Partyflock
 

Zenith – Greatest Club 1 jaar; dat moet gevierd worden

gepubliceerd door , op
Zenith – Greatest Club 1 jaar; dat moet gevierd worden
FeestZenith Greatest Club · 1 jarig bestaan
Datumzondag 17 december 2006
Het ligt misschien nog vers in het geheugen, maar Zenith opende alweer een jaar geleden de deuren met een waanzinnig openingsfeest. De Limburgse uitgaanstrots wist meteen de toon te zetten. Inmiddels kan er tevreden worden terug gekeken op de eerste twaalf maanden. Sensationele optredens van (inter)nationale topartiesten en steevast gezelligheid tekenen het succes van het eerste jaar. Dat moet natuurlijk gevierd worden. Daarom heeft Zenith een weergaloos verjaardagsweekend op poten gezet. Vrijdag 15, zaterdag 16 en zondag 17 december staan geheel in het teken van het eerste bestaansjaar. En kijkend naar het programma wordt dat een unieke feestmarathon.

Elk weekend gaan hier duizenden feestliefhebbers uit hun dak. Dat is tijdens de eerste verjaardag niet anders. De crew is al tijden in de weer voor dit bijzondere weekend. Er zal een schatkist aan Nederlandse sterren worden geopend!

Vrijdag 15 december
De eerste nacht van dit nu al legendarische weekend wordt er stevig afgetrapt met een aantal grootse namen uit de vaderlandse hardstylescene, namelijk Outblast, Nagoom, Gizmo en Buzz Fuzz. Zij toveren The Dome letterlijk en figuurlijk om tot een knalfestijn. Het is duidelijk dat Zenith er verstand van heeft, want het verjaardagsfeest moet er vanaf minuut één in knallen. Laat dat maar aan deze jongens over! De minimum leeftijd is speciaal voor deze avond 16 jaar. Het duurt van 22.00 tot 05.00 uur. Zenith biedt vrij entree aan alle huidige Zenith Card members*. Ben je geen member, dan is de deurprijs € 10,-.

Zaterdag 16 december
De nacht erna gaat het feest gewoon door. In de hoofdzaal The Dome Greatest Hits Area staan twee ‘Big Boys’ uit de Nederlandse clubscene achter de draaitafels. Don Diablo is naast de meest sexy DJ van Nederland vooral een muziekdier in hart en nieren. Met zijn eclectic style zet hij elke tent helemaal op zijn kop. Wat geldt voor Zenith Greatest Club, geldt ook zeker voor Fedde le Grand. 2006 was helemaal zijn jaar. Zijn hit Put Your Hands Up for Detroit was overal te horen; van clubs tot radio stations. En als klap op de vuurpijl bereikt zijn single ook nog eens de eerste plaats van de Britse hitcharts. Iets wat weinig Nederlandse artiesten op hun CV kunnen zetten. De talentvolle Chiel completeert het illustere gezelschap in de hoofdzaal. Maar dat is nog niet alles, ook de andere zalen zijn geopend. Zo staat Nagoom in The Pit en is Motion het domein van Vantage. Minimum leeftijd is voor deze avond 18 jaar. De deuren zijn geopend van 22.00 uur tot 05.00 uur. Zenith biedt vrij entree alle huidige Zenith Card members*. Ben je geen member, dan is de deurprijs € 10,-.

Zondag 17 december
Alsof dat nog niet genoeg is, trekt Zenith de zondag ook bij het verjaardagsfeest, met een officiële open dag (vanaf 16.00 uur), waar de toegang gratis is! Alle leeftijden zijn meer dan welkom. Deze open dag mag je eigenlijk niet missen, al is het maar vanwege de bijzondere optredens. Zo staat het grootste feestduo van Nederland, de Gebroeders Ko, op het podium. Dat kan niet anders dan een megaparty worden. Daarnaast treedt één van de meest gewilde zangeressen van ons land op. Voormalig Kinderen Voor Kinderen ster Elize brak vorig jaar definitief door in Nederland. Met haar gouden keel, lekkere songs en top performance belooft ze ook Zenith op geheel eigen wijze op te fleuren. Maar daarmee zijn we er nog niet. Zenith heeft ook Puppies Huisorkest uitgenodigd. Deze lokale helden kunnen niet ontbreken tijdens het 1 jarig bestaan, kijkend naar hun verleden in “de Steeg”.

Het is al bijzonder dat Zenith haar eerste verjaardag drie dagen lang viert. Er staat de bezoekers heel wat te wachten. Daarom worden uitgaansliefhebbers van harte uitgenodigd om dat speciale Zenith-gevoel zelf mee te maken.

Zenith - Greatest Club, Venray Holland

*Zenith trakteert haar members op vrij entree uitsluitend wanneer deze op een voorafgaand Zenith bezoek in het bezit was van de Zenith membercard

92 opmerkingen

De eerste nacht van dit nu al legendarische weekend wordt er stevig afgetrapt met een aantal grootse namen uit de vaderlandse hardstylescene, namelijk Outblast, Nagoom, Gizmo en Buzz Fuzz.


Het is duidelijk dat Zenith er verstand van heeft


:/ Dat blijkt want volgens mij hebben Outblast en Buzz Fuzz geen hardstyle plaat in hun tas zitten.. :roflol:
 
Elk weekend gaan hier duizenden feestliefhebbers uit hun dak.


kunnen blijkbaar ook al niet tellen:P
Wae geit dr meij !!!
Uitspraak van FunkMan the Luxe op donderdag 30 november 2006 om 14:49:
Dat blijkt want volgens mij hebben Outblast en Buzz Fuzz geen hardstyle plaat in hun tas zitten..


