Trailer
Op zaterdag 3 december 2011 zullen hardcoreliefhebbers vanuit alle hoeken van de wereld bij elkaar komen tijdens Nightmare 'the global hardcore gathering'. Niets anders dan bruut hardcoregeweld, show en entertainment is wat de bezoekers kunnen verwachten. Als warming-up voor deze editie van Nightmare presenteert de organisatie jullie hierbij de trailer:
Strakke actie
De echte Hardcore fanatics die van plan zijn om vroeg te komen staat een leuke verrassing te wachten. De eerste 1.000 bezoekers krijgen namelijk een Hardcore goody bag, bestaande uit een cd, een dvd en 3 vinyl platen. Zorg er dus voor dat je op tijd binnen bent, zodat jij een van deze goody bags in ontvangst kunt nemen.
Anthems
Dit jaar zullen er drie Nightmare anthems geproduceerd worden. Ruffneck, Shadowlands Aggressors en Tieum zullen ieder hun eigen Nightmare sound creëren. De anthems zullen binnenkort worden uitgebracht. Check www.nightmare.nl om ze als eerste te kunnen beluisteren.
CD
Zoals bij iedere editie van Nightmare zal er ook nu weer een cd worden uitgebracht. Een dubbelaar, waarbij de Early schijf wordt gemixt door Stanton en de Present schijf door StereoType. De cd zal verkrijgbaar zijn tijdens het event.
Tickets
Tickets zijn verkrijgbaar via www.nightmare.nl en bij alle Primera shops in heel Nederland. Mocht je als VIP naar Nightmare willen komen, wees er dan snel bij, want deze tickets zijn bijna uitverkocht.
Travel
Event Travel verzorgt busreizen naar 'the global hardcore gathering' en biedt tevens combitickets aan. Ook hiervoor ga je naar www.nightmare.nl.
Trailer release Nightmare
The global hardcore gathering
gepubliceerd door Karian, op

| Feest | Nightmare · The global hardcore gathering |
| Datum | zaterdag 3 december 2011 |
| Winactie | Nightmare actie![]() |
| Locatie | Ahoy ![]() |
71 opmerkingen
Enn.e wie is stereotype of leef ik onder een steen? Nog noooooit van gehoord
StereoType :
Manuel Bernardelli was born on the 14th of September 1981 in San Candido, Italy .
Discovering hardcore in 1994,he immediatly fell in love with this music.
After working his dj skills, he started to produce events for a few years(1999-2008) By that time only spinning wasn't enough and he wanted to learn how to make it!
In the summer of 2008 came the opportunity to move to Belgium and focus 100% of his time on music productions, spending every day in his studio and after a while suprisingly it went very well! StereoType was born!
2 years went by and he started to send his demo tracks to various producers and labels for some feedback, with that he got the chance to prove himself by release one version of Nightmare anthem called Create the future on Rotterdam Records.
Now several months later StereoType is ready for the next move in his career with a new exclusive project for Noize Records including a collaboration with none other then Noize Suppressor himself.
Super dik die trailer, misschien toch maar kijken of ik nightmare én thunderdome ken meepakke deze december.
Trailer is gepikt van thunderdome
98 Global Hardcore Nation
laatste aanpassing
Deze lijkt er erg op
maar is het toch niet helemaal!!!
98 Global Hardcore Nation laatste aanpassing 7 oktober 2011 16:44
ook vet feesie cd nog steeds in tha house...
Dikke trailer
Drie anthems
Goodybag actie
Alle slechte verhalen die ik zooooo vaak hoor over Nightmare en Ahoy..
Wat kan mij die trailer, anthem en actie schelen??? UDC flikt het iedere keer om er een zooitje van te maken. Het enige wat ik vraag is goed geluid en iedere x verneuken ze dat. Stop het geld liever daar in. Enige goede editie was de laatste x in het Sportpaleis. Ze hebben het erna 2x verneukd en ben niet meer gegaan én zo nog heel wat vrienden. Laatste editie las ik weer dat het geluid niet best was hier op pf. Ze leren er dus niets van. De outdoor edities hadden ze het wel vaak goed voor elkaar. Dus UDC, zorg eens voor goed geluid. Dan zullen we wel weer eens zien om hierh1 te gaan.
