😏

georganiseerd door Project Chaos
–
Baskensburg (binnen)

Presidentroosenveltlaan
Vlissingen
Nederland🇳🇱
Baskensburg (binnen)

Presidentroosenveltlaan
Vlissingen
Nederland🇳🇱
early hardcore × 8, hardcore × 7, early rave × 3
Tickets & prijs Artcore
| Deurverkoop: | € 8,- |
Minimumleeftijd?
16Kledingvoorschrift
Halloween
Halloween
Winactie (gesloten)
Stemresultaat: goed
| geweldig | 1 | 3% | |
| zeer goed | 3 | 9% | |
| goed | 23 | 70% | |
| ok | 4 | 12% | |
| voldoende | 1 | 3% | |
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 1 | 3% | |
| waardeloos | 0 |
Foto's (→ toon alle 52 foto's)
fotograaf: Stijn
Line-up Artcore
Statistieken
| 83 | bezoekers | |
| 45 | geïnteresseerd | |
| 56 / 39 | · | mannen / vrouwen |
| 23.8 | gemiddelde leeftijd | |
| 24.1 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| Stijn: 53 | · | foto's |
| 56 @ 4× 1 | · | winactie |
| 1 | · | albumfoto |
| 77 | · | opmerkingen |
| 19 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (33 stemmen) |
Forum
77 opmerkingen
Ben benieuwd!
Wanneer de volledige line up?
Wanneer de volledige line up?
Uitspraak van (Oldschool-maniac) op zaterdag 5 september 2009 om 12:50:line up? verder en is het daar beetje groot?
niet echt groot, maar met hard attack, de early zaal, daar wordt het gehouden..
gladde vloer !
Hmmzz wordt een moeilijke...
Of Artcore in Vlissingen
Of Trilogy in Den Bosch
Of tot 2 uur of tot 7 uur...
Vorige keer na het feest samen met Jeroen nog even met de eigenaar staan praten en die gaf toen aan tevreden te zijn. Daarom wilde hij de volgende Artcore wel een paar uur langer door te gaan, tot een uur of 4...
Dus Tom; lijkt me een schone taak om dit eens serieus te bespreken met de beste man! Hij kwam zeer serieus over toen hij dat vertelde!
In mijn ogen is het al geen twijfel geval. Maar in het geval dat het tot 4 uur kan doorgaan, lijkt het me geen moeilijke keuze Robbie!!
laatste aanpassing
Uitspraak van » Stebanio, op zaterdag 5 september 2009 om 15:58:niet echt groot
naja als er dan maar beetje goei dj's komen
Uitspraak van (Oldschool-maniac) op woensdag 9 september 2009 om 21:28:Bad Bass zeer goeie gozer en dj
Uitspraak van Notorious-robbert je houd toch niet stiekem van hardstyle he?op maandag 14 september 2009 om 16:59:
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 september 2009 om 16:49:aanwezig, achter de jassen,, aightttt
Uitspraak van DJ HARDNOIZE op maandag 14 september 2009 om 00:46:zit dan in Den Haag, moet draaien op een feest daar
zou van club bazart maar nie al te veel verwachten
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2009 om 14:59:zou van club bazart maar nie al te veel verwachten
ben er nog nooit geweest
maar heb gehoord dat het er juist wel vet is, en dat het nu verbouwd is enzo.
maar goed, ik zie het dan wel weer.
zorg er wel voor dat het vet wordt
Hey mr. Chaos!
Heb je hier nog over gesproken? Zou wel aardig zijn een paar uurtjes erbij toch?!
Voor de bezoekers wel iig!!