:roflol:
Whahaha geweldig idd :lol:

Ben der nog nooit geweest, lijkt me toch wel eens grappig om een keer te kijken :yes:
Hopelijk komt Outblast, de HARDSTYLE dj, ook ff draaien dan :roflol:
Zenieth = Dood..!

geen redden meer aan..!

Drink mn bier wel ergens anders..
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
jezelf verkopen tot daar aan toe maar blijf wel reëel svp :x
 
Uitspraak van LSDf op donderdag 30 november 2006 om 14:56:
Zenieth = Dood..!

geen redden meer aan..!

Drink mn bier wel ergens anders..


helaas de harde realiteit
Werkzaam bij Lakeste
Zenith :respect: zeker een top discotheek, ondanks alle negatieve reacties hier op PF..
Binnekort weer 'ns een :beer: drinken daar! :yes:
laatste aanpassing
Zenith en top? volgens mij niet hoor...ben er 1x geweest. Het leek net een winkelcentrum en bijna niemand bewoog daar
Whaha :s
Wat een slecht bericht zeg!!

Elk weekend staan hier geen duizenden, maar tientallen mensen. En die gaan niet eens uit hun dak, geloof mij.
De eerste maand was alles leuk, daarna ging die lijn snel omlaag. Trieste zaak. Maar zo'n bericht ter promotie vind ik echt het toppunt...
Werkzaam bij Partyflock
Nog nooit geweest :)

Ken de tent dus ook niet....geen mening nog.... ik ga de 15e december eens even kijken daar B) kwa ambiance en decoratie ziet het er op de site veelbelovend uit :)
 
kansloze toko!
zijn weer zat andere feesten dat weekend!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Kinesis op donderdag 30 november 2006 om 16:15:
https://partyflock.nl/party/76930.html

Minimum leeftijd 1 jaar

Mmmm oke!


Ze hebben het aangepast :)

Uitspraak van Karian op donderdag 30 november 2006 om 16:34:
Ken de tent dus ook niet....geen mening nog.... ik ga de 15e december eens even kijken daar B) kwa ambiance en decoratie ziet het er op de site veelbelovend uit :)


Ik zou er ook wel eens een kijkje willen nemen ja!
 
Was die tent al niet eens min of meer failliet?

Ik vond het in elk geval best relaxed daar, ookal raak je iedereen kwijt in die grote tent:|
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 16:51:
Was die tent al niet eens min of meer failliet?


nee, dat zijn roddels, die verspreid zijn doordat een paar Time Out medewerkers Zenith voor de 'grap' te koop hadden gezet op marktplaats.nl voor 40 miljoen.. ;)
Tsja, wat moet je hier nou over zeggen? Ik ben bij de opening geweest: Super!! Daarna nog enkele keren, maar het werd met de keer minder.. Waar ligt dat aan?? Het ziet er super uit binnen, maar geen sfeer, slechte muziek, van alles niks eigenlijk..

Nu hebben ze tegenwoordig wel hardstyle/harddance enz. Toch maar weer eens gaan kijken...

Ik wil de Steeg terug!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 16:51:
Was die tent al niet eens min of meer failliet?


Die toko bestaat volgens amper een jaar..
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1770, 1830}
Komen de dj's nu wel. Was er een tijd terug waar een aantal dj's zouden komen en de hele avond club, groove enzo en dan krijg ik Boten Anna om m'n oren. Daar kwamen we niet voor natuurlijk haha
 
ik ben zeker van de partij word wel weer goed feestje bouwen toedeloe tot dan :bounce: :P:P
ow als het toch gratis is met een membercard misschien ff de 15e kijken :9
maar verder alleen bij uiterste verveling ben ik in de zenith
Uitspraak van Oldschool Lucky op donderdag 30 november 2006 om 18:08:
ik wil de Steeg terug!!!


als dat ff zou kunne:)!!

maar zenith zelf ziet er wel goed uit, beetje jammer dat er niet zo veel volk komt, marja moete ze ook maar beetje de muziek aanpasse

verder ware ze nie falliet.. (marja week verder ook niks vanaf)
ben bij die opening geweest zag er veel belovend uit maar ik ben van mening dat het niet de ideale locatie is totaal geen vervoer naar of van die toko ik ben er na de opening niet meer geweest beetje te ver vanuit R'dam maar begreep dat het een doodlopende zaak is en dat alleen de hoofdsponsor BAvaria die toko nog draaiende houdt
 
Toen het nog de steeg was vond ik het er altijd wel gezellig! maar dat is ook alweer 2-3 jaar terug.. woonde ik nog aan die kant en ging ik er wel vaak heen, me vader zei laatst toen ik weer is aan die kant was dat het heel de omgeving zeg ma kapot/failliet maakte :P ze hebben ook gratis bussen vanuit de kleine plaatsjes rondom enzo.. en het lijkt een superdiscotheek te zijn.. ben dr nooit geweest maar wil dr wel een keer heen..
Uitspraak van Weszz op donderdag 30 november 2006 om 19:10:
is totaal geen vervoer naar of van die toko


NS station op loopafstand, Zenith Expres (bussen), en taxi's :aai:
 
Uitspraak van FunkMan the Luxe op donderdag 30 november 2006 om 14:49:
De eerste nacht van dit nu al legendarische weekend wordt er stevig afgetrapt met een aantal grootse namen uit de vaderlandse hardstylescene, namelijk Outblast, Nagoom, Gizmo en Buzz Fuzz.



