Partyflock
 
Forumonderwerp · 710888
Waarschuw beheerder
:jaja:


Fire away 8)
Waarschuw beheerder
Hoe heb je vorige keer die D-schijf in de startbalk gekregen, dan ga ik het nog eens proberen :)
Waarschuw beheerder
Hehehe 8)
Waarschuw beheerder
rechtermuisknop->toolbars -> new toolboor en dan naar winme gaan :D
Waarschuw beheerder
Jaja, hij is geformatteerd. Alleen nu nog een werkend serial nummer vinden :)
Waarschuw beheerder
Hij draait!! (Y)
Nu nog ff m'n Wireless installeren :)
Waarschuw beheerder
Yeah, hij draait goed 8)
 
Waarschuw beheerder
OMG

it's alive :)
Waarschuw beheerder
nice nice :D

woohoo
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon kei blij omdat tim zn pc het weer doet :no:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
omdat je dan weer porn kan kijken buiten de deur :P ?
 
Waarschuw beheerder
oja Mit

het is wel EMM zoals ik zei en niet EEM zoals jij zei :P

(:
Waarschuw beheerder
I know :$
Waarschuw beheerder
ik zei EMM!
Waarschuw beheerder
:z


i rule


8)
 
Waarschuw beheerder
lambal hoef je weer niet te werken :[

btw explosion 8) tot 5 uur ofzo wakker geweest, niet irritant ofzo

wel leuke shit, maar half buisje is not enough

chill winston 8)

:flower:
 
Waarschuw beheerder
nee tin bastardo

dat was een discussie tussen tiM en mij :P


tim zei EEM :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img][img cacheid=000407e00002f0dc25f7c30f1a008b46a6]http://www.fanforum.com/images/smilies/wiggle.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Stik toch in je tering smilie! :r
Waarschuw beheerder
Nitty, waar ben je?
Waarschuw beheerder
ik is hier
:z

Moreeke = ;P
Waarschuw beheerder
underworld roelt :$
Waarschuw beheerder
Net Special K gehad :$



[img cacheid=0013474600044fce235dd7f71a008b7e5c]http://www.special-k.be/images/gamme/cer_nature.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die niet op MSN kan? :S
Waarschuw beheerder
Sometimes when I reflect back on all the beer I drink I feel ashamed. Then I look into the glass and think about the workers in the brewery and all of their hopes and dreams. If I didn't drink this beer, they might be out of work and their dreams would be shattered. Then I say to myself, "It is better that I drink this beer and let their dreams come true than be selfish and worry about my liver.


ROFL!

Neej ik ook niet
Waarschuw beheerder
Btw tim, levenslang in NL is 18 jaar :no:
Waarschuw beheerder
Een levenslange gevangenisstraf betekent in Nederland ook echt levenslang. Dit is anders dan bij tijdelijke vrijheidsstraffen, waarbij er vrijwel automatisch vervroegde invrijheidstelling volgt nadat 2/3 van de straf is uitgezeten.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Levenslang

Wat is jouw bron?
Waarschuw beheerder
Dude wikipedia sucks. Wordt gewoon door normale mensen ingevuld en opgestuurd.
M'n bron? Een agent :D
Waarschuw beheerder
:gaap:
Net alsof een agent iets afweet van strafrecht, ik heb nog steeds geen bron gezien.
Waarschuw beheerder
http://www.dordt-recht.nl/pers/levenslang.htm
Waarschuw beheerder
En nog steeds verdwijnt m'n muis als ik Java applicaties of video bestanden open :@
Heb DirectX al geupdate, ben nu nieuwe drivers voor m'n videokaart aan het downen, als dat niet werkt weet ik het ook niet meer :|
Waarschuw beheerder
mmm vaag
Waarschuw beheerder
Is bij jou ook je MSN uitgevallen? :S
Waarschuw beheerder
yep gay msn
Waarschuw beheerder
Hmm, dan maar ff wiskunde maken :$
Waarschuw beheerder
msn :[
Waarschuw beheerder
Bij mij werkt ie :S
Waarschuw beheerder
nu wel ja..nu durf je wel mafkoatel :S
Waarschuw beheerder
http://www.bluelight.nu/vb/showthread.php?s=57d5b8c17a345aeb 7782e85f569be029&threadid=178427&highlight=explosion+methylo

Tis geen EEM zoals Tim zegt en ook geen EMM zoals Rop (en ik) Maar methylone.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach, dat weet jij ook niet zeker. Het lijkt mij idd wel zo dat het methylone is, maar zeker kan je dat toch niet weten :)
Waarschuw beheerder
Tripreports van methylone lijken wel verrassend veel op Explosion trouwens :)
Waarschuw beheerder
Ze weten het zeker dude :P
Waarschuw beheerder
Waar?