De Strandborrel
14 mei 2014
concept
Concept van Timeless Events.
Adres | Wiltonstraat 2 2722 NG Zoetermeer Nederland |
Telefoon | +31 79 331 1400 |
Links |
Informatie
De Strandborrel is een door Timeless Events geregistreerd en uniek concept, dat voor het eerst geïntroduceerd is in de zomer van 2012. Een borrel is een bekend fenomeen, zowel in privé als zakelijk en ook verscheidene horecagelegenheden organiseren al lange tijd borrels, net na werktijd. De verschuiving naar het strand was echter uniek en daarom ook bijzonder aantrekkelijk. In feite spreken zowel het woord Strand als Borrel al tot de verbeelding en is het slechts de creatie van de juiste sfeer dat invulling kan geven aan de verwachtingen die bezoekers hierbij hebben.
Sinds de eerste editie van De Strandborrel is het bezoekersaantal alleen maar gegroeid. Men komst steevast naar elke volgende editie en de mond op mond reclame zorgt ervoor dat ook vrienden en kennissen een strandborrel mee willen maken.
Het succes van het concept De Strandborrel sluit hierdoor naadloos aan bij de andere succesvolle Timeless concepten Exclusive en Timeless.
Inmiddels hebben al deze evenementen vele fans en vaste bezoekers die zich onverbrekelijk thuis zijn gaan voelen bij het exclusieve 'Timeless gevoel".
Locatie
Uiteraard aan de kust aan een van de vele stranden die Nederland heeft. Timeless Events is altijd op zoek naar vernieuwing en verrassing en houdt daarom alle ontwikkelingen van bestaande en nieuwe beachclubs goed in de gaten. De Strandborrel wordt in 2013 op diverse primaire locaties georganiseerd. Het is van belang dat de beachclub qua uitstraling, onderhoud en inrichting, voldoet aan de wensen van de doelgroep, organisatie en ook van die van de eventuele sponsors.
De doelgroep
De initiatiefnemers van De Strandborrel voelden goed aan dat het steeds meer verwende uitgaanspubliek snakte naar innovatie; nieuwe prikkels, nieuwe beleving, nieuwe sensatie en verrassingen. Zij voelden goed aan dat men het waard vindt om entree te betalen mits het evenement anders is dan anderen en speelden hier op de juiste manier op in. Er wordt namelijk niet meer gezocht op partysites of er een top-DJ op een party draait. Die tijden zijn geweest. Tegenwoordig betalen mensen voor sfeer en identiteit.
De doelgroep van De Strandborrel is 23+, trendy, mooi, verzorgd en gezellig. De vele foto's en videoverslagen van vorige Strandborrels tonen dit meer dan duidelijk aan.
Muziek
Uiteraard is de muziekkeuze een essentiële factor voor een goed evenement. Timeless Events besteed hier veel aandacht aan en zorgt voor de juiste muziek, van de juiste DJ's, in de juiste volgorde gedurende de avond. Ook live-entertainment is een belangrijke factor in het totaalpakket van De Strandborrel. Saxofonisten, violisten, percussionisten en vocalisten worden op roulatie basis betrokken bij iedere editie. Het muziekaanbod moet ten allen tijden op maat zijn, zodat het publiek krijgt wat het verwacht.
Sinds de eerste editie van De Strandborrel is het bezoekersaantal alleen maar gegroeid. Men komst steevast naar elke volgende editie en de mond op mond reclame zorgt ervoor dat ook vrienden en kennissen een strandborrel mee willen maken.
Het succes van het concept De Strandborrel sluit hierdoor naadloos aan bij de andere succesvolle Timeless concepten Exclusive en Timeless.
Inmiddels hebben al deze evenementen vele fans en vaste bezoekers die zich onverbrekelijk thuis zijn gaan voelen bij het exclusieve 'Timeless gevoel".
Locatie
Uiteraard aan de kust aan een van de vele stranden die Nederland heeft. Timeless Events is altijd op zoek naar vernieuwing en verrassing en houdt daarom alle ontwikkelingen van bestaande en nieuwe beachclubs goed in de gaten. De Strandborrel wordt in 2013 op diverse primaire locaties georganiseerd. Het is van belang dat de beachclub qua uitstraling, onderhoud en inrichting, voldoet aan de wensen van de doelgroep, organisatie en ook van die van de eventuele sponsors.
De doelgroep
De initiatiefnemers van De Strandborrel voelden goed aan dat het steeds meer verwende uitgaanspubliek snakte naar innovatie; nieuwe prikkels, nieuwe beleving, nieuwe sensatie en verrassingen. Zij voelden goed aan dat men het waard vindt om entree te betalen mits het evenement anders is dan anderen en speelden hier op de juiste manier op in. Er wordt namelijk niet meer gezocht op partysites of er een top-DJ op een party draait. Die tijden zijn geweest. Tegenwoordig betalen mensen voor sfeer en identiteit.
De doelgroep van De Strandborrel is 23+, trendy, mooi, verzorgd en gezellig. De vele foto's en videoverslagen van vorige Strandborrels tonen dit meer dan duidelijk aan.
Muziek
Uiteraard is de muziekkeuze een essentiële factor voor een goed evenement. Timeless Events besteed hier veel aandacht aan en zorgt voor de juiste muziek, van de juiste DJ's, in de juiste volgorde gedurende de avond. Ook live-entertainment is een belangrijke factor in het totaalpakket van De Strandborrel. Saxofonisten, violisten, percussionisten en vocalisten worden op roulatie basis betrokken bij iedere editie. Het muziekaanbod moet ten allen tijden op maat zijn, zodat het publiek krijgt wat het verwacht.