Heheh maatje 37 maar ben ook maar 1.57 lang dus klopt wel in verhouding en nog een voordeel met maxxies val je lekker in de kindermaat scheeld je een hoop
41..!!
blijf dus lekker stevig staan op feesies ..
behalve als ik gezopen heb..
maar das ander verhaal (A)