Vroeger was ik helemaal gek op 1 merk dat was Paradise Calling, apparte stoere kleding
! Dit is later overgenomen door Indian Rose/Rags! Zelf koop ik eigenlijk alleen maar broeken van Indian Rags, omdat ze gewoon helemaal top zijn!
shirtjes ook! Maar het vrouwen merk hiervan, Indian rose is het laatste jaar helemaaaaall een trend geworden, en elke meid in zo'n broek heeft ook gewoon een heerlijk kontje
Erika terpstra Misschien niet dan, maar... 1 nadeel, broeken kosten 125 euro op dit moment
Wat vinden jullie van dit merk?
De winkel, overigens mijn favorite winkel waar je veel leuke kleren kan vinden zoals Imperial & Indian Rags zit in Zandvoort. De naam van de winkel is Metropolitain...
Het leuke aan die winkel is dat ze om de 2 weken hun collectie veranderen. Dit kunnen ze doen omdat ze een contract hebben afgesloten met hun leverancier. Het is echt een innovators winkel, bovendien weet je zeker dat niemand ze ook heeft omdat ze per kledingstuk maar 4 inkopen
Pas over een half jaar zie je hun kleding uitkomen in de "normale" winkels en dan heb je tegen die tijd alweer wat anders
Succes!
Het leuke aan die winkel is dat ze om de 2 weken hun collectie veranderen. Dit kunnen ze doen omdat ze een contract hebben afgesloten met hun leverancier. Het is echt een innovators winkel, bovendien weet je zeker dat niemand ze ook heeft omdat ze per kledingstuk maar 4 inkopen
Pas over een half jaar zie je hun kleding uitkomen in de "normale" winkels en dan heb je tegen die tijd alweer wat anders
Succes!
donateur
Een vriendin van mij heeft ook veel indian rose kleren! super mooi, maar helaas te duur voor dit arme studentje!
ik hou het wel bij m'n naaimachine!
ik hou het wel bij m'n naaimachine!
donateur
Ik heb laatst een broek gekocht in haast ervan..heel mooi maar hij zit achteraf toch te wijd.. erg jammer maar kom hem niet meer terugbrengen 
laatste aanpassing
indian rags is qua broeken een topmerk. het enige nadeel is dat de broeken geen lengtemaat hebben, waardoor ik de coupeur ze altijd moet laten inkorten!
bovenkleding heb ik nog niet zoveel gezien van Rags, maar misschien komt dit nog.
Voor de mensen die last hebben van wijde broeken na een tijdje:
ze gebruiken vaak een slappe spijkerstof, die loopt na een paar keer dragen uit... gooi hem in de wasmachine en je bent er (als het goed is) zo weer vanaf!
oh ja wous... in h'sum kan je bij de bunker kijken, daar verkopen ze indian rags
bovenkleding heb ik nog niet zoveel gezien van Rags, maar misschien komt dit nog.
Voor de mensen die last hebben van wijde broeken na een tijdje:
ze gebruiken vaak een slappe spijkerstof, die loopt na een paar keer dragen uit... gooi hem in de wasmachine en je bent er (als het goed is) zo weer vanaf!
oh ja wous... in h'sum kan je bij de bunker kijken, daar verkopen ze indian rags
bijna al mijn broeken zijn van Indian Rose, ze zitten zo lekkkkkkkkkker 
Laura -> Een gedeelte van die collectie hoort zo wijd
!
Wous -> Visions in Zwolle verkoopt ook veel Indian Rose maar ook heel veel Indian Rags (en dat is nog niet overal zo)
Ollie -> Als je mij dan dat stuk geeft wat je over houdt, want ook al zijn het zo'n beetje de langste spijkerbroeken (damesmodellen) in omloop, de grond raakt ie bij mij nog lang niet!
En ja ik draag dus ook Indian Rose
Wous -> Visions in Zwolle verkoopt ook veel Indian Rose maar ook heel veel Indian Rags (en dat is nog niet overal zo)
Ollie -> Als je mij dan dat stuk geeft wat je over houdt, want ook al zijn het zo'n beetje de langste spijkerbroeken (damesmodellen) in omloop, de grond raakt ie bij mij nog lang niet!
En ja ik draag dus ook Indian Rose
ik heb ook een broek van indian 'Rose'
ook veel truitjes trouwens.. maar de broek is naar de gootje door 1 of andere sukkel die met zijn sigaret tegen me aan stond en ja dat voel je in het begin niet..
De broeken zijn idd asso duur maar ja mijn broeken van Diesel, G-star, en replay zijn ook 130 euro.