Het is duidelijk dat Zenith er verstand van heeft


Dat blijkt want volgens mij hebben Outblast en Buzz Fuzz geen hardstyle plaat in hun tas zitten..


te erg voor woorden

verder ben ik er nooit geweest en zal er waarschijnlijk ook wel nooit komen (aangezien de reacties hier en t einde verre rijden). Maar voor wie wel gaat, have fun...
Ben er vaak geweest, alleen al omdat t op 10 minuutjes rijden is. Nooit echt supervet gehad daar. Maja, wat moet je anders op een standaard zaterdagavond. Hoor je dat er heel veel bekenden naar toe gaat, zie je ze de hele avond niet omdat het zo groot is.
En de sfeer is idd ver te zoeken altijd. Misschien vrijdag ff kijken, is toch voor niks.
 
Uitspraak van ##Tommaso## op donderdag 30 november 2006 om 15:57:
Zenith :respect: zeker een top discotheek, ondanks alle negatieve reacties hier op PF..
Binnekort weer 'ns een :beer: drinken daar! :yes:


zenith heeft idd slechte publiciteit gehad maar om ze hierop af te kraken daar en toe, gun hun ook eens de kans om toch de "top" te bereiken.

vind het zelf een geweldige discotheek, jammer dat idd merendeel van het publiek niet danst en dat het net een winkelcentrum lijkt door een TE grote lounche ruimte... alle keren dat ik er ben geweest heb ik me evengoed super vermaakt!!!
Zenith is een mooie discotheek, maar zou qua muziek wat beter naar zijn gasten moeten luisteren.

Minpunt is de entree van E10 voor niet members. Dat is aan de prijzige kant voor een normale discotheek/uitgaanscentrum.

Het zal vast wel goed komen met Zenith, het kost alleen wat tijd!
laat andere organisaties daar feesten organiseren ofzo
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 30 november 2006 om 14:53:
Ben der nog nooit geweest, lijkt me toch wel eens grappig om een keer te kijken


ik raad het je af ;)

jammer van zulke grote zaak, maar ik denk dat het een doodlopende zaak is, om dat draaiende te houden
De Zenith is volgens mij veels te groot voor deze regio onderhand :S de concurrentie is moordend in dat gebied! Morgenzon, Time-Out en Zenith...3 megadiscotheken dicht bij elkaar...dat KAN gewoon niet goed gaan...
nja mensen,

Iedereen kan de Zenith helemaal afkraken wat hij/zij zelf wilt :)

Gezellig maken moet je nog altijd zelf doen ;)
 
Werkzaam bij Creative Elements
groot groter grootst... dat kost jeje kop in nederland maar dit is echt de mooiste discotheek die ik ooit gezien heb :)
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Uitspraak van oogsnoep op donderdag 30 november 2006 om 19:02:
maar zenith zelf ziet er wel goed uit, beetje jammer dat er niet zo veel volk komt, marja moete ze ook maar beetje de muziek aanpasse


al zou dit in correct Nederlands zijn geschreven, dan was ik het hier volledig mee eens!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 december 2006 om 08:38:
groot groter grootst... dat kost jeje kop in nederland maar dit is echt de mooiste discotheek die ik ooit gezien heb


wat dahct je van: duur duurder duurst.. belachelijk duur voor zo'n balle tent
Uitspraak van Screamcore op donderdag 30 november 2006 om 18:53:
ow als het toch gratis is met een membercard misschien ff de 15e kijken
maar verder alleen bij uiterste verveling ben ik in de zenith


Voor de duidelijkheid. Je dient al een member card te hebben. Als je bijvoorbeeld dit weekend er eentje aanmaakt. Dan betaal je 8 euro entree deze keer en mag je daarna tot aan het 1 jarig bestaan naar binnen op kosten van Zenith.

Overigens wellicht goed om eens te kijken naar de laatste foto's op www.thezenith.nl of thezenith.hyves.nl.....
Uitspraak van Weszz op donderdag 30 november 2006 om 19:10:
ben bij die opening geweest zag er veel belovend uit maar ik ben van mening dat het niet de ideale locatie is totaal geen vervoer naar of van die toko ik ben er na de opening niet meer geweest beetje te ver vanuit R'dam maar begreep dat het een doodlopende zaak is en dat alleen de hoofdsponsor BAvaria die toko nog draaiende houdt


Wellicht goed om te weten is dat de nieuwe grote openbaar vervoerder heeft besloten de eerste trein die in Limburg loopt maar gelijk de Zenith Expres trein te maken.
Vanaf 10 december 04:00 is er een speciale Zenith trein die vanaf Venray naar Venlo/Roermond gaat rijden.
Uitspraak van DiekNek op vrijdag 1 december 2006 om 11:45:
wat dahct je van: duur duurder duurst.. belachelijk duur voor zo'n balle tent


Ook goed om te weten dat de munt prijs 1.70 is. En gewoon 1 muntje voor een biertje. Garderobe is uiteraard gratis en de toiletten ook natuurlijk. En alles wordt op de avond zelf ook goed onderhouden. Ook is het parkeren gratis. Is 8 euro entree dan heel veel?
Owh en dan vergeten we de full colour laser en het Co2 kanon en de echt steen goede resident dj's. Nagoom, La Nina, Guido, Cor, Chiel, Vantage, Ulli, Marco, Leon en nog veel meer.
Haha, ik wordt zo moe van sommige reacties hier.....
In het begin keek ik ook vrij kritisch tegen de Zenith, vooral omdat het een aflopende zaak leek te zijn, maar de laatste 2-3 maanden vind ik de sfeer WEL goed. Zenith voortaan voor mij op zaterdag tenzij er een goed feestje is....

Dat mensen zo kunnen blijven hangen in hun negatieve kritiek, die die ze baseren op 1 ervaring vind ik zo zielig he. Zeg niet dat iedereen dat is hier...
Zenith is niet overgelayen vol maar ook niet leeg, dat er slecht 10-tallen mensen zijn :S dat slaat echt nergens op.