Zal toch niet meer zo lijp worden als een paar jaar terug. Vond het de laatste keer een erg matte sfeer.
Wat kan mij die trailer, anthem en actie schelen??? UDC flikt het iedere keer om er een zooitje van te maken. Het enige wat ik vraag is goed geluid en iedere x verneuken ze dat. Stop het geld liever daar in. Enige goede editie was de laatste x in het Sportpaleis. Ze hebben het erna 2x verneukd en ben niet meer gegaan én zo nog heel wat vrienden. Laatste editie las ik weer dat het geluid niet best was hier op pf. Ze leren er dus niets van. De outdoor edities hadden ze het wel vaak goed voor elkaar. Dus UDC, zorg eens voor goed geluid. Dan zullen we wel weer eens zien om hierh1 te gaan.
Haha oke oke doe maar rustig. Als je beter had gelezen dan had je bij mijn opmerking ook wel zien staan dat alle slechte verhalen erover er bij mij waarschijnlijk ook voor gaan zorgen dat ik er niet heen ga
We staan aan dezelfde kant hoor
Haha oke oke doe maar rustig. Als je beter had gelezen dan had je bij mijn opmerking ook wel zien staan dat alle slechte verhalen erover er bij mij waarschijnlijk ook voor gaan zorgen dat ik er niet heen ga
We staan aan dezelfde kant hoor
Het is je geraden
op zekers hiero aanwezig
Lekkahhh hakkuhhhhhh
hahaha helemaal mee eens
wauw!
Het aftellen is begonnen! Wat leuk dat ze er verschillende stijlen in hebben verwerkt
hahaha helemaal mee eens
Zal toch niet meer zo lijp worden als een paar jaar terug. Vond het de laatste keer een erg matte sfeer
De edities van 2004 & 2005 waren idd gruwlijk qua sfeer...Het werd steeds wat minder daarna (met wat uitzonderingen daargelaten zoals 2008)
laatste aanpassing
Héél bijzonder, Shadowlands Terrorists treden op en Aggressors maken een anthem. Ben benieuwd "Stand up for culture" laten we maar zeggen
Van mij mag heel de ORGANISATIE van Shadowlands Agressors de touwtiefus krijgen. Ik weet er allemaal het fijne niet van, maar om verder te gaan met Shadowlands (al is het onder een net iets ander naampie), zonder degenen die Shadowlands op de map hebben gezet is gewoon respectloos. En dan helemaal in 1 jaar de naam zo naar beneden halen met die kneuzerige kinderachtige artiestennamen en semi-pro KUTplaten, die helemaal NIKS weghebben van de awesomeness van de echte S'lands T'rists. Zonder J.D.A. z'n (perfect by S'lands passende) produceerskills, Vince z'n turntable-wizardry en onze enige echte gangsta-rappa-gabba-turk Erkan
Hoeveel respect ik ook voor Tango & Cash had, dit is niet de juiste manier om weer back on top proberen te komen....
EDIT: Misschien dat iemand er wat meer info over heeft, want ik had dus begrepen dat ST (en daarmee bedoel ik de 3 hiervoor genoemde helden) helemaal niet meer zouden optreden. I'm so confused right now
En owhjah, mensen die zo weinig persoonlijkheid/gezelligheid meenemen naar een feest dat je moet gaan zeiken over het geluid, blijf alsjeblieft thuis.....
Nightmare is gewoon Nightmare, niet zo moeilijk doen, gewoon hakkuh jongen...
En bij de early is het geluid elke x weer
laatste aanpassing
Van mij mag heel de ORGANISATIE van Shadowlands Agressors de touwtiefus krijgen.
Achja als de 3 heren geen zin meer hebben om te produceren onder Shadowlands Terrorists dan is dat toch gewoon een punt.
Roland wil gewoon zijn Label 'Shadowlands Records' doorzetten en dat doet hij met Tango & Cash.
Hij veranderd de naam dus ook na Shadowlands Agressors. Dus ik snap je punt niet helemaal.