De broeken zijn idd asso duur maar ja mijn broeken van Diesel, G-star, en replay zijn ook 130 euro.
oLliE 26 februari 2003 13:25
indian rags is qua broeken een topmerk. het enige nadeel is dat de broeken geen lengtemaat hebben, waardoor ik de coupeur ze altijd moet laten inkorten!
Monster>>>Wat denk je wat ik ELKE keer moet doen met mijn 1.68
Als Aziaatje kunnen we niet én lekker én seksie én stoer én 2 meter zijn...

Heb hetzelfde probleem

indian rags is qua broeken een topmerk. het enige nadeel is dat de broeken geen lengtemaat hebben, waardoor ik de coupeur ze altijd moet laten inkorten!
Monster>>>Wat denk je wat ik ELKE keer moet doen met mijn 1.68
Als Aziaatje kunnen we niet én lekker én seksie én stoer én 2 meter zijn...
Heb hetzelfde probleem
donateur
Ik Zweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer bij Indian Rose!!
Draag ze al een aantal jaar (toen waren ze nog een stuk goedkoper ook) en ik trek nooooit meer een ander merk spijkerbroek aan!! Ze zitten heerlijk, zijn super mooi (de meeste iig) en idd, je kontje zit er ook heerlijk in! Bovendien heb ik erg lane benen, en dat is het enige merk, die broeken heeft die lang genoeg zijn voor mij, want de 'hoogwater look' is niks voor mij..
Ik betaal zonder aanzelen 115 pleuro
voor zo'n broekje, dat zegt genoeg lijkt mij! 
Draag ze al een aantal jaar (toen waren ze nog een stuk goedkoper ook) en ik trek nooooit meer een ander merk spijkerbroek aan!! Ze zitten heerlijk, zijn super mooi (de meeste iig) en idd, je kontje zit er ook heerlijk in! Bovendien heb ik erg lane benen, en dat is het enige merk, die broeken heeft die lang genoeg zijn voor mij, want de 'hoogwater look' is niks voor mij..
Ik betaal zonder aanzelen 115 pleuro
laatste aanpassing
donateur
Nog ff een tip: Het merk 'Melting Pot' is ook erg mooi! Je betaalt er ook wel een eurotje of 100 voor, maar toch! Mijn voorspelling, als de trends aanhouden, is dat dit merk nog wel eens groot zou kunnen worden..
laatste aanpassing
Indian Rose broeken zijn indd mooi en hebben aparte modelletjes erbij.
Die Melting Pot broeken zijn inderdaad super. Heb er laatste één gekocht. Super laag (bijna een bouwvakkerspleet) en je kan deze aan 2 kanten dragen. Dus voor 100 euro eigenlijk 2 broeken. Vind ik nog nie zo duur, als je de Dieselbroeken nu ziet, zijn allemaal zo rond de 150-170 euro. Dat is pas echt 2much!
Die Melting Pot broeken zijn inderdaad super. Heb er laatste één gekocht. Super laag (bijna een bouwvakkerspleet) en je kan deze aan 2 kanten dragen. Dus voor 100 euro eigenlijk 2 broeken. Vind ik nog nie zo duur, als je de Dieselbroeken nu ziet, zijn allemaal zo rond de 150-170 euro. Dat is pas echt 2much!
donateur
Precies, en in Diesel loopt iedereen, dus de kans dat je iemand tegenkomt in het zelfde is NOG groter!
Melting Pot
Indian Rose 
Melting Pot
donateur
Hahahaha.... Ik modebewust als ik ben heb ook zo’n dure broek aan m’n kont. Mijn vriendin, nog modebewuster dan ik, heeft mij uitgelegd dat de lange lengte van de broekspijpen ‘hot’ is…. Ik flanerend over de straattegels van een tankstation, onder het toeziend oog van een horde bouwvakkers, ben gestruikeld over mijn broekspijpen…
Te koop aangeboden Indian Rose spijkerbroek….
Te koop aangeboden Indian Rose spijkerbroek….
donateur
2 Sietz: *gniffel*
donateur
Ik heb ook een paar broeken van Idian Rose en ze zitten zoooo lekker en zien er nog mooier uit! Idd verschikkelijk duur de laatste die ik kocht was 110 en ik heb maar net gedaan alsof het guldens waren
Ik had nog nooit van Idian Rags gehoord maar mijn vriend heeft afgelopen weekend een hele mooie trui gekocht van dit merk gewoon bij de Chill-Out
Ik had nog nooit van Idian Rags gehoord maar mijn vriend heeft afgelopen weekend een hele mooie trui gekocht van dit merk gewoon bij de Chill-Out
donateur
2Debsy:In nijmegen hebben ze ze bij De Tempel,verder weet ik het niet!