Neem nou de time-out, dat is pas een kelderrende tent qua sfeer... Laatste 3 keer totaal sfeerloos waar je ook stond, maar ja ieder zijn ding he....
laatste aanpassing
 
Uitspraak van actief op vrijdag 1 december 2006 om 13:41:
Dat mensen zo kunnen blijven hangen in hun negatieve kritiek vind ik zo zielig he


wat is daar zielig aan? Als je er toch niks aan vind mag dat toch gezegd worden!! :S
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:52:
Uitspraak van Sjaak24 op vrijdag 1 december 2006 om 13:41:
Dat mensen zo kunnen blijven hangen in hun negatieve kritiek vind ik zo zielig he


wat is daar zielig aan? Als je er toch niks aan vind mag dat toch gezegd worden!! :S


Oke dat klopt, maar er zijn mensen bij die hun conclusie baseren op 1 keer Zenith....

Ik had het misschien iets anders kunnen zeggen, maar ik blijf het vreemd vinden dat je na 1 keer een tent bezoeken meteen kunt zeggen of hij stinkt of niet....
 
Uitspraak van actief op vrijdag 1 december 2006 om 14:02:
Oke dat klopt, maar er zijn mensen bij die hun conclusie baseren op 1 keer Zenith....

Ik had het misschien iets anders kunnen zeggen, maar ik blijf het vreemd vinden dat je na 1 keer een tent bezoeken meteen kunt zeggen of hij stinkt of niet....


Ookal ben je er nog nooit geweest kan dat zelfs. Ben er een aantal keer geweest en vind het echt een bagger tent. Vind dat als je de grootste tent van de BeNeLux hebt dat je ieder weekend met een groot spectakel moet komen. Vette dj's, vette entertainment. Het moet ieder weekend gewoon anders zijn en blijven boeien.
En daarom boeit het mij niet omdat dat gewoon niet gebeurt
ik denk als de organisatie er wat meer van maakt dat het best een goede tent wordt. ben er 1x geweest en moet zeggen dat het niet speciaal was. al zag het er wel goed uit. als je verschillende stylen tegelijkertijd op een avond hebt werkt het volgensmij ook niet echt. een thema avond met verschillende area's doen het over het algemeen beter. neem bijvoorbeeld de matrix en outland. de ene week hardstyle feest, de andere week hardcore, dan weer een keer techno of trance, ga zo maar door..

al met al een leuke tent waar te weinig mee wordt gedaan....

ps. de prijs valt zeker mee... 8 euro, voor wat je krijgt.

(edit: je kunt dus wel hardstyle en hardcore mixen, en trance en techno, en groove met minimal, electro enz)
laatste aanpassing
 
veel mensen storen zich eraan dat de berichtgeving zo onjuist is.
doen of er elke week dduizenden mensen zijn, de grootste van de benelux pretenderen etc.
1 muntjes kost 1,70 maar dan krijg je een piemelglaasje bier wat gewoon niet te zuipen is.
 
zenith is echt wel een super discotheek!
De eerste maanden was het super, toen was het zeker minder, maar de afgelopen maand is het zeker weer beter aan het worden. Ik kom er zelf bijna elke week en ik vermaak me prima.
sjaak 24. ik ben het helemaal met je eens.
mense­­n kunnen conclusies trekken uit 1 wat mindere avo­n­d meegemaakt te hebben. of er zijn dan van die d­oo­rgewinterde-ik-lul-graag-mee-met-andere-omdat-i­k-g­een-eigen-mening-heb-mensen. nee dan ben je st­oer als je dat kan.

Zenith is zeker e­en supe­r discotheek. beleef het zelf een keer en l­et gew­oon op jezelf i.p.v. andere te becritiseren.­ also­f iedereen die hier zijn negatieve woordje ne­er k­an leggen volle zalen trekt. NOT !!!!

elke­ we­ek is het gewoon lekker druk en zeker gezellig.
laatste aanpassing
De discotheek op zich is ook niks mis mee.. Het ziet er geweldig uit, mooiste waar ik ooit geweest ben.. Maar er is zoveel meer uit te halen!! Niet qua shows of geluid (want die zijn top) maar wel wat betreft muziek..

Een andere organisatie hier een feest laten organiseren zou Zenith misschien wel helpen...
 
hallo mensen,
de laatste weken is het zeker druk en erg gezellie bij de zenith!!
kijk anders eens naar de foto's!
en hoe maakt het nu uit hoe je het noemt, ze hebben outblast en buzz fuzz!!!
en als het maar gezellig is, gezelligheid moet je zelf maken!!!
ik ben in ieder geval van de partij.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 15:24:
bier wat gewoon niet te zuipen is.


Bavaria :no:
Ik drink in de Zenith geen bier meer. Heb zondags altijd hoofdpijn als ik in de Zenith geweest ben. Ligt geloof ik niet aan bavaria, dat kan ik op andere plaatsen wel gewoon drinken, zonder hoofdpijn.
Maja, dan maar aan de corona...
laatste aanpassing
Mmmm na al dat gelul ben ik maar eens op de website gaan zoeken...

deze fotos komen van de zenith site van afgelopen zaterdag... lijkt me juist heel erg druk en gezellig... ik ga denk ik toch maar eens kijken....













laatste aanpassing
eindelijk verstandige personen hier.
en dat is dus elke zaterdag.
heerlijk toch
 
lol
Nou nou, ben er 1 keer geweest, midden in de zomer, echt geen moer te doen. Dat die tent nog steeds niet failliet is, snap ik niks van...
 
in de zomer is iedereen op vakantie toch ? ff nadenken hoor ;)

en goed zo die foto's :D

steun zoiets ipv dat gemekker.. Ga je liever naar 1 of andere boeren schuur je stamp kunsten vertonen of hier heen waar alles dik voor elkaar is ?
 