Vince draait liever dan dat hij produceerd, J.D.A is afgezakt na pussy hardcore style en doet al bijna 3 jaar niks meer qua produceren. Zany is zoals je weet lekker met zijn hardstyle bezig.
Dus wat is je punt???
Hierbij komt dat ik na het beluisteren van een paar tracks van Shadowlands Agressors best blij ben met de style die Tango & Cash brengen. Het is nog steeds niet het rollende & beukende werk wat J.D.A, Vince & Zany wel brachten maar dat schijnt nu tegenwoordig met die filters in de kickline een gewoonte te wezen.
Zeg maar, vergeten dat de kick de boventoon moet voeren bij een productie in plaats van 1 lange weg naar een paar kicks. En als de kicks dan eindelijk rammen wordt er idioot veel gekloot waardoor de Bass-line een rommeltje wordt.
Als je de style van S.A vergelijkt met bijvoorbeeld het label Offensive wat hier een grote rol gaat spelen op Nightmare dan is het Offensive Label echt wel een beetje kindercore achtig, saaie lieve synth's nee ik heb er niks mee. Maar dat is mijn persoonlijke mening over Paul Elstak zijn label!
laatste aanpassing
Dat blijkt wel uit je totaal onzinnige reactie!
Dan zou je ipv ook nog een 'onzinnige' reactie te plaatsen, mij wat helderheid kunnen verschaffen hierover. Aangezien mijn haat naar de organisatie van shadowlands al loopt sindsdat ze 3 dagen van tevoren het SL feest in Beursgebouw hebben afgelast, en dat er nog steeds geen duidelijkheid over is waarom het nu ECHT is afgelast. De enigste conclusie die ik daaruit kan trekken is dat die Brutal-J
Maar nogmaals, ik weet er het fijne niet van. Ik zou graag wat feiten willen lezen/horen hierover.
Dus wat is je punt???
Om het zo kort mogelijk te houden. NEVER change a WINNING team. Shadowlands is als label zijnde al jaren niet meer relevant, en gaat het ook NOOIT meer worden. Het is puur de liveshow die 't hem doet.
En met de liveshow bedoelen we eerlijk gezegd allemaal Vince z'n skills.
Dus haal dat weg en wat hou je over... Een naam die enigzins bekendheid heeft (Agressors heb ik het nu over), die toch nog pikkies naar een feest zullen trekken, terwijl ze een Shadowlanda-waardig optreden zullen verwachtten. En de Agressors zullen nooit een ECHTE shadowlands feel aan hun optredens kunnen geven.
Imo is het gewoon puur bedrog.
Aangezien mijn haat naar de organisatie van shadowlands al loopt sindsdat ze 3 dagen van tevoren het SL feest in Beursgebouw hebben afgelast, en dat er nog steeds geen duidelijkheid over is waarom het nu ECHT is afgelast. De enigste conclusie die ik daaruit kan trekken is dat die Brutal-J gewoon een kkgeld wolf is,
Als het goed is kreeg elke bezoeker zijn/haar geld gewoon terug.
Ik weet niet of dit bij jou het geval is.
Daarbij komt dat het voor hun ook puur verlies is als je een evenement aflast. Dat is voor hun ook kut geweest, maar dat krijg je als er meer organisaties bij komen & het aantal hardcore fans in Nederland sterk daalt. Dus het woord 'geldwolf' is lariekoek.
Gozer, Roland Joosten is de persoon die Shadowlands Records & sublabel Psykopunk startte in 1996 en 1997 dus hij lift mee op zijn in het verleden behaalde succes. Niks verkeerd mee toch, doet Nightmare immers ook.
En de Agressors zullen nooit een ECHTE shadowlands feel aan hun optredens kunnen geven.
Nogmaals, Shadowlands Terrorists is niet hetzelfde als Shadowlands Agressors. Dat zie je toch. Of zie je 2 dezelfde namen?
Daarbij komt dat Shadowlands Agressors eindelijk wat pit & energie in hardcore geeft.
Eindelijk niet het LALALALALA LALA BLADIE LALA hands-up in the aircore.
