Partyflock
 
here

80 / 90 Party

album,18 · goed · ical
500 × 300 · organisatie
Rebirth Events
georganiseerd door

De Nieuwe Aanleg (binnen) op de kaart Site
Scheggertdijk 10
Almen
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen 80 / 90 Party

Voorverkoop:€ 8,50
Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Bezoekers
Maximaal 800.
Winactie (gesloten)

Stemresultaat: goed

geweldig18%
zeer goed215%
goed646%
ok215%
voldoende18%
onvoldoende18%
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

7 waarderingen

Martijn van Langen
vond het super gezellig en de sfeer was geweldig! zeker voor herhaling vatbaar, maar dan gaan we eerder stampuuuuh! :bounce:
mijn lieverd de held van de avond(L) was gezellig(Y)
Bakkus
jaaa alleeen jammer dat iedereen zo lang achteraan stond, naja des te meer ruimte voor mij:P
[__­TieNTje__­]
begin was verrot maar daarna cker niet meer :bounce:
Het duurde ff maar het end was gezellie:D
[nl]Roy[nl]
kwam slecht op gang ma op het laatst top!
ondanks weinig aantal mensen zeer gezellig!

Line-up 80 / 90 Party

za 21:00 - 22:30:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  · live 🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 23:00 - 00:00:  hardcore, retro
zo 00:00 - 01:00:  🇺🇸 🇳🇱

Statistieken

39Partyflockbezoekers
21Partyflockgeïnteresseerd
64 / 28·mannen / vrouwen
22.5Partyflockgemiddelde leeftijd
21.2Partyflockleeftijd mediaan
1·forumonderwerp
16 @ 3× 2·winactie
18·albumfoto's
38·opmerkingen
7·waarderingen
goed·stemresultaat (13 stemmen)

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
8 november early//oldstyle in Almen !! f:hard4

38 opmerkingen

 
Woehoeee lekker dichtbij huis:P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 11161, 194, 2434, 2062}
Artiest {SHOWLIST artist 128, 50507}
gaat gezellig worden :cheer:
Oldschoooooooooool :lijn:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 00:49:
Woehoeee lekker dichtbij huis:P


Zeker! :D
Heb daar nog gegeten met Appie :O
 
wel jammer dat het maar tot 01.00 mag duren van de zaaleigenaar:S
Wiieeheeeha, Heb er zin iiinn:d :
:respect:
hee martijn hier mag ik wel naar toeo:0) eindelijk
:lol:
 
Uitspraak van Bakkus op zaterdag 19 juli 2008 om 15:53:
Wiieeheeeha, Heb er zin iiinn :

hee martijn hier mag ik wel naar toeo:0) eindelijk


Misschien moeten we dit feest toch maar naar 18 jaar doen:P:P anders heb je die Bakkie er weer bij pffff...:P
:lol::lol:
laatste aanpassing
HUH, Bountyhunter, Dano en Flamman&Abraxxas in almen? :O
zeker een kijkje nemen

Bountyhunter (L)
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
Bountyhunter :respect: Misschien wel aanwezig :)
 
ik werk daar:p

als ik die dag maar niet hoef te werken:o
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 21:37:
ik werk daar

als ik die dag maar niet hoef te werken


Dan ga je het wel druk krijgen denk ik ja:P haha maar wel gezellig!
Ik woon daar, haha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 19:46:
wel jammer dat het maar tot 01.00 mag duren van de zaaleigenaar


Word dus een kinderfestijn ook al leeftijd vanaf 16 jaar

Back to the old day met kut kindjes Word het echt zo leuk?
 
Heb er zin iiiiiiiiiiiinnnn (L)
baba here we come hahah tot snel:)
Ik zal ook zeker aanwezig zijn, heb echt zin in dit feesie.

Gaat zekers vette shit worden SEE YOU ALL THERE!:cheer:
 
Uitspraak van Nousie op donderdag 23 oktober 2008 om 21:01:
Ik zal ook zeker aanwezig zijn, heb echt zin in dit feesie.

Gaat zekers vette shit worden SEE YOU ALL THERE!


:cheer:
:D:D
 
Word gezellie:cheer:
nou tijger, chan en ik gaan dan wel weer een keertje met je mee..als je niet al te laat moet... LOVE YOU!!!!!!
Hopppaaa ik sta op de gasteb\nlijst:D(L):bounce:
Mag je daar eigelijk een pet of ofniee?(A)
 
21:00 - 22:30: Baba
22:00 - 23:00: Live: Bountyhunter
23:00 - 00:00: Dano
00:00 - 01:00: Abraxas
00:00 - 01:00: Jeroen Flamman

Nou partyflock heeft het er weer lekker opgezet:S
Het zit zo:
Een locale dj(blacknight) draait van 20.00 - 21.00
Dan Baba 21.00 - 22.00
Baba en Bountyhunter gaan daarna samen draaien en dan komt de liveset van bountyhunter en dan de rest.
Even voor de duidelijkheid:P
wat is dat gedoe met die petjes toch
laatste aanpassing
 
Uitspraak van [__TieNTje__] op donderdag 6 november 2008 om 21:50:
Ik vraag of je petje op mag meer niet hoor


heeft deze kleine jongen wel gelijk in, straks staat hij daar met zijn petje mag er niet in vanwege die regel(K)
:jaja:
heb er zin in ouwe!,

hardstyle lover ben ji wel 16?

see you vanaaf ouwe!
Wat denk jij dan was wel ff lekker ragge:D:D
fotoooows online :

http://www.cool-vibes.nl/www1/






;)
laatste aanpassing