😏
Stemresultaat: goed
| geweldig | 2 | 20% | |
| zeer goed | 1 | 10% | |
| goed | 3 | 30% | |
| ok | 1 | 10% | |
| voldoende | 1 | 10% | |
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 2 | 20% | |
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up Sappig!
Line-up is niet compleet.
Jeff Doubleu house |
Johnstar house |
R3HAB house |
Ratha house, techno |
Statistieken
| 27 | bezoekers | |
| 8 | geïnteresseerd | |
| 70 / 22 | · | mannen / vrouwen |
| 24.8 | gemiddelde leeftijd | |
| 24.1 | leeftijd mediaan | |
| 12 | · | opmerkingen |
| goed | · | stemresultaat (10 stemmen) |
12 opmerkingen
Le nouveau altijd top! Ben er vanavond ook zeker bij
wordt gezellig..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 17:30:wij zijn er ook bij.. ik hoop wel dat het druk wordt want aan de reacties te zien reageren er niet heel veel mensen enthousiast
Gezellig













![Mat [Retro Included]](/images/user/981970_1852888.png)

