Partyflock
 

Prepare for Critical Bass

gepubliceerd door , op
Prepare for Critical Bass
FeestCritical bass · G-Tonix invites part I
Datumzaterdag 22 april 2006
LocatieLa Baraque Site
Het enthousiaste en zeer gedreven team achter de organisatie Xplosive heeft met discotheek La Baraque in Zevenhuizen een overeenkomst bereikt om samen met het getalenteerde dj-team genaamd G-Tonix een nieuw feest op te starten. Het feest heet Critical bass en zal in de grote zaal van La Baraque de muziekstijlen jump, hardstyle en hardcore vertegenwoordigen. Het feest zal meerdere keren per jaar gaan plaats vinden en zal voor het eerst plaats vinden op 22 april 2006. Het is de bedoeling dat Critical bass een vernieuwend feest zal zijn naast de vertrouwelijke zaterdagavonden in La Baraque. De bezoekers die normaal op zaterdagavond voor de wat minder explosieve muziekstijlen naar La Baraque komen hoeven deze avond niet thuis te blijven, want deze zullen tijdens Critical bass in de 2e zaal van La Baraque te horen zijn.

De bijnaam van Critical bass draagt de naam G-Tonix invites en het is de bedoeling dat G-Tonix een aantal bekenden en grote artiesten uit de hardere stijlen zal gaan uitnodigen. Op de eerste editie van Critical bass zal als eerste Glowiej draaien, wat zeker geen onbekende is in La Baraque. Glowiej is één van de residents van La Baraque en is vaak samen met G-Tonix te bewonderen in de jumpzaal van La Baraque. Na Glowiej is het de beurt aan Looney Tunez. Looney Tunez is vooral bekend door hun productie genaamd “Verzoekjes” en hun nieuwe release genaamd “jumpen klootzak”. Na Looney Tunez zal Ruthless achter de draaitafels verschijnen en zijn kunsten vertonen. Ruthless is uitgegroeid tot waarschijnlijk de beste dj binnen de jump in Nederland en heeft daarom geen verdere introductie nodig. Als laatste zal de host van de avond de afsluiting op zich nemen. G-Tonix zal een spectaculaire harde set neer gaan zetten om de lange nacht op een knallende manier af te sluiten. De microfoon tijdens deze avond is voor MC Prospect. MC Prospect is een groepslid van G-Tonix en weet als geen ander hoe hij met de microfoon om moet gaan!

In het jaar 2006 heeft Xplosive een bookings afdeling opgestart en zijn er een aantal goede artiesten aangetrokken. Een van deze artiesten is G-Tonix. G-Tonix timmert hard aan de weg in de hardere stijlen van de dance scene. 2005 was een goed jaar voor G-Tonix en iedereen gaat er van uit dat 2006 een zelfs nog beter jaar gaat worden. 2006 is in ieder geval goed begonnen. Ze stonden 21 januari op Reverze, dit is het grootste harddance evenement van België, wat gehouden werd in het Sportpaleis Antwerpen. G-Tonix houdt zich vooral bezig met jump, maar een andere hardere stijl als hardstyle en hardcore is ook geen probleem. Eén groepslid van G-Tonix is ook MC en is hier getalenteerd in. Zijn naam is MC Prospect en is ook exclusief te boeken bij Xplosive bookings. De laatste nieuwe naam binnen Xplosive bookings is C-Kay. Deze dj draait al heel wat jaartjes mee en heeft al sinds 1996 op heel wat leuke feesten gedraaid. Hij is zelfs al een keer uitgekomen op een feest wat georganiseerd werd door ID&T. Verder zijn twee oudere namen ook nog steeds aanwezig. Nick-L en Kev-D zijn er al vanaf het begin bij en zullen in de toekomst ook bij Xplosive blijven.

21 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
jah0eww!!!
Waarschuw beheerder
Komen we ff bij glowiej kijken toch :P
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi, maar beetje ver weg

Suc6 ;)
Waarschuw beheerder
Altijd !!
 
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)
 
Waarschuw beheerder
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
g-tonix? ;)
Waarschuw beheerder
charly s? ;) hehe

xplosive events (Y)
 
Waarschuw beheerder
Ruud (y)
Waarschuw beheerder
gezellie jumpen !!!!
Waarschuw beheerder
wordt em wel wor ff jumpen
 
Waarschuw beheerder
(Y).. lekker weekendje.. met de 21ste en de 22ste:)
 
Waarschuw beheerder
g-tonix _0_
Artiest {SHOWLIST artist 21211, 78606, 43513}
Waarschuw beheerder
Word zeker gezellig weekendj ;)
 
Waarschuw beheerder
Ruthloss en Looney Tunez :respect:
Waarschuw beheerder
me maatjes van x-plosive :respect:

G-Tonix :respect:

zoals altijd aanwezig op x-plosive feestjes:cheer:
 
Waarschuw beheerder
Word Zeker Gek AvondjE

Dat Word LosSgaaN:P

Ik Ben AanweziG:)!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1812, 812}
Waarschuw beheerder
donateur
Timetable is bekend:

22:00 - 23:30 Glowiej
23:30 - 01:00 Looney Tunez
01:00 - 02:30 Ruthless
02:30 - 04:00 G-Tonix

MC is MC Prospect!!!!!

Fijne avond mensen het gaat super worden!