Fedde le Grand draait die avond ook op Innercity. Reist ie ff heen en weer of is het een foutje in de line up??? :S
Ik denk de eerste optie. :)
 
Uitspraak van crazy4dancing op vrijdag 1 december 2006 om 21:00:
Mmmm na al dat gelul ben ik maar eens op de website gaan zoeken...

deze fotos komen van de zenith site van afgelopen zaterdag... lijkt me juist heel erg druk en gezellig... ik ga denk ik toch maar eens kijken....


ooit een discotheek gezien die fotos laat plaatsen van een lege zaal? dat is maar een dansvloer? de bovenste ring is vrijwel altijd leeg. was zelfs eerst gesloten.
Het is ook niet voor niks dat ze eerst op de vrijdag dicht gingen, kwam gewoon niemand op af. Ik vind het jammer tent had zo vet kunnen zijn maja.

ieder zijn ding
laatste aanpassing
wat probeer je nou te bereiken met zo'n bericht meneer X-Ception. volgens mij leef je helemaal op wanneer je onzinnig gepraat er neer zet.

idd ieder zijn ding ja. lol
Zonde dat iedereen er zo negatief tegenover staat!!!
Voor die tijd was iedereen aan het jammeren voor een grote discotheek in het zuiden en nu is er eindelijk ene, word ie van alle kanten afgekraakt, in plaats van dat we ze een kans geven er het beste van te maken en het met de tijd een goeddraaiende gezellige discotheek word!Zonder de hulp van de klant zal dat niet lukken!
We will see!!! Greetzzz
 
hey hey zenith al weer een jaar...
gezellig hoor ben er zeker bij...


gr jennifer
laatste aanpassing
 
Hee Hee...

Jha,jha de zenith alweer een jaar..!
Groot feessttt.. ben dr zeker bij...!!:):)

Gr.. XxX Heidje
laatste aanpassing
 
gezellig
 
Uitspraak van :bounce:TUMTUM:bounce: op zaterdag 2 december 2006 om 14:28:
wat probeer je nou te bereiken met zo'n bericht meneer X-Ception. volgens mij leef je helemaal op wanneer je onzinnig gepraat er neer zet.

idd ieder zijn ding ja. lol


jezelf verkopen tot daar aan toe maar blijf wel reëel svp


 
Artiest Da Hustla
mja..

zie veel discotheken in NL..

zenith is echt wel een hoogwaardigelokatie met topentertainment..

jammer van de muziekstijlen.. maar tis leuk avondje stappen

:jaja:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 13:59:
Uitspraak van crazy4dancing op vrijdag 1 december 2006 om 21:00:
Mmmm na al dat gelul ben ik maar eens op de website gaan zoeken...

deze fotos komen van de zenith site van afgelopen zaterdag... lijkt me juist heel erg druk en gezellig... ik ga denk ik toch maar eens kijken....

ooit een discotheek gezien die fotos laat plaatsen van een lege zaal? dat is maar een dansvloer? de bovenste ring is vrijwel altijd leeg. was zelfs eerst gesloten.
Het is ook niet voor niks dat ze eerst op de vrijdag dicht gingen, kwam gewoon niemand op af. Ik vind het jammer tent had zo vet kunnen zijn maja.

ieder zijn ding


Oke, in de meeste tenten is op vrijdag niets te doen en zijn lang niet alle zalen open, zo ook bij de time out, omdat de vrijdag nou eenmaal een kroege avond is!

En ik ben juist blij dat het niet boven ook nog vol staat bij de Zenith, zie bij de time out dat als de bovenste ring al open is, is het gewoon TE druk is en TE warm, maar ook hier is die meestal dicht :S....

Ik wil de Zenith verder niet de hemel in prijzen, zijn helaas wel minpunten zoals dit waardeloze nieuwsbericht.... Promotie op zulke manier in zonde van een imago (voor zover deze bestaat)
laatste aanpassing
Elke discotheek maakt promotie hier. En met dit bericht is helemaal niets mis, maargoed. Een imago hebben ze zeker.

En waar gaat het in godsnaam nog over. in ieder geval niet over het persbericht. blijkt wel weer hoe mensen in elkaar zitten.

Niet zeiken en zeuren, gewoon komen. en maak er een gezellige avond van. dat kan iedereen, ook in ZENITH. dus dat gezeik is nu lekker afgelopen.
laatste aanpassing
 
Wat een *RUK* tent is dat. Nooit niks te doen. Nee Zenith is te groot voor gezelligheid. Ga ik toch liever naar Time Out...:D of de Matrixx...
Artiest Thor
Zenith heeft denk ik echt wel verkeerde beslissingen genomen in het afgelopen jaar. Veel te veel geluisterd naar anderen die menen er verstand van te hebben en niet een duidelijk eigen koers uitgestippeld met de kennis en mensen die er in-huis waren.

Dat resulteerde in een slechte muzieksamenstelling en dat gecombineerd met dubieuze marketing en (slechte/ontbrekende)artiesten line up heeft voor de huidige slechte naam gezorgd.

Aan de andere kant heb ik het gevoel dat het de laatste maanden er beter gaat, en daar ben ik blij om...ik gun het hen van harte! Wel jammer dat daarbij exact hetzelfde truukje is toegepast als Palladio doet/deed. Om nou juist DJ Cor als resident te boeken vind ik iets te gemakkelijk.

Ik denk dat ze nog iets meer een eigen koers zouden moeten varen en niet teveel luisteren naar extern gepeupel van mensen die menen iets te weten. Dan krijg je namelijk van dit soort problemen...roepen dat je ergens verstand van hebt en direct erna op je bek gaan. Doe je eigen ding!
Uitspraak van FunkMan the Luxe op donderdag 30 november 2006 om 14:49:
Het is duidelijk dat Zenith er verstand van heeft


Dat blijkt want volgens mij hebben Outblast en Buzz Fuzz geen hardstyle plaat in hun tas zitten..


