heb me in het begin aardig goed vermaakt,alleen jammer van de warmte.EN DIEPTRIEST wat er is gebeurd op het einde,ik hoop dat die genen echt blijft zitten achter tralies HALVE ZOOL. en een flinke SCHADEVERGOEDING moet betalen aan djoy...
was een vet feestje totdat zo'n tering wijf ff moet laten zien hoe stoer ze zich voelt vuil tering wijf!! door haar zit me vriendin met een dikke neus en ligt een maat van ons in het ziekenhuis dj Regulator
Hey mensen bedankt, ut was weer een gezellig feesie..
MUZIEK WAS GOED ALLEEN DIE VIEZE KNEUZE DIE TEGE ONS GING VECHTE ARMOED ZAAIERSS KIJK WAT JULLIE HEBBE GEDAAN MANNEKE IN HET ZIEKENHUIS LIG DAAR NU TE KIJKE MET MISS WEL EEN HERSEBESCHADIGING
wie uitdaagt en zn pote nie thuis ken houde krijgt klappe ( wijf mej gebroke neus ) kkkut voor djoy de eigenaar van die kuttent krijgt m nog wel denk hoedanook kkzielo mej je stok p.s. : mate onder mekaar nie zo moeilijk doen anders wordt t dalijk op elk feest vechte en das nie de bedoeling tis al kut genoeg als iedereen zo door blijft gaan mej ruzie zoeke me elkaar licht dalijk iedereen int ziekehuis kkKUTKKzooi, leg iedreen uit wat t wordt gabber betekent, wordt ff volwasse mense
Super gedraaid allen, heb me goed vermaakt. Rictus Sempra Heerlijke set!!
Iedereen weer bedankt, was weer gezellig! op naar volgende night of the shadows
Vnm afwezig door kapotte apparatuur
was echt een super relaxed feestje maar dat dan 1 zo'n wijf zo'n chaos moet veroorzaken!! wat een kut wijf zeg je moet je klauwen gewoon thuis houden jammer dat ik haar niet te pakken kreeg!!
goed feesie en MEMESIS EN MC METAL D THANX voor de opdraging aan nickie
mooi verkankert die knokpartijen ,mn vent ligt gewoon in het ziekenhuis met ik weet niet hoeveel schade en letsel!!!!!!!!!!!!! wie haalt het in zijn kop om zo iemand als mijn ventjuh kapot te slaan met een knuppel ik ga kapot hier nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!zoveel verdriet en pijn dattie heeft gehad en ik ook nu nog...stelletje kk flikkers die dat gedaan hebben gewoon voor niets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het was binne wel gezellig... alleen ging bietje langsaam
viel echt zwaar tege... kom op man... heel de tijd denk je dat ze wa harder gaan draaien.. komt er een andere dj die meteen weer soft draait.. en dan nie 1 x maar gewoon heel het feest.. matig