Partyflock
 
here

80 / 90 Party

album,18 · goed · ical
500 × 300 · organisatie
Rebirth Events
georganiseerd door

De Nieuwe Aanleg (binnen) op de kaart Site
Scheggertdijk 10
Almen
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen 80 / 90 Party

Voorverkoop:€ 8,50
Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Bezoekers
Maximaal 800.
Winactie (gesloten)

Stemresultaat: goed

geweldig18%
zeer goed215%
goed646%
ok215%
voldoende18%
onvoldoende18%
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

7 waarderingen

Martijn van Langen
vond het super gezellig en de sfeer was geweldig! zeker voor herhaling vatbaar, maar dan gaan we eerder stampuuuuh! :bounce:
mijn lieverd de held van de avond(L) was gezellig(Y)
Bakkus
jaaa alleeen jammer dat iedereen zo lang achteraan stond, naja des te meer ruimte voor mij:P
[__­TieNTje__­]
begin was verrot maar daarna cker niet meer :bounce:
Het duurde ff maar het end was gezellie:D
[nl]Roy[nl]
kwam slecht op gang ma op het laatst top!
ondanks weinig aantal mensen zeer gezellig!

Line-up 80 / 90 Party

za 21:00 - 22:30:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  · live 🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 23:00 - 00:00:  hardcore, retro
zo 00:00 - 01:00:  🇺🇸 🇳🇱
  hardcore

Statistieken

39Partyflockbezoekers
21Partyflockgeïnteresseerd
64 / 28·mannen / vrouwen
22.5Partyflockgemiddelde leeftijd
21.2Partyflockleeftijd mediaan
1·forumonderwerp
16 @ 3× 2·winactie
18·albumfoto's
38·opmerkingen
7·waarderingen
goed·stemresultaat (13 stemmen)

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
8 november early//oldstyle in Almen !! f:hard4

38 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Woehoeee lekker dichtbij huis:P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 11161, 194, 2434, 2062}
Artiest {SHOWLIST artist 128, 50507}
Waarschuw beheerder
gaat gezellig worden :cheer:
Waarschuw beheerder
Oldschoooooooooool :lijn:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 00:49:
Woehoeee lekker dichtbij huis:P


Zeker! :D
Heb daar nog gegeten met Appie :O
 
Waarschuw beheerder
wel jammer dat het maar tot 01.00 mag duren van de zaaleigenaar:S
Waarschuw beheerder
Wiieeheeeha, Heb er zin iiinn:d :
:respect:
hee martijn hier mag ik wel naar toeo:0) eindelijk
:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkus op zaterdag 19 juli 2008 om 15:53:
Wiieeheeeha, Heb er zin iiinn :

hee martijn hier mag ik wel naar toeo:0) eindelijk


Misschien moeten we dit feest toch maar naar 18 jaar doen:P:P anders heb je die Bakkie er weer bij pffff...:P
:lol::lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HUH, Bountyhunter, Dano en Flamman&Abraxxas in almen? :O
zeker een kijkje nemen

Bountyhunter (L)
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
Waarschuw beheerder
Bountyhunter :respect: Misschien wel aanwezig :)
 
Waarschuw beheerder
ik werk daar:p

als ik die dag maar niet hoef te werken:o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 21:37:
ik werk daar

als ik die dag maar niet hoef te werken


Dan ga je het wel druk krijgen denk ik ja:P haha maar wel gezellig!
Waarschuw beheerder
Ik woon daar, haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 19:46:
wel jammer dat het maar tot 01.00 mag duren van de zaaleigenaar


Word dus een kinderfestijn ook al leeftijd vanaf 16 jaar

Back to the old day met kut kindjes Word het echt zo leuk?
 
Waarschuw beheerder
Heb er zin iiiiiiiiiiiinnnn (L)
Waarschuw beheerder
baba here we come hahah tot snel:)
Waarschuw beheerder
Ik zal ook zeker aanwezig zijn, heb echt zin in dit feesie.

Gaat zekers vette shit worden SEE YOU ALL THERE!:cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nousie op donderdag 23 oktober 2008 om 21:01:
Ik zal ook zeker aanwezig zijn, heb echt zin in dit feesie.

Gaat zekers vette shit worden SEE YOU ALL THERE!


:cheer:
:D:D
 
Waarschuw beheerder
Word gezellie:cheer:
Waarschuw beheerder
nou tijger, chan en ik gaan dan wel weer een keertje met je mee..als je niet al te laat moet... LOVE YOU!!!!!!
Waarschuw beheerder
Hopppaaa ik sta op de gasteb\nlijst:D(L):bounce:
Waarschuw beheerder
Mag je daar eigelijk een pet of ofniee?(A)
 
Waarschuw beheerder
21:00 - 22:30: Baba
22:00 - 23:00: Live: Bountyhunter
23:00 - 00:00: Dano
00:00 - 01:00: Abraxas
00:00 - 01:00: Jeroen Flamman

Nou partyflock heeft het er weer lekker opgezet:S
Het zit zo:
Een locale dj(blacknight) draait van 20.00 - 21.00
Dan Baba 21.00 - 22.00
Baba en Bountyhunter gaan daarna samen draaien en dan komt de liveset van bountyhunter en dan de rest.
Even voor de duidelijkheid:P
Waarschuw beheerder
wat is dat gedoe met die petjes toch
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [__TieNTje__] op donderdag 6 november 2008 om 21:50:
Ik vraag of je petje op mag meer niet hoor


heeft deze kleine jongen wel gelijk in, straks staat hij daar met zijn petje mag er niet in vanwege die regel(K)
:jaja:
Waarschuw beheerder
heb er zin in ouwe!,

hardstyle lover ben ji wel 16?

see you vanaaf ouwe!
Waarschuw beheerder
Wat denk jij dan was wel ff lekker ragge:D:D
Waarschuw beheerder
fotoooows online :

http://www.cool-vibes.nl/www1/

[img width=640 height=480 cacheid=000050c300009d3f11dd6a9d0a00160619]http://cool-vibes.nl/www/images/gallery/DSC00971_632935.JPG[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000050c400009d4035f686570a00160619]http://cool-vibes.nl/www/images/gallery/DSC00973_938829.JPG[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000050c500009d415707b4990a00160619]http://cool-vibes.nl/www/images/gallery/DSC01015_149722.JPG[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000050c600009d42d50df3b50a00160619]http://cool-vibes.nl/www/images/gallery/DSC01032_332127.JPG[/img]

;)
laatste aanpassing