Partyflock
 
Forumonderwerp · 733475
284x bekeken
Waarschuw beheerder
bah ben ik tóch nog geveld door de griep!!!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Kut voor je.
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben t met t vorige postje eens :)
Waarschuw beheerder
Tjah, het heerst op dit moment

Maar in ieder geval beterschap (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
volgende keer toch iets meer aandoen ;)
Waarschuw beheerder
Beterschap :)
Waarschuw beheerder
donateur
heb het net gehad gelukkig ! :D
Waarschuw beheerder
donateur
beterschap, doe het lekker rustig aan
Waarschuw beheerder
ben er net vanaf gelukkig, aleen nog erg verkouden :/
hoop voor je dat je weer beter bent voor de kerstdagen!
 
Waarschuw beheerder
:flower: Beterschap

Kun je je wel een beetje vermaken zo of lig je veelal in bed te slapen? Ik verveel me altijd dood als ik ziek ben :s
 
Waarschuw beheerder
donateur
beterschap (F)
 
Waarschuw beheerder
beterschap!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Beterschap (f)
Waarschuw beheerder
ik lag tot 2 uur in m'n bed vanmiddag :(
verveel me nu ook DOOD. het gaat wel weer wat beter met me dus dat scheelt :D
 
Waarschuw beheerder
Erg is dat he. Je hangt maar een beetje rond en je weet niet goed wat je kan gaan doen om de tijd door te komen...

Maar wel lekker dat het weer wat beter met je gaat.

Mooie netkousen heb je trouwens :bloos:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Beterschap :flower:
Ik heb bijholteonsteking of voorhoofdholteonsteking,maar ik ga gewoon door :) :P
Waarschuw beheerder
ik heb alleen nog hoofdpijn :D

heb net iets van 12 uur geslapen :S
 
Waarschuw beheerder
pffffffff wat een gezeurr wat dacht je van mensen die werkeloos zijn en niks KUNNEN vinden.... moet je je voorstellen hoe een ander zich voelt na MAANDEN niks kunnen doen...
 
Waarschuw beheerder
Ik ook ziek, al een week :cry: en dat voor de kerst.. Vette bijholte ontsteking. Geen feesie voor mij met de kerst dus :no:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ik ook gvd, met kerst nog wel :@. Hopelijk met oud en nieuw over...
 
Waarschuw beheerder
Nou ik zit nu ook ziek thuis.:(

Moet zo naar de dokter voor een peneciline kuurtje.

Dat word dus proosten met een siroopje op oud en nieuw.
Waarschuw beheerder
ja het heerst zeker want ik ben ook ziek geworden vannacht. Kan niks meer eten dus worden geen oliebollen voor mij dit jaar :(
 
Waarschuw beheerder
donateur
Zit ook al vanaf maandag aaf ziek thuis..hele nacht aant kotsen en aan de schijt:S FIJNNN:|

T is nog godse besmettelijk ook..me ma heeft et ook nu en ik ben dr vanaf..en dik 5 kilo afgevallen erdoor..sinds vandaag eet k weer wat normaler..

Aan olliebollen begin k al niet eens meer aan morge:S blehh dan ren k zo weer naar de pot:P
K kan nie eens naar me kerel toe want k ben nog steeds zo slap als n vaatdoek:S nou glukkig nieuw jaar..NIET DUS:@ grr haat ziek zyn!!!

Maaja gaat wel weer over als k meer door me keel kan krygen hoop k!

Beterschap aan alle mensen die t ook hebben opgelopen :)
laatste aanpassing