Geef je wel gelijk dat ze het op dit moment nog niet halen met de oude style. Was het maar zo dat de kick weer voor 80 a 90% het hoofdelement was van hardcore.
Maar luister na de mainstream, het is 1 grote sleur van opbouwende melodie en half gebakken bass-lijnen. Dus dan moeten deze producties dus eindelijk weer een beetje hoop geven op echte HARDcore.
laatste aanpassing
https://partyflock.nl/topic/1113837:Shadowlands_records_is_back
Misschien dat je hier nog wat van opsteekt
Misschien dat je hier nog wat van opsteekt
laatste aanpassing
Mensen!! Wij, als NL'ers zijn veelste verwend wat betreft hardcore muziek en de feesten die worden georganiseerd...
Zeker onder vele mensen die lopen te klagen over geluid, line-up, dj's en dat alles teveel commercieel is geworden. Nou, dat hebben de meeste zelf voor gezorgd. Als je de opmerkingen lees na bepaalde grote feesten en dat ieder voor zich spreekt over: ik had liever dit of liever dat gezien of gehoord op zo'n feest en ga zo maar door. Dat is iets wat echt door het publiek zelf is gecreëerd. In de loop der jaren kijken en luisteren organisaties daar ook naar. Er mag wel meer respect worden getoond naar de organisaties, DJ's en natuurlijk de hardcore muziek!!! Smaken verschillen maar respecteert het.
Natuurlijk kan je wel een mening geven over een feest maar vaak lees ik ze terug en dan slaan veel opmerkingen echt nergens op of wordt er een DJ behoorlijk uitgekafferd omdat hij misschien zijn beste set niet heeft neergezet of misschien dat je wat anders van hem had verwacht. Als je iets tegen vind vallen kan het ook op een normale manier gezegd worden dan ipv veel onzin uitkramen en ontiegelijk veel @#$%woorden tevoorschijn worden getoverd waar je soms U tegen zeg!!
Dus, waar het nu echt om draait in de hardcore: "Die bas moet je niet horen maar voelen"
Wat je nodig heb is samenhorigheid...we staan daar met z'n allen voor 1 ding, toch? (voor de mensen die dit eens gaan begrijpen).
Zeker onder vele mensen die lopen te klagen over geluid, line-up, dj's en dat alles teveel commercieel is geworden. Nou, dat hebben de meeste zelf voor gezorgd. Als je de opmerkingen lees na bepaalde grote feesten en dat ieder voor zich spreekt over: ik had liever dit of liever dat gezien of gehoord op zo'n feest en ga zo maar door. Dat is iets wat echt door het publiek zelf is gecreëerd. In de loop der jaren kijken en luisteren organisaties daar ook naar. Er mag wel meer respect worden getoond naar de organisaties, DJ's en natuurlijk de hardcore muziek!!! Smaken verschillen maar respecteert het.
Natuurlijk kan je wel een mening geven over een feest maar vaak lees ik ze terug en dan slaan veel opmerkingen echt nergens op of wordt er een DJ behoorlijk uitgekafferd omdat hij misschien zijn beste set niet heeft neergezet of misschien dat je wat anders van hem had verwacht. Als je iets tegen vind vallen kan het ook op een normale manier gezegd worden dan ipv veel onzin uitkramen en ontiegelijk veel @#$%woorden tevoorschijn worden getoverd waar je soms U tegen zeg!!
Dus, waar het nu echt om draait in de hardcore: "Die bas moet je niet horen maar voelen"
laatste aanpassing
hahahaa wat een kansloze trailer xD
srry hoor voor mijn mening, ik vind het echt super vet beeldmateriaal enzo, maar het verhaal wat ze er om proberen te creeren in combinatie met dat vind ik persoonslijk echt heel zwak xD
Ik was al bang dat ik de enige was met die mening!!
Zal wel een lekker agressief beuk zooitje worden....
Thanks but no thanks for Nightmare....
Voor iedereen die wel gaat, have some fun!