Dit lijkt een beetje op het verhaal van De Ster in Nieuwkuik! En dat is nu een Wokrestaurant geworden...
Uitspraak van DiMaGGio op vrijdag 1 december 2006 om 14:58:
neem bijvoorbeeld de matrix en outland


Die draaien op thema avonden. Een 'gewone' discotheek doet dat niet. Vergelijking appels met peren dus ;) Daarbij, waarom zou je een markt induiken die al overvol is, door er dancefeesten te geven? Marketingtechnisch zwaar onverantwoord.

Verder kan ik me goed in het verhaaltje van Thor vinden. Want muzikaal kon ik er niet al te veel van volgen die keer dat wij er waren.
 
echt een bagger tent ja.. veel te groot.. en nu Foutblast komt draaie is dr al helemaal geen lol meer aan
Artiest {SHOWLIST artist 62170, 38450, 63685}
Als eerste: ben er zelf nooit geweest, dus kan er ook niet over oordelen..

Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op maandag 4 december 2006 om 12:54:
Die draaien op thema avonden. Een 'gewone' discotheek doet dat niet. Vergelijking appels met peren dus Daarbij, waarom zou je een markt induiken die al overvol is, door er dancefeesten te geven? Marketingtechnisch zwaar onverantwoord.


De Time-out is ook een "gewone" discotheek.. En die geeft ook thema avonden, dus dat klopt niet.. gewone discotheken doen dit ook zker wel.. Ik ken er iig genoeg!

En waarom zou je er geen dancefeesten geven? Het schiet natuurlijk ook niet op als er niets veranderd.. Stilstaan is achteruitgang.. En dan hoeven er ook niet alleen maar dance feesten te zijn, je kan toch ook een x een r&b avond organiseren, doet Time-out ook net zo goed..

En dat die markt al zo verzadigd is, is ook onzin, je moet gewoon een beetje rekening houden met de omgeving en kijken wanneer er andere feesten zijn in de buurt van dezelfde muzieksoort.. Als er bijvoorbeeld een r&b feest is in de Time-out, dan kan de Zenith er toch een paar hardstyle-dj's neerzetten.. En dat moet je dan bijvoorbeeld ook niet doen als de Matrixx een XXlerator avond organiseert! Ik weet dat dit lang niet altijd kan lukken, want een feest organiseren en plannen kost veel werk en tijd en je moet er al lang van tevoren rekening mee houden.. maar daar moeten ze dan gewoon een beetje op probere in te spelen..

Ik weet zker dat als ze een keer een lekkere line-up neerzetten, en er voor zorgen dat alles perfect is geregeld, dat het vanzelf wel wat beter gaat lopen en het drukker wordt..
 
Misschien dat ik hier wel even heen ga..
Ik ben er bijna elke zaterdag,en vind het altijd heel gezellig daar...:D

:cheer: TUM TUM :cheer:
laatste aanpassing
"Ik ben er bijna elke weekend,en vind het altijd h­­­­­­­­­­­­­­­­­­eel gezellig daar...:D"

Inderd­a­a­d­ ­T­a­m­m­i­e­,­ ­h­e­t­ ­i­s daar echt wel ­ge­ze­ll­ig­ :­D
­_­__­__­__­__­__­__­__­__­__­__­_­___­___­___­___­_____­___­___­___­_
­
"­Nie­t ­z­­eik­­en ­­en ­­z­eu­ren, g­ewoo­n ko­men.­ en ­­maa­k­ er­ ­een­ ­gez­e­lli­g­e av­­on­d ­van. ­da­t k­­an ie­­deree­­n, oo­­k in ­­ZENIT­H.­ du­s ­d­at­ g­­e­zeik­­ is nu­­ lekke­­r afge­­lopen.­"­
­
Z­e­­ker T­U­­M TUM­ ­­:D
­__­­_______­­_______­­__­___­__­__­___­__­__­___­__­__­___­__­__­___­
­
"­Elk ­w­eek­end ­s­taa­n hi­e­r g­een ­d­uiz­en­de­n­, m­­aar t­­i­en­talle­­n me­nsen.­­ En ­die ­g­­aan ­ni­et ­­eens u­­it ­­hun da­­k­, ­geloof­­­ mij­."

­­­Excu­se me ­­ma­ar volgen­s m­ij kan­ ji­j n­iet ­bepal­en ­voor­ andere­ mense­n of ze­­ uit h­un da­k ­gingen­ of n­ie­t
Dus O­F i­­k b­en ­BLI­N­D­ m­aar­ d­at­ za­l ­w­el niet­ wan­­­t­ ­dan zat i­k ­­­­hier niet­ e­n­­­ NEE k­an n­iet­­­ b­lind t­y­pe­n O­F ­ik z­i­e me­nse­n ­to­c­h ­ECHT­ WEL­­­­ uit­ hun­ ­dak ­­gaan d­aa­r !­! ­:l­­oser:
­
­Oh e­­­n ­voor i­­k h­­et­­ vergeet­ ­­er­ kome­n­ ECHT­ W­EL ­­meer ­d­an ­10­ ta­­­llen­ me­­nsen ZE­­­KE­R ­de laats­te ­ti­­jd­­ !! :bou­nce:
­___­_____­____­__­­__­____­______­__­____­­­­______­_____­_­___­_­­­_

