Partyflock
 
here

Night of the shadows

· Resident evil
album,82 · goed · ical
Night of the shadows

Night of the shadows
georganiseerd door

Café / Dancing de Broertjes (binnen) op de kaart
Putstraat 14
Waalwijk
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen Night of the shadows

Voorverkoop:€ 5,-
Deurverkoop:€ 5,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16

Stemresultaat: goed

geweldig87%
zeer goed2420%
goed4235%
ok2117%
voldoende1714%
onvoldoende11%
slecht11%
zeer slecht11%
waardeloos65%

35 waarderingen

GOED FEEST!!!!!!!! goede organisatie alleen wel jammer van zo een KUT locatie
**­ Bassraver **­
het was tog wel lagge Op me krukke :P
djthevirus
Helaas nooit aangekomen op dit feestje omdat mensen nie van iemand spullen (auto ) konden afblijven.....wel weer trg gevonden :cheer:
kk beveileging!!!ratten zijn het om zoiets te doen ...jullie tent blijft niet lang open op deese manier
was gezellig:D
Heethoofd Babs
heb me in het begin aardig goed vermaakt,alleen jammer van de warmte.EN DIEPTRIEST wat er is gebeurd op het einde,ik hoop dat die genen echt blijft zitten achter tralies HALVE ZOOL. en een flinke SCHADEVERGOEDING moet betalen aan djoy...
Dj Nero
Was een gezellig feest lekker geknalt tot de volgende keer :bier:
snelle jelle!!!­
was goei feestje ,jammer van die knokpartijtjes ,maar op naar Abused by The Core!!
whitefreacky
was een vet feestje totdat zo'n tering wijf ff moe­t laten zien hoe stoer ze zich voelt vuil tering w­ijf!! door haar zit me vriendin met een dikke neus­ en ligt een maat van ons in het ziekenhuis dj Regulator :respect:
Hey mensen bedankt, ut was weer een gezellig feesie.. :respect:
MUZIEK WAS GOED ALLEEN DIE VIEZE KNEUZE DIE TEGE ONS GING VECHTE ARMOED ZAAIERSS KIJK WAT JULLIE HEBBE GEDAAN MANNEKE IN HET ZIEKENHUIS LIG DAAR NU TE KIJKE MET MISS WEL EEN HERSEBESCHADIGING
Kytje aka RSR
wie uitdaagt en zn pote nie thuis ken houde krijgt klappe ( wijf mej gebroke neus ) kkkut voor djoy de eigenaar van die kuttent krijgt m nog wel denk hoedanook kkzielo mej je stok p.s. : mate onder mekaar nie zo moeilijk doen anders wordt t dalijk op elk feest vechte en das nie de bedoeling tis al kut genoeg als iedereen zo door blijft gaan mej ruzie zoeke me elkaar licht dalijk iedereen int ziekehuis kkKUTKKzooi, leg iedreen uit wat t wordt gabber betekent, wordt ff volwasse mense :loser:
Dr. Drogz
Super gedraaid allen, heb me goed vermaakt. Rictus Sempra :respect: Heerlijke set!!
Iedereen weer bedankt, was weer gezellig! op naar volgende night of the shadows :bounce:
Vnm afwezig door kapotte apparatuur
was echt een super relaxed feestje :respect:maar dat dan 1 zo'n wijf zo'n chaos moet veroorzaken!! wat een kut wijf zeg je moet je klauwen gewoon thuis houden jammer dat ik haar niet te pakken kreeg!!
goed feesie en MEMESIS EN MC METAL D THANX voor de opdraging aan nickie :respect:
mooi verkankert die knokpartijen ,mn vent ligt gew­oon in het ziekenhuis met ik weet niet hoeveel sch­ade en letsel!!!!!!!!!!!!! wie haalt het in zijn k­op om zo iemand als mijn ventjuh kapot te slaan me­t een knuppel ik ga kapot hier nou!!!!!!!!!!!!!!!!­!!zoveel verdriet en pijn dattie heeft gehad en ik­ ook nu nog...stelletje kk flikkers die dat gedaan­ hebben gewoon voor niets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het was binne wel gezellig... alleen ging bietje langsaam
RUDOLF:bier:
was weer lachen :BIER:
Badboy1516
t was wel een gezellig feestje was goed druk was toppie
super tof feesie :respect:
oudvel :bye:
was toppie boy's gezellig goed geluid en het was vol(y) op naar de volgende
Was vet feessie,jammer van t eind:( shadowcore tnx and :respect:
heb me goed vermaakt,jammer van die ruzie's,maja kleinigheidje blijf je houden:P
The Decapitator
wat een kutzooi op een eind maar ondanks dat was het feestje wel gezellig :bier:
ShadowCore thnx t was toppie ... geweldig genoten..en nu totaal noar de kotuuhh .. Patric de fotos zijn echt leuk
goed feest.. shadowcore :bier: jammer dat het einde zo werd afgekapt maar was wel n gezellig feestje
50 % Of Nitrog­enetic­s
cool feest shadowcore :respect: jammer van het abrupte einde maarja kan gebeuren :)
Christopher Jones ™
Memesis Egt goed gedraait maat :repect:
MC metal D
heb wel genoten,werd hard gedraait,goed geluid en goeie dj,s op naar het volgende jaar.
Dat was ff losjes :bounce: Shadowcore bedankt :)
[NL]Dennio
Was wel goed te doen ja! ;) heb mn eigen wel vermaakt or! (H)
Michael Forte :beer:
viel echt zwaar tege... kom op man... heel de tijd denk je dat ze wa harder gaan draaien.. komt er een andere dj die meteen weer soft draait.. :/ en dan nie 1 x maar gewoon heel het feest.. matig

Line-up Night of the shadows

za 20:00 - 20:45:  hardcore
  hardcore
za 20:45 - 21:30:  hardcore
  techno, hardcore
za 21:30 - 22:15:  hardcore
  hardcore
za 22:15 - 23:15:  hardcore
  hardcore
za 23:15 - 00:00:  🇵🇹
zo 00:00 - 00:30:  · live hardcore
zo 00:30 - 01:15:  hardcore, hard techno, hardstyle
  · MC hardcore
zo 01:15 - 02:15:  hardcore
  techno
zo 02:15 - 03:00:  hardcore
  hardcore
  · MC house, hardcore, hardstyle
  · MC house, drum & bass, hardcore, hardstyle, trance, techno
  · MC

Statistieken

195Partyflockbezoekers
34Partyflockgeïnteresseerd
54 / 37·mannen / vrouwen
20.2Partyflockgemiddelde leeftijd
20.2Partyflockleeftijd mediaan
1·forumonderwerp
82·albumfoto's
216·opmerkingen
35·waarderingen
goed·stemresultaat (121 stemmen)

Bezoekers

uitgebreid · beknopt