Next Generation
concept
Adres | Nederland |
Informatie
Next Generation is begonnen op 14 mei, 2015. De organisatie van Next Generation bestaat uit 3 vrienden van tussen de 18 & 20 jaar. Alle 3 komen wij uit Hilversum en omstreken. Vanaf 13-jarige leeftijd vermaken wij ons al met het uitgaan in Hilversum, dit en het feit dat er geen feesten waren voor deze leeftijd waren dan ook de belangrijkste redenen voor ons om 2 jaar geleden onze eigen feesten te beginnen.
Onder de naam Next Generation organiseren wij om de 2/3 maanden een fantastisch feest voor kinderen van 13 t/m 16 jaar. Deze feesten worden georganiseerd in Hilversum en zijn, naast schoolfeesten, het enige feest in Hilversum met deze leeftijdsdoelgroep.
Deze feesten worden goed ontvangen bij het publiek vanwege de hoge inbreng die de doelgroep kan bijleveren, de betaalbare prijs, de centrale ligging, de veilige omgeving tijdens het feest (vooral gewaardeerd door de ouders), de lokale getalenteerde artiesten, de sfeer & de gave decors.
Wat ons onderscheid van andere feesten is dat wij toegang bieden aan alle kinderen binnen de leeftijdscategorie. Dit geeft jongeren de kans om mensen te leren kennen buiten hun school, sportclub en directe omgeving om zo nieuwe vrienden te maken. Ook hebben wij vernomen dat feesten die vanuit een school of een andere organisatie in de buurt van Hilversum worden georganiseerd vaak het stigma dragen om saai, kinderachtig of eentonig te zijn. Wij hebben als doel jongeren juist een volwassen uitgaansbeleving te bieden met veel diversiteit.
Het concept Next Generation bestaat nu al bijna 2 jaar en heeft al meerdere succesvolle edities op zijn naam staan. Deze feesten kenmerken zich door de NIX-regel strikt te hanteren en een professionele bewaking om ongeregeldheden in welke vorm dan ook te voorkomen. De locatie welke wij nu gebruiken voor het uitvoeren van het concept Next Generation is podium De Vorstin in Hilversum.
Om deze feesten te geven werken wij samen met een aantal partners. Podium de Vorstin is onze belangrijkste partner, zij ondersteunen ons door het meedenken met creatieve ideeën, het beschikbaar stellen van hun locatie om kwalitatief onderzoek te houden met onze focusgroep & het bouwen van supergave decors. Andere belangrijke partners van ons zijn lokale Hilversumse artiesten & DreamEvents BV.
Onder de naam Next Generation organiseren wij om de 2/3 maanden een fantastisch feest voor kinderen van 13 t/m 16 jaar. Deze feesten worden georganiseerd in Hilversum en zijn, naast schoolfeesten, het enige feest in Hilversum met deze leeftijdsdoelgroep.
Deze feesten worden goed ontvangen bij het publiek vanwege de hoge inbreng die de doelgroep kan bijleveren, de betaalbare prijs, de centrale ligging, de veilige omgeving tijdens het feest (vooral gewaardeerd door de ouders), de lokale getalenteerde artiesten, de sfeer & de gave decors.
Wat ons onderscheid van andere feesten is dat wij toegang bieden aan alle kinderen binnen de leeftijdscategorie. Dit geeft jongeren de kans om mensen te leren kennen buiten hun school, sportclub en directe omgeving om zo nieuwe vrienden te maken. Ook hebben wij vernomen dat feesten die vanuit een school of een andere organisatie in de buurt van Hilversum worden georganiseerd vaak het stigma dragen om saai, kinderachtig of eentonig te zijn. Wij hebben als doel jongeren juist een volwassen uitgaansbeleving te bieden met veel diversiteit.
Het concept Next Generation bestaat nu al bijna 2 jaar en heeft al meerdere succesvolle edities op zijn naam staan. Deze feesten kenmerken zich door de NIX-regel strikt te hanteren en een professionele bewaking om ongeregeldheden in welke vorm dan ook te voorkomen. De locatie welke wij nu gebruiken voor het uitvoeren van het concept Next Generation is podium De Vorstin in Hilversum.
Om deze feesten te geven werken wij samen met een aantal partners. Podium de Vorstin is onze belangrijkste partner, zij ondersteunen ons door het meedenken met creatieve ideeën, het beschikbaar stellen van hun locatie om kwalitatief onderzoek te houden met onze focusgroep & het bouwen van supergave decors. Andere belangrijke partners van ons zijn lokale Hilversumse artiesten & DreamEvents BV.