Voo­r d­e ­m­e­­­nsen­ die in­ de­ z­o­mer­ ­­in­ de Zeni­th ­­zijn­ ­g­­­eweest..­
­T­oen ­wa­­­­s er i­n­derdaad gee­­­n­­­ fuck­ ­te doen, ma­a­­r ­­d­e ­laa­tste t­ijd­­­ dus ­­­mooi ­wel he­..
­­Sin­ds ­­­Exp­losive C­­a­­r ­Tun­ing­ ­d­aar is ­g­ewee­­st, is­ h­­­et d­aar­ ­echt w­­el­ d­ru­­k.­.
Nie­t ­elke­ z­­ater­­dag­­, maar­ dat­ k­an j­­­­e o­ok nie­t ­verwac­­­hten­­­­..
S­teun d­e Zeni­t­h­ li­e­v­­­er en g­a er ­een­s­ ki­j­k­e­n­ ­in ­plaats v­an dat­ j­­­­e ­­de he­­le tijd lo­opt te­­­­ ­z­­eiken.­.
­H­et is e­en­ m­oo­i­­­e tent e­n­ g­ezelligh­­eid m­­­­­­oet je zel­­f ma­­ken :D
­­__­_­­­__________­__­­­__­_______­_­__­___­_­_____­­________­_­­____­
­
­"­van ­­­die ­doorgew­int­e­­rde­-ik­­-l­ul-­gr­aa­g-me­e-met­-a­n­d­e­­re-omdat­-­ik-g­­een-ei­­gen­­-me­ni­­ng-h­eb-m­en­sen. ­­ne­e­ da­n­ ben ­­je ­st­oer al­s­­ je ­da­t kan­­­."
­
:cheer: G­o TUM TUM Haha :che­er:
__­_­__­_­___­__­____­___­_­__­_­_­____­_______­­__­­__­________­­___

­En­­­ hier mi­jn­ e­ige­n me­nin­g­

I­k ­­vin­d de­ Zenit­h z­­ek­er wel to­­p ­:D
­Va­­naf­ ECT k­o­m­ ik­ er e­n toen­ ­was­ het z­e­k­er­ ee­n ­gesl­aa­gde ­a­vond :bounce­:
En ­die ­an­dere­­ 4 kee­­­r dat ik er­ ben ­g­ewee­st was het­ ­­ook­ zeke­r­ gezel­lig­ :D:D
­
Mij­n n­ic­h­t kw­­am ­er a­l ­voor ECT­ ­en ­zegt da­t­ ­h­et­ sinds E­­­­CT ­­zeker wel ­beter i­s da­ar ­en d­at­ ­­gelo­­o­­f­ ik oo­k wel­ :D

­Relaxt­e t­ent zek­e­­r ­w­­e­t­e­n B)B)
laatste aanpassing
@ I feel like dancing, Time Out geeft die avondjes op dagen zoals vrijdag, wanneer het anders nooit zo druk zou zijn. En af en toe komt er dan een bekende optreden op zaterdag.

Als je als discotheek de dancemarkt op wil, dan zul je vanaf dag 1 moeten uitpakken! Dus dikke line-up, veel promotie etc. Dat kost enorm veel tijd en moeite, kan een dik financieel risico opleveren(lekkere line-up = meer investering).. dus het is nog maar de vraag of een horeca gelegenheid dat wel aan kan. Bv. Time-out heeft daar externe organisaties voor ;)
Dat je rekening moet houden met een Matrixx of een Time Out spreekt voor zich. Maar daarnaast zijn ook nog bijna wekelijks grote feesten, die ook concurrent zijn. Kleine feestjes in de lokale discotheekjes overal.. noem maar op. Vrij verzadigd, vriend. :p
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 19:26:
hallo mensen,
de laatste weken is het zeker druk en erg gezellie bij de zenith!!
kijk anders eens naar de foto's!
en hoe maakt het nu uit hoe je het noemt, ze hebben outblast en buzz fuzz!!!
en als het maar gezellig is, gezelligheid moet je zelf maken!!!
ik ben in ieder geval van de partij.


Gelijk heb je
Whaha ja of niet dan mensen moeten niet meteen zeuren als ze er nooit zijn geweest en gewoon komen ;)
We hebben je zaterdag 25 November wel gemist in de Zenith Tom :(
Vooral Gertjan met zijn pul haha :bier:
laatste aanpassing
Kleintje, tumtum was toen zelf aant stuiteren!!:bounce:

Mensen die nog nooit geweest zijn moeten zelf eerst maar eens komen kijken voordat ze een oordeel erover vestigen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 5 december 2006 om 11:26:
@ I feel like dancing, Time Out geeft die avondjes op dagen zoals vrijdag, wanneer het anders nooit zo druk zou zijn. En af en toe komt er dan een bekende optreden op zaterdag.

Als je als discotheek de dancemarkt op wil, dan zul je vanaf dag 1 moeten uitpakken! Dus dikke line-up, veel promotie etc. Dat kost enorm veel tijd en moeite, kan een dik financieel risico opleveren(lekkere line-up = meer investering).. dus het is nog maar de vraag of een horeca gelegenheid dat wel aan kan. Bv. Time-out heeft daar externe organisaties voor
Dat je rekening moet houden met een Matrixx of een Time Out spreekt voor zich. Maar daarnaast zijn ook nog bijna wekelijks grote feesten, die ook concurrent zijn. Kleine feestjes in de lokale discotheekjes overal.. noem maar op. Vrij verzadigd, vriend.


Bij Time-out is er ieder weekend wel iets te doen ja, Sowieso zijn de zalen daar al beter ingedeeld.. er wordt in de ene zaal hardstyle gedraaid en in een andere R&B..