Zeker onder vele mensen die lopen te klagen over geluid, line-up, dj's en dat alles teveel commercieel is geworden. Nou, dat hebben de meeste zelf voor gezorgd. Als je de opmerkingen lees na bepaalde grote feesten en dat ieder voor zich spreekt over: ik had liever dit of liever dat gezien of gehoord op zo'n feest en ga zo maar door. Dat is iets wat echt door het publiek zelf is gecreëerd. In de loop der jaren kijken en luisteren organisaties daar ook naar. Er mag wel meer respect worden getoond naar de organisaties, DJ's en natuurlijk de hardcore muziek!!! Smaken verschillen maar respecteert het.
Natuurlijk kan je wel een mening geven over een feest maar vaak lees ik ze terug en dan slaan veel opmerkingen echt nergens op of wordt er een DJ behoorlijk uitgekafferd omdat hij misschien zijn beste set niet heeft neergezet of misschien dat je wat anders van hem had verwacht. Als je iets tegen vind vallen kan het ook op een normale manier gezegd worden dan ipv veel onzin uitkramen en ontiegelijk veel @#$%woorden tevoorschijn worden getoverd waar je soms U tegen zeg!!
Dus, waar het nu echt om draait in de hardcore: "Die bas moet je niet horen maar voelen" Wat je nodig heb is samenhorigheid...we staan daar met z'n allen voor 1 ding, toch? (voor de mensen die dit eens gaan begrijpen).
Offensive Label echt wel een beetje kindercore achtig, saaie lieve synth's nee ik heb er niks mee. Maar dat is mijn persoonlijke mening over Paul Elstak zijn label!
Ik ben het niet vaak met je eens maar hier heb je wel een punt! Offensive was vet tot 2007! Daarna werden de nummers wel erg simpel en kinderachtig!!
Dikke shit maar deze jongen zit dan in 020!
Vette trailer!!!!!!Krijg er gelijk al weer zin in!!!!!!!!
Jij snapt t!!!! Snap dat gezeik echt nooit!
Hoezo dat dan?????????
En owhjah, mensen die zo weinig persoonlijkheid/gezelligheid meenemen naar een feest dat je moet gaan zeiken over het geluid, blijf alsjeblieft thuis.....
Nightmare is gewoon Nightmare, niet zo moeilijk doen, gewoon hakkuh jongen...
Jij snapt t!!!! Snap dat gezeik echt nooit!
Zal wel een lekker agressief beuk zooitje worden....
Hoezo dat dan?????????
Super trailer!
simpel
Simpel is juist vaak juist vet! Het hoeft niet moeilijk te wezen als het doel maar goed is. Bijvoorbeeld een kick/hi-hat en breakbeat met 1 ritmisch toontje creert al het locomotief effect. Hoppatee gaan met die banaan i.p.v. Een lange weg na een kick.
Uitspraak van [PBM] bartjeuh-scorpionhoplite op maandag 10 oktober 2011 om 00:52:
hahahaa wat een kansloze trailer xD
srry hoor voor mijn mening, ik vind het echt super vet beeldmateriaal enzo, maar het verhaal wat ze er om proberen te creeren in combinatie met dat vind ik persoonslijk echt heel zwak xD
Ik was al bang dat ik de enige was met die mening!!
Zal wel een lekker agressief beuk zooitje worden....
Thanks but no thanks for Nightmare....
Voor iedereen die wel gaat, have some fun!
Zeurpiet!
Luf yah
De echte Hardcore fanatics die van plan zijn om vroeg te komen staat een leuke verrassing te wachten. De eerste 1.000 bezoekers krijgen namelijk een Hardcore goody bag, bestaande uit een cd, een dvd en 3 vinyl platen. Zorg er dus voor dat je op tijd binnen bent, zodat jij een van deze goody bags in ontvangst kunt nemen.
ben benieuwd welke platen
hebbe hebbe hebbe 
ben benieuwd welke platen



























![[HC]Snep[040]](/images/user/764179_1772077.jpg)








![[NL]BvdB](/images/user/649769_2693838.jpg)














![[N.G.F.] LesCore](/images/user/1215180_3381441.jpg)
