Het mocht even duren, maar een maand geleden is het hoge woord en dan toch uit gekomen! Het grootste gratis festival van de kop van Noord-Holland, Last Minute Summer Event, gaat zijn achtste editie beleven! Zonder slag of stoot is dit niet gegaan. Er is uiteindelijk een kleine subsidie gekomen. Genoeg motivatie voor de organisatoren om het festival toch te gaan organiseren, maar niet genoeg om het festival met dat geld te kunnen organiseren.
Daarom is besloten om op 1 augustus 2009 een benefietparty in de Stadshal Den Helder te organiseren met enkele grote namen waaronder de Osdorp Posse, die bezig is met hun afscheidstour door Nederland. Het doel is dus om met deze betalende editie meer geld in het laatje te brengen om zo het festival op dezelfde wijze en met dezelfde kwaliteit neer te kunnen zetten. De ‘outdoor’ editie van Last Minute Summer Event wordt gehouden op 29 augustus a.s. De opzet van het benefietfeest is nagenoeg hetzelfde als bij de outdoor editie, maar dan niet in de openlucht in het zonnetje, maar lekker binnen aan de bar onder het genot van een lekker drankje.
Het doel is om met het verdiende geld van de benefiet party het budget voor de ‘outdoor’ editie te vergroten zodat de organisatie de bezoekers op 29 augustus a.s. weer kan trakteren op een vol muzikaal programma en alles wat er bij komt kijken om het festival tot een groot succes te brengen.
Net als op het festival mikt de organisatie op de benefiet party op een grote opkomst. Alle stijlen muziek zijn aanwezig en voor iedere bezoeker is er wel wat wils. Van ‘rock’ tot ‘urban’ van ‘house’ tot ‘hardstyle’; alle soorten muziek komen eigenlijk wel voorbij. Net als bij de outdoor edities, 's Middags zijn de kids aan de beurt om hun talenten te laten zien.
Eén van de grote namen op het benefiet feest is natuurlijk Osdorp Posse. Zij zijn bezig met hun afscheidstour en de organisatie is dan ook trots dat zij in hun tour Den Helder zullen aandoen. Osdorp Posse is geen onbekende naam op het ‘Last Minute Summer Event’. Ook in 2003 tijdens de 2de editie van het festival waren zij een waardige afsluiter op het live-podium
Met betrekking tot het dance gedeelte heeft de organisatie de DJ’s van Dirtyrockers (house) weten te strikken en helders ‘hardstyle’ trots Trilok & Chiren. De Dirtyrockers hebben vorig jaar een grote platendeal Big Boss Records getekend en hebben naast diverse eigen releases waaronder ‘Feel it, ‘The Show, en ‘Shockwave’ ook enkele succes volle remixes gemaakt voor andere DJ’s. Trilok & Chiren timmeren nog wat langer aan de weg en met de tientallen releases op hun naam en optredens op onder andere Dance Valley, Defqon 1, en Qlubtempo zijn zij inmiddels één van de gevestigde namen in de hardstyle scène.
Heb je zin om 1 augustus a.s. langs te komen in de Stadhal dan zijn de kosten voor het avondprogramma (20.00 – 02.00 uur ) aan de deur € 15,00. In de voorverkoop kost het je € 10,00. Het middagprogramma van (12.00 – 18.00) is gratis! Kijk op
www.lmse.nl voor meer informatie en de voorverkoopadressen. De outdoor editie op 29 augustus a.s.in Quelderduyn is natuurlijk weer de gehele dag gratis entree!
Last minute summer event 2009 gaat door
gepubliceerd door Karian, op

| Feest | Last Minute Summer Event · 2009 |
| Datum | zaterdag 29 augustus 2009 |
11 opmerkingen
Ouwe HELLRAISER LOCATIE!
Klopt, maar LMSE vind plaats in het recreatiepark Quelderduyn. De sporthal zelf is 2 jaar geleden verbouwd en heet nu SportCity.
dubbel:
Daarom is besloten om op 1 augustus 2009 een benefietparty in de Stadshal Den Helder te organiseren met enkele grote namen waaronder de Osdorp Posse, die bezig is met hun afscheidstour door Nederland.
Eén van de grote namen op het benefiet feest is natuurlijk Osdorp Posse. Zij zijn bezig met hun afscheidstour

Daarom is besloten om op 1 augustus 2009 een benefietparty in de Stadshal Den Helder te organiseren met enkele grote namen waaronder de Osdorp Posse, die bezig is met hun afscheidstour door Nederland.
Eén van de grote namen op het benefiet feest is natuurlijk Osdorp Posse. Zij zijn bezig met hun afscheidstour
dubbel:
Daarom is besloten om op 1 augustus 2009 een benefietparty in de Stadshal Den Helder te organiseren met enkele grote namen waaronder de Osdorp Posse, die bezig is met hun afscheidstour door Nederland.
Eén van de grote namen op het benefiet feest is natuurlijk Osdorp Posse. Zij zijn bezig met hun afscheidstour
Beter 2 x genoemd dan helemaal niet.
donateur
lekker lastminute weer!
niet handig...tegelijk met Mysteryland
Ieder jaar wordt het LMSE rond het einde van augustus of begin september georganiseerd. De organisatie houdt altijd rekening met Mysterland, maar dit jaar kon de organisatie niet voorkomen dat het tegelijk met Mysterland valt. Hier zijn ze dus van op de hoogte. Jammer maar helaas!
Kan natuurlijk zorgen dat je iets te bieden hebt wat Mysteryland en Nature one niet hebben maar dat zal voor hier wel een ware illusie zijn.Voor de echte partygangers is de keus dan niet zo moeilijk denk 
Ach.....en heb je daar geen kaarten voor of plannen is dit al met al een aardig tussendoortje.
Moet wel zeggen dat er nou niet echt sprake is van een groei van dit evenement! Blijft een beetje hangen in wat het is en waar het voor staat.D,as nou wel weer jammer.
Zien wel weer wat het wordt.Weer is denk toch wel de belangerijkste factor.
Ach.....en heb je daar geen kaarten voor of plannen is dit al met al een aardig tussendoortje.
Moet wel zeggen dat er nou niet echt sprake is van een groei van dit evenement! Blijft een beetje hangen in wat het is en waar het voor staat.D,as nou wel weer jammer.
Zien wel weer wat het wordt.Weer is denk toch wel de belangerijkste factor.
laatste aanpassing