Vorige keer na het feest samen met Jeroen nog even met de eigenaar staan praten en die gaf toen aan tevreden te zijn. Daarom wilde hij de volgende Artcore wel een paar uur langer door te gaan, tot een uur of 4...
Dus Tom; lijkt me een schone taak om dit eens serieus te bespreken met de beste man! Hij kwam zeer serieus over toen hij dat vertelde!
Heb je hier nog over gesproken? Zou wel aardig zijn een paar uurtjes erbij toch?!
Uitspraak van Notorious-robbert je houd toch niet stiekem van hardstyle he?op maandag 14 september 2009 om 16:59:
Jawel!!!!!
Maar liever hou het geheim aub!!!
Jij toch van jump, Bassie!!!
In mijn ogen is het al geen twijfel geval. Maar in het geval dat het tot 4 uur kan doorgaan, lijkt het me geen moeilijke keuze Robbie!!
Ben erbij, Daan je hebt me overgehaald!!!
En tom, lees daan zn opmerking nou eens!!! tot 4 uur lekka lekkaaaaaaa
Uitspraak van DJ HARDNOIZE op woensdag 7 oktober 2009 om 21:46:MC Da Spuit 11 heet die zeker?
jaa alstie nog een minuut langer doorging wel
Ook ik heb met de eigenaar gesproken over de sluitingstijd maar hij gaf bij mij aan
dat het pas intressant gaat worden om langer open te blijven wanneer het een groot
evenement is en dat is dit helaas niet.
Een aanvraag indienen bij de gemeente kost enige tijd en een hoop rompslomp dr omheen
om het voor elkaar te krijgen.
We zullen het met de tijd moeten doen die we hebben gekregen dus ik verwacht iedereen
vanaf 8 uur zodat we het om 2 uur (mischien een kwartiertje later) beu zijn!
Aangezien dit een halloween edition is zou ik het erg leuk vinden als jullie verkleed komen
in de meest ziekste outfit!!
Dit gaat leuk worden
dat het pas intressant gaat worden om langer open te blijven wanneer het een groot
evenement is en dat is dit helaas niet.
Een aanvraag indienen bij de gemeente kost enige tijd en een hoop rompslomp dr omheen
om het voor elkaar te krijgen.
We zullen het met de tijd moeten doen die we hebben gekregen dus ik verwacht iedereen
vanaf 8 uur zodat we het om 2 uur (mischien een kwartiertje later) beu zijn!
Aangezien dit een halloween edition is zou ik het erg leuk vinden als jullie verkleed komen
in de meest ziekste outfit!!
Dit gaat leuk worden
Uitspraak van Tommy chaos op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:02:om 2 uur (mischien een kwartiertje later)
Zeker weten een kwartiertje later dus
hier kom ik nog wel ffetjes langs gestuiterd
gezelliggggggggggggggggg
Uitspraak van Tommy chaos op zondag 25 oktober 2009 om 02:52:Wel dan in een getikte outfit heh
we zullen zien wat het wordt
Uitspraak van Tommy chaos op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:02:vanaf 8 uur zodat we het om 2 uur (mischien een kwartiertje later) beu zijn!
net of iemand die takkeherrie van mij langer dan een uur aan wil horen, zelfs dat kwartiertje zal je zwaar komen te staan
laatste aanpassing
Uitspraak van Tommy chaos op dinsdag 27 oktober 2009 om 20:02:Boot blij met zn gewonnen gastenlijstplaats?
Nou kun je es een keer gratis komen zeiken
Haha
Uitspraak van Tommy chaos op dinsdag 27 oktober 2009 om 20:02:Nou kun je es een keer gratis komen zeiken
laatste aanpassing
Uitspraak van Tommy chaos op dinsdag 27 oktober 2009 om 20:02:Boot blij met zn gewonnen gastenlijstplaats?
Nou kun je es een keer gratis komen zeiken
Of die nog nooit gratis is geweest
laatste aanpassing
Ben benieuwd vanavond!
Beter véél earlyO:) Dat was gister helaas veelste weinig..
Beter véél earlyO:) Dat was gister helaas veelste weinig..
laatste aanpassing
Niet meer aanwezig vanavond..
Veel plezier iedereen
Veel plezier iedereen
Zo te zien heb ik niks gemist.. Geen early?
Uitspraak van # Michaela. op zondag 1 november 2009 om 12:37:Zo te zien heb ik niks gemist..
Wij jou ook niet!!
laatste aanpassing





















![# BOB[ZLD]](/images/user/619179_2861473.jpg)





