Partyflock
 
Forumonderwerp · 710888
Waarschuw beheerder
:jaja:


Fire away 8)
Waarschuw beheerder
http://www.bluelight.nu/vb/showthread.php?s=57d5b8c17a345aeb 7782e85f569be029&threadid=178427&highlight=explosion+methylo

soz verkeerde url net :$
Waarschuw beheerder
Dronken droom 22-01-2005

Heel Nederland sjouwt met een Schipholpas langs duizenden douanes, terwijl een Amerikaanse president in de aankomsthal op een groot scherm God dankt en aan zijn volk uitlegt waarom hij zijn generaals toen opdracht heeft gegeven om naakte Irakezen op elkaar te laten stapelen. Er wordt een foto van deze vernedering getoond, maar ik vergis me: het is een foto van een nudistenbijeenkomst. Zeven naaktlopers liggen op een blote Paul de Leeuw die seks heeft met Nina Brink in de bruidegomsuite van het Amstel Hotel. Jort Kelder maakt röntgenfoto’s voor het prachtblad Quote. Paul is vastgebonden met sjaaltjes van het merk Hermès. Omdat hij als homo anders niet wil? Nina schijnt al haar sekspartners vast te binden. Niemand wil namelijk. Ik hoor Nina’s haarlak kraken. Met Nina onder de WOL vind ik een te gemakkelijke woordspeling en die verkoop ik aan een andere cabaretier, die besloten heeft om in vijfenvijftig dagen vijfenvijftig verschillende voorstellingen op televisie te gaan spelen omdat hij vijfenvijftig wordt. ’s Morgens schrijft hij, ’s middags leest hij voor en ’s avonds stamelt hij de voorstelling live op televisie. “Wacht maar als ik tachtig word”, galmt hij me toe. Mijn vrouw zegt dat ik niet te lang naar een naakte De Leeuw moet kijken. Ze is bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan en spontaan nicht word. Ik bel mijn broer of hij een nieuwe betonnen vloer in zijn huis wil. Ik doe hem die vloer cadeau. Hij krijgt dan wel het lijk van mijn vrouw erbij. Mijn broer stemt toe mits hij dan de stille tocht voor haar mag organiseren. Hij denkt aan een optocht van achteruitrijdende auto’s waaruit de carnavalshit Ali, hou jij me tassie effe vast klinkt. Ik bel mijn huisarts, maar die is protesteren. Ik wil mijn vrouw op legale wijze ombrengen. Gewoon verkeerd medicijngebruik. Op giro 555 is inmiddels negenhonderd miljard gestort en het schijnt dat Sumatra, Sri Lanka en de Thaise kust worden omgebouwd tot villawijken. Het hele tsunamigebied wordt een groot Wassenaar. Vanessa begint er een tietenbijvulkliniek, de hele bevolking rijdt in een jeep en het grootste probleem over vijf jaar is dat de Aziaten te vet zijn. Te vet en te depressief. De psychotherapie komt in het ziekenfondspakket. Het is luxe in Atjeh om een huisje in de Noordoostpolder te hebben en je af en toe te laten masseren door twaalfjarige Emmeloordse meisjes. De grootste angst is dat in Azië de verveling toeslaat en dat de jeugd uit balorigheid stoeptegels van viaducten gaat gooien. Onderhand vertellen mijn kinderen wanhopig dat er een quizverbod bij de publieke omroep komt. “Alle quizzen gaan naar de commerciëlen en Frits Wester gaat ze allemaal presenteren”, vertelt mijn nog steeds levende vrouw, die toevoegt dat Frits van dat idee een chronische stijve krijgt. Alle antwoorden al weten. Hij wordt gek van het idee. Peter R. de Vries vraagt aan mij waarom mijn vrouw nog leeft. Hij heeft over twee weken uitzending en of ik weet hoe lang beton minimaal moet drogen? Dit was een vraag uit de IQ-test, waar dit jaar een roedel Onbekende Nederlanders aan meedeed. BN-ers die zelfs het antwoord op de vraag Hoe heet je? nog fout hadden. “Ik heet De Vlieger en ik zit aan de grond”, zegt een man die door de maffia onder schot wordt gehouden. Peter R. de vries maakt aantekeningen en zegt dat zijn volgende uitzending al vol zit, dus of ze even kunnen wachten. Derk Sauer vraagt aan De Vlieger of hij een briefje van honderd miljoen kan wisselen? Ik sta met hem in het Westfries museum naar een ingelijste alarminstallatie te kijken en Louis van Gaal vraagt hoeveel rondjes een cirkel heeft. Nina Brink roept naar Louis dat bed op AZ rijmt en Driek van Wissen is blij dat Louis weer werk heeft. Hij was doodsbang dat de succestrainer anders Dichter des Vaderlands geworden was. Ali B. vraagt of hij in de column mag anders staat hij een dag niet in de krant. Ik schrik wakker, kijk verbaasd om me heen, zie mijn vertrouwde slaapkamer en stamel zacht: “Het leven is wél leuk!”

Youp is goed :YES:
Waarschuw beheerder
Idd methylone :YES:
Waarschuw beheerder
hehe geniaal :D
 
Waarschuw beheerder
schandknapen :jaja:
Waarschuw beheerder
Kerel :D
 
Waarschuw beheerder
roderie :jaja:
 
Waarschuw beheerder
dames keer bbqen met carnaval 8) :d?
Waarschuw beheerder
Hmm, dat triphenylphosphine schijnt geen leuk spul te zijn :X

http://www.camd.lsu.edu/msds/t/triphenylphosphine.htm
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000202150004afac96493b711a008bb77f]http://www.erowid.org/chemicals/methylone/images/archive/methylone_3d_mid.jpg[/img]



[img cacheid=000202160004afad72721d451a008bb77f]http://www.erowid.org/chemicals/mdma/images/archive/mdma_3d_mid.jpg[/img]

Tuurlijk bbq'en met carnaval :YES:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
valt ook mee, van triphenylphosphine!
Beetje overdreven..Bij grotere hoeveelheden kan het wel schadelijk zijn maar tis maar 2% ofzo..niks dus.
 
