-l-u-e
Waarschuw beheerder
jaja ik kom wel
rob en mc joe moet ik zien ze waare ook all bij ons in het muzirkcafe

www.hetmuziekcafe.nl
 
Waarschuw beheerder
MC LINEZ!!!!!!!! :respect:

Jajajajajaa!!!!!
Dit worr ech loss :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ REZA op donderdag 7 juni 2007 om 12:25:
Ja daar kom je nu mee...


eej reza :P kun je nie nog ff underground madness toevoege :P? :P
ben er wss nie wan kmoe de volgende dag werke en das in zuid-holland klote zooi :(
ag jaa kome nog zat feestjes :P
Waarschuw beheerder
donateur
nou het is heel de dag dus je komt maar gewoon...:-)
Waarschuw beheerder
donateur
B!zar!!


:respect: :respect: :respect: