Vorige nacht is de politie binnengevallen in discotheek The the-site in Wuustwezel. De eigenaar van de zaak is opgepakt en wordt vandaag voor de Antwerpse onderzoeksrechter geleid. Dat meldt het parket van Antwerpen.
Omstreeks 4.45 vielen de speurders binnen in de discotheek op de Bredabaan in Wuustwezel. De aanleiding daarvoor waren hardnekkige geruchten dat er veelvuldig drugs gebruikt en gedeald zou worden. De politie kon bij de inval niets aantreffen bij de discotheekgangers zelf, maar op de vloer werd wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen gevonden.
De zaak werd onmiddellijk gesloten. De eigenaar wordt voorgeleid voor het ter beschikking stellen van accommodatie voor het dealen en gebruiken van verdovende middelen. De onderzoeksrechter zal over een verdere aanhouding beslissen.
bron: Hln.be
Update:
Uitbater dancing The Site blijft aangehouden
294 opmerkingen
hehe dat word gedaan als je binnekomt je moet je legitimatie tonen geen 16 dan ook niet binne en smoesjes zoals IK BEN ME ID VERGETEN helpen niet dan heb je pech en kom je NIET binne
Neenee wendy doen net alsof maar als je er als Meisje van 15 ofzo goed uitziet en je zegt dat je em vergeten bent mag je toch wel binnen
door die vieze uitbater mike zeker
drugsgebruik gaa zich meer en meer verspreiden over andere discotheken zoals Castel, the stars, The Return, The Lambo, The Oh en ga zo maar door. dan word het voor de belgische flikken moeilijker om het drugsgebruik en dealen in de grensstreek te stoppen. dus als ze slim zijn..
yo mister tunning beats ben je wel eens in een andere disco/dancing geweest??? volgens mij niet want dan zou je wel weten dat ze in die andere tenten die je opnoemt ook flink wat gebruiken..
drugs gebruik is en zal er altijd blijven, overal op de hele wereld!!!
dus nie lulen maar bij vullen.. haha
yo mister tunning beats ben je wel eens in een andere disco/dancing geweest??? volgens mij niet want dan zou je wel weten dat ze in die andere tenten die je opnoemt ook flink wat gebruiken..
drugs gebruik is en zal er altijd blijven, overal op de hele wereld!!!
TEN EERSTE ... ik ben een VROUW
ten 2de ... Tuurlijk ben ik daar weleens geweest
Ik bedoel ook niet dat er nu daar helemaal NIET gebruikt en gedealt word.. Maar komop, site is numero uno wat betreft drugsgebruik.. als werkelijk ALLE freakers ineens naar Complex ofzo gaan word er daar MEERRRR gebruikt dan NU en miss ook meer overlast aldaar ...
Dus ik bedoelde het zo: site is echt waar... numero uno drugsparadijs momenteel..als je weet wat er wel niet gevonden is afgel. zaterdag en wat er wel niet op een gewone zaterdagavond gedealt word kan dat echt geen andere tent in deze streek overtreffen.
Return, complex etc etc daar is OOK drugsgebruik, maar wel stukkie minder. Stel, iedereen van site gaat zich verspreiden over die aantal dancings dan krijgen we straks misschien wel 6 dancing waar het HEEL ERG gesteld is met drugsgebruik..
Met mischien het gevolg dat er ze op een gegeven moment daar ook de deuren moeten gaan sluiten
Hoop dat ik het nu beetje goed uit heb gelegd ...
Hihaho ik ben ook geen heilig boontje ik WEET wat er overal gebeurd en meer zeg ik er niet over
laatste aanpassing
Ja en iemand anders zegt weer dat dees week the site is gesloten en next week heropening. WAT IST NOU 
potver daar gaan miss wel onze leuke zaterdagavonden
site familie word gewoon uit mekaar gehaald grrrr
maja we horen het vanavond wel! en alstie gesloten blijft gaan we daar gewoon wat aan doen
[Ps kennen jullie deze nog http://www.the-site.be/sfeerphoto.php?week_id=050312&photo_id=22&photo.jpg met Crime Night 2005 persoonlijk vond ik dat 1 van de beste avonden in site met de forummers en vaste sitegangers van TOEN
]
potver daar gaan miss wel onze leuke zaterdagavonden
maja we horen het vanavond wel! en alstie gesloten blijft gaan we daar gewoon wat aan doen
[Ps kennen jullie deze nog http://www.the-site.be/sfeerphoto.php?week_id=050312&photo_id=22&photo.jpg met Crime Night 2005 persoonlijk vond ik dat 1 van de beste avonden in site met de forummers en vaste sitegangers van TOEN
laatste aanpassing
Beste bezoekers van www.the-clubs.be en www.the-site.be
Afgelopen zondagmorgen 12 februari is de politie binnengevallen in het
pand op de Bredabaan 29 te Wuustwezel (B), beter gekend als
www.the-site.be, voor een zogenaamde 'razzia'.
Volgens het persbericht, dat afgelopen zondag is verspreidt door het
gerecht van Antwerpen, is gebleken dat er op de vloer van www.the-site.be
bepaalde middelen zijn aangetroffen, vermoedelijk drugs.
Na dagen van onzekerheid hebben wij vandaag definitief te horen gekregen
dat www.the-site.be morgen, zaterdag 18 februari 2006, niet open zal zijn.
De sluiting en de aanhouding van de uitbater is helaas een gevolg van
DRUGS. Wij willen jullie er op wijzen dat, de bezoekers die gebruiken en
dealen, verantwoordelijk zijn voor de sluiting.
Zodra er meer officiële informatie bekend is, zal op het forum van
www.the-clubs.be bekend gemaakt worden.
Wij hopen op jullie medewerking en jullie verantwoordelijkheidsgevoel,
zodat we in de toekomst gespaard zullen blijven van dit soort acties. Ook
vragen wij, om uit respect voor de familie van de eigenaar van the-site,
geen problemen te veroorzaken rondom the-site. Je treft er alleen maar
derden mee.
Wij begrijpen, dat het voor de mensen die geen drugs gebruiken ook heel
erg is dat hun favoriete uitgaansgelegenheid gesloten is. Voor deze mensen
kunnen we mededelen, dat dezelfde mensen die het feest in www.the-site.be
al die jaren hebben georganiseerd, morgen toch een plaats hebben gevonden
om verder te feesten.
De resident DJ's hebben op deze korte termijn nog niet bevestigd, maar bij
www.the-stars.be in Sint-Niklaas kan er in ieder geval morgen verder
gefeest worden met hetzelfde concept zoals jullie dat gewend waren bij
www.the-site.be. Meer informatie volgt morgen op de website.
We hebben ook de bevestiging gekregen dat de drankjetons van
www.the-site.be morgen geldig zijn in www.the-stars.be .
Bedankt voor jullie begrip en aandacht, en hopelijk allemaal tot morgen in Sint-Niklaas.
Afgelopen zondagmorgen 12 februari is de politie binnengevallen in het
pand op de Bredabaan 29 te Wuustwezel (B), beter gekend als
www.the-site.be, voor een zogenaamde 'razzia'.
Volgens het persbericht, dat afgelopen zondag is verspreidt door het
gerecht van Antwerpen, is gebleken dat er op de vloer van www.the-site.be
bepaalde middelen zijn aangetroffen, vermoedelijk drugs.
Na dagen van onzekerheid hebben wij vandaag definitief te horen gekregen
dat www.the-site.be morgen, zaterdag 18 februari 2006, niet open zal zijn.
De sluiting en de aanhouding van de uitbater is helaas een gevolg van
DRUGS. Wij willen jullie er op wijzen dat, de bezoekers die gebruiken en
dealen, verantwoordelijk zijn voor de sluiting.
Zodra er meer officiële informatie bekend is, zal op het forum van
www.the-clubs.be bekend gemaakt worden.
Wij hopen op jullie medewerking en jullie verantwoordelijkheidsgevoel,
zodat we in de toekomst gespaard zullen blijven van dit soort acties. Ook
vragen wij, om uit respect voor de familie van de eigenaar van the-site,
geen problemen te veroorzaken rondom the-site. Je treft er alleen maar
derden mee.
Wij begrijpen, dat het voor de mensen die geen drugs gebruiken ook heel
erg is dat hun favoriete uitgaansgelegenheid gesloten is. Voor deze mensen
kunnen we mededelen, dat dezelfde mensen die het feest in www.the-site.be
al die jaren hebben georganiseerd, morgen toch een plaats hebben gevonden
om verder te feesten.
De resident DJ's hebben op deze korte termijn nog niet bevestigd, maar bij
www.the-stars.be in Sint-Niklaas kan er in ieder geval morgen verder
gefeest worden met hetzelfde concept zoals jullie dat gewend waren bij
www.the-site.be. Meer informatie volgt morgen op de website.
We hebben ook de bevestiging gekregen dat de drankjetons van
www.the-site.be morgen geldig zijn in www.the-stars.be .
Bedankt voor jullie begrip en aandacht, en hopelijk allemaal tot morgen in Sint-Niklaas.
ja ceker ben ik dat ja....ieder zn eige mening tog...zo te zien weet jij t ammel wel heel goed te vertelle he..deze tjap had t anders wel alty kk gezellig in the site....
jazeker he mupke voor het leven! kennen we weer saampjes stappen, gezellie!!! hvj!
zijn met een stel site mensen zaterdag naar RETURN geweest maar dat is toch echt niet het zelfde sfeertje als site ...
strax ook weer n razzia in the return, de atmoz na de klote...mistique naar de klote, site na de klote,, strax the-return ook na de klote
want nu komt iedereen daar zijn drugs gebruiken.
gewoon fouilleren aan deur, allemaal broek uit en naakt hakkuh..dat is de oplossing, haha
van mij mag die weer heeeeeeel snel opengaan r is gewoon geen vervanger voor site simpel
Site 4 everrrrrrrrr !!!!!
hij heeft gelijk.. er is geen vervanger voor the-site en die zal er nooit komen ook..
ben er maar paar keer geweest en tis zonder twijfel de beste tent ooit





















![;d [VL] TailzCore [VL] ;d](/images/user/437041_2500343.jpg)

