😏

techno × 7, house × 4, tech house × 3, minimal × 1
Tickets & prijzen Simplon invites Paul Kalkbrenner
Uitverkocht
| Voorverkoop: | € | 12 | ,50 |
| Deurverkoop: | € | 15 | ,- |
Minimumleeftijd?
16Bezoekers
Maximaal 600.
Maximaal 600.
Opmerkingen
Paul Kalkbrenner was ziek op 27 november 2009, en dit is de herkansing. Alle tickets van 27 november 2009 blijven dus geldig voor 4 maart 2010.
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 10 | 16% | |
| zeer goed | 22 | 35% | |
| goed | 27 | 44% | |
| ok | 1 | 2% | |
| voldoende | 1 | 2% | |
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 1 | 2% |
Foto's (→ toon alle 40 foto's)
fotograaf: Dave
Line-up Simplon invites Paul Kalkbrenner
Line-up is niet compleet.
| 1Grote Zaal |
|---|
Strano house, techno, drum & bass, trance |
Jay Christian house |
K.Cee techno |
Pitto house, disco |
Beun & Haas Visuals · visuals |
| 2Kleine Zaal, gehost door Klup |
Cazzo techno, house |
D-Tech techno |
Harde Baas techno, trance, house |
Maslow techno, trance, house |
Statistieken
| 154 | bezoekers | |
| 35 | geïnteresseerd | |
| 64 / 30 | · | mannen / vrouwen |
| 23.5 | gemiddelde leeftijd | |
| 23.1 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| Dave: 40 | · | foto's |
| 12 | · | albumfoto's |
| 205 | · | opmerkingen |
| 28 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (62 stemmen) |
Forum
| Forumonderwerp | Forum | # | Tijd |
|---|---|---|---|
GZ: 2 kaartjes Paul kalkbrenner 4 maart gezocht ![]() | tickets | 2 |
205 opmerkingen
Kaul Palkbrenner
hier nog 1 kaartje over!!!
pb maar
pb maar
Uitspraak van JornC op dinsdag 2 maart 2010 om 16:49:
timetable?
Simplon maakt vantevoren geen timetable bekend, omdat we bang zijn dat dan iedereen tegelijk naar Simplon komt, vlak voordat Kalkbrenner begint. Dat kan enorme rijen voor de deur, opstoppingen bij de garderobe en misschien wel gevaarlijke situaties opleveren.
Dus: gewoon vroeg komen dan weet je zeker dat je alles meemaakt.
Goed lezen!
Geweldig feest. Pitto was een beest. Paul ook goed bezig. Alleen weet iemand de naam van de laatste track van Pitto zijn set?
(permanent verbannen)
Wat zie ik veel mensen klagen over kalkbrenner!
Blijf dan thuis als je het toch bende vind vooraf! hadden andere mensen graag voor willen gaan!
ja gek he dat doet iedere live artiest!Wat had je dan verwacht dat ie n remix van heb je even voor mij erin knalde
kwam ie een uurtje, draaide zn album. En was ie weer weg.
ja gek he dat doet iedere live artiest!Wat had je dan verwacht dat ie n remix van heb je even voor mij erin knalde
waarom wist niemand
Ik wist het wel hoor, gewoon bij de juiste mensen informeren
ja gek he dat doet iedere live artiest!Wat had je dan verwacht dat ie n remix van heb je even voor mij erin knalde
nee jongen wijsneus, dat doet NIET iedere live-artiest. Kalkbrenner draaide vroeger gewoon compleet anders.
Beter.
Daar mag gewoon rechtgeaard over gezeken worden.
en begrijp me niet verkeerd, zijn album vind ik erg goed. Maar je verwacht wel wat extra's als je hem live gaat zien.
(permanent verbannen)
nee jongen wijsneus, dat doet NIET iedere live-artiest. Kalkbrenner draaide vroeger gewoon compleet anders.
Beter.
Daar mag gewoon rechtgeaard over gezeken worden.
en begrijp me niet verkeerd, zijn album vind ik erg goed. Maar je verwacht wel wat extra's als je hem live gaat zien.
hOT cHIP GISTER EXACT HET ZELFDE VERHAAL!
&Kalk doet 45 min eigen album en 45 min remixen van mooie house en pop tracks!"
vANAVOND WEER FF KALKEN!
Paar filmpjes
DIT BEWIJST zelfs alweer 2 nieuw tracks
laatste aanpassing





