Maar wat zouden ze dan volgens jou moeten doen? De "thema" avonden zijn volgens jou al verzadigd.. Dus wat moeten ze dan doen? Dezelfde muziek blijven draaien en niet kijken wat de doelgroep wil?? Lijkt mij ook niet egt opschiete! Kdenk toch dat het verstandig is om iig 1x in de maand een hardstyle/hardcore avond neer te zetten met een goede line-up.. Ik weet zeker dat er voor Buzz Fuzz en Outblast ook niet veel mensen warm lopen.. Laat dan bijvoorbeeld DHHD een x komen.. 100% zker dat de doelgroep dit veel vetter vind! Nog een paar dikke namen erbij en je hebt dehele tent vol.. en dan heeft het er helemaal nix mee te maken of die markt wel of niet is verzadigd..

Of als thema avonden geen optie zijn, zorg er dan iig voor dat er verschillende muziek binnen de discotheek zelf wordt gedraaid.. Vaak zat gehoord dat ze in 3 verschillende zalen, 3x hezelfde nummer hebben gehoord.. zou ik ook niet zo vrolijk van worden.. Zorg dan dat je iig 1 hardstyle-jump area hebt.. en 1 R&B/House Area.. dan kom je al een stuk verder.. Net zoals Time-out, die heeft ook iedere week goede resident-dj's er staan.. Denk maar aan Duco, Pato en Donny Larusso..

En dat er een groot financieel risico aanzit, heb je zker gelijk in ja! Het is dan iig wel belangrijk dat ze ook meteen met iets groots en goeds kome, wat dan natuurlijk veel geld kost.. Misschien zouden ze er dan toch eens aan moeten gaan denken om met andere organisaties samen te werken.. En om eenmaal zown feest neer te zetten, en om te kijke hoe het loopt kan noit kwaad.. Als je kijkt hoeveel er al in die tent is geïnvesteerd, kan dit er ook nog wel een x bij..

Maar denk jij dat de Zenith nog een lange tijd voort kan blijve bestaan als het zo door gaat? Naar mijn mening zal er toch egt iets moeten veranderen.. Grootste discotheek van Nederland.. en de meeste mensen tussen de 18 en 25 jaar hebben nog nooit van de Zenith gehoord.. Dan is er toch iets niet goed gedaan..
laatste aanpassing
Waar maken jullie je eigenlijk druk om. lul allemaal niet zo stroef door elkaar. kom gewoon eens een Zaterdag stappen. bijna iedereen die hier zijn idee / mening plaatst, weet niet hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. DUSSSSSSSSSSSSS

weer lekker knalluh aankomende zaterdag met
LA NINA BEHIND THE WEELS OF STEEL
laatste aanpassing
Uitspraak van Re-Mo op woensdag 6 december 2006 om 14:20:
Bij Time-out is er ieder weekend wel iets te doen ja, Sowieso zijn de zalen daar al beter ingedeeld.. er wordt in de ene zaal hardstyle gedraaid en in een andere R&B..


Reamon,
Op reguliere Zaterdag avonden:
* The Dome - Commercieel (SlamTop40 stijl zeg maar)
* Motion - RnB
* Pullenbar - Feest muziek (Skihut stijl)
* The Pit - Hardstyle
* Tante Leen - Bruin Cafe (en ook paaldans cafe)
* La Bodega - Salsa
* Cocktailbar - Lounge

Dit is de muziekstijl verdeling die permanent zo te vinden is.

Verder is het belangrijk te realiseren (bekijk de feesten op partyflock maar eens, dan zie je het) dat de gemiddelde leeftijd rond de 25 ligt en niet rond de 19. Daar zit een groot verschil in.

Uitspraak van Re-Mo op woensdag 6 december 2006 om 14:20:
en de meeste mensen tussen de 18 en 25 jaar hebben nog nooit van de Zenith gehoord..


Wellicht een klein detail wat je vergeet maar Zenith is pas 1 jaar open. En de naamsbekendheid groeit met de dag.
Zenith doet dingen soms net iets anders dan anderen. Goed voorbeeld was de beste promotie (4x zo veel response als voorheen de beste promotie) die ooit gedaan is op landelijk radiostation Slam!FM. Zenith gaf een VIP dingetje weg. De winnares plus vrienden kwamen met een helikopter naar Zenith en meer.

Ieder z'n ding uiteraard. Maar bepaalde dingen doen we dus op "onze" manier.

Trouwens daarover gesproken. Heb je zin om de 15e te komen? Ik betaal jouw en Tess d'r entree wel. pm mij even er over. (ps iedereen die nu gaat vragen...ik heb persoonlijk maar 2 vrijkaartjes gekregen).
 
Het gaat er niet om hoeveel promotie je maakt, hoe groot je budget ook is, etc etc.. Na een jaar zou je toch eens een balance moeten opmaken en het zakelijk bekijken (De Zenith is natuurlijk niet het rode kruis) dan even de credit en de debet kant bekijken, dan moet je als aandeelhouder waarschijnlijk toch ontevreden zijn over het behaalde resultaat. En net als bij ieder groot bedrijf moet je dan de conclusie trekken dat de huidige directie waarschijnlijk tekort is gekomen. Ik wil bij deze niemand in een negatief daglicht stellen. Ik maak slechts een realistische balans op.
OW JAH hahahahahahaha. (weer zo'n zinloos bericht erbij) alsof jij er verstand van hebt.
hahahahaha DUHHHH!!!!
Uitspraak van :bounce:TUMTUM:bounce: op maandag 11 december 2006 om 11:54:
OW JAH hahahahahahaha. (weer zo'n zinloos bericht erbij) alsof jij er verstand van hebt.
hahahahaha DUHHHH!!!!


Nee, JIJ hebt hier al veel nuttige berichten neergezet :s :x
ik elk geval nuttiger dan je realistische balans-
gelul. (realistisch)>>>>>Hahahaha.
laatste aanpassing
Ik ben vanavond zeker van de partij!
Ben er sinds april niet meer geweest dus ben benieuwd!