ZILDIAN Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428} 7 februari 2003 13:19donateurwas is de html tag op dit forum om een plaatje in de bericht te zetten? greetzz, Sean!
Dy-namic Hogh Artiest Smoghler 7 februari 2003 13:21je kan ook naar HELP gaan links in de menubalk! daar staan ze allemaal! en owjah, t werkt hier niet met < > maar met[ ]laatste aanpassing 7 februari 2003 13:22
Franzelare Werkzaam bij Partyflock 7 februari 2003 15:58donateurgewoon ff bij help kijken en dan bij ubb codes daar staat het netjes uitgelegd met voorbeelden erbij