Waarschuw beheerder
battyboys :no:
Waarschuw beheerder
omg
rick!!
u2 geeft een concert in Amsterdam :'( DAAR MOET IK HEEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ :@:@:@:@
 
Waarschuw beheerder
:no:

prolly onbetaalbaar die kaartjes kan goed 120 eurie zijn :(
Waarschuw beheerder
flikker op kankerjong je gaat mee :@
 
Waarschuw beheerder
:gaap:

als ze onder de 70 euro zitten ga ik mee :jaja:
Waarschuw beheerder
Jonge, je staat 200 euro rood. Die kaartjes zijn echt reteduur.

Ik wil ook mee :'(
Waarschuw beheerder
:O:O:O:O:O:OO:O:O:O:O:O:

Kings of Leon als support, de kans wordt steeds groter dat ik meega :O:O:O:O:O:O:OO:O::OO:O:
Waarschuw beheerder
http://www.theonlineticketshop.com/shop/list_event.asp?event_id=24501

125 pond voor een sta plaats :{
Waarschuw beheerder
Dus 180 euri voor het goedkoopste kaartje :|
Waarschuw beheerder
En dan zit ik waarschijnlijk in NYC of ben ik net terug :|
Waarschuw beheerder
Of je gaat helemaal niet :D
Waarschuw beheerder
rofl denk alleen dat rop er heen kan en nog op vakantie kan en nog naar lowlands kan en nog eens geld over kan houden 8)
Waarschuw beheerder
Rick je pc...Wanneer ga je em nou kopen..:s
Waarschuw beheerder
Ga jij 180 euro betalen voor een staplaats?

Geloof me maar, ik kom hoe dan ook in New York :YES:
Waarschuw beheerder
7 daagjes, met heel weinig geld waardoor je vrijweinig kan doen :no:
Rob, on the otherhand, heeft veel geld, wil veel zien maar wordt beperkt door jou :P
Waarschuw beheerder
Mijn pappie en mammie schieten zoveel voor als ik wil 8)
Waarschuw beheerder
Zien we dan wel weer :jaja:
Waarschuw beheerder
Nee, datum is al vast gelegd (24 juni t/m 4/5 juli) en volgende maand is August in Nederland, dus ff wat dingen vragen en dan zo spoedig en goedkoop mogelijk boeken 8)
Waarschuw beheerder
Air-Qaide?

Forget it tim :D 8)
Waarschuw beheerder
kamperen met hans&dirk in je achtertuin


8)
Waarschuw beheerder
hehehe, je bent gewoon jaloers 8)
Waarschuw beheerder
hehehe net of ik zelf hier geen tentje kan opzetten :no: Ric komt wel langs :jaja:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00133c5f001571f0d43431a51a008be7a2]http://www.personal.psu.edu/users/k/p/kpc118/bum.jpg[/img]

En zo loop je er dan bij, als je geld op is new-york 8)
Waarschuw beheerder
http://www.heavy.com/heavy.php?videoPath=/content/contagious/flash_video/YouFreak

Mijn auto, wat doe je? :'(

Ik ga naar huis, ben dalijk wel online :)
Waarschuw beheerder
wow u2.....

*barf*
Waarschuw beheerder
Ik kan strax weer douche 8)
Waarschuw beheerder
Hee geen slecht woord over U2 :[
 
Waarschuw beheerder
u2 is een van de overschatste bands die ik ken :o

magoed geen zin om die dronken ieren nu te gaan afzeiken

tim gaat mee naar NYC.. heb geen zin om alleen te gaan anders zwemt ie maar :)

:P
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon meebetalen lambal :no: Je hebt zat geld nu. En als je een echte vriend bent dan stort je ook nog eens op mn rekening die je zometeen via een PB binnen krijgt.
Waarschuw beheerder
Ga eens werk zoeken, lambal :|
 
Waarschuw beheerder
hahaha :D

geld zat :@ ?

moet gvd een derde baantje nemen om mijn dagen op te vullen :'(
Waarschuw beheerder
Kan jij daar blijven werken?
Waarschuw beheerder
Shulgin had begun experimenting with MDMA as early as 1967


Zo, die was er vroeg bij :D
Waarschuw beheerder
Research drugs' lack of prior testing and the legal misunderstandings surrounding them combine to create the worst of all possible scenarios -- a period of heightened interest in an untested substance during which dealers are quick to cash in on a new trend, emergency room technicians are unlikely to recognize the drug in the event of an overdose, and information about safe usage is scarce and anecdotal at best. Little is known about research drugs' side effects, interactions with other drugs, and safe dosages because FDA clinical trials are not conducted on substances that hold no promise of patents and profits for university or pharmaceutical company researchers.


Explosion :X
Waarschuw beheerder
Shulgin also believes that some of his inventions might turn out to have medical or therapeutic applications if given further study. As an example, he mentions Aleph-4, a particularly unpleasant chemical that produced a totally emotion-free state. "You couldn't feel sorrow, you couldn't be angry, you couldn't be happy," he says. "You were a piece of cardboard.


Wazig :O