Zit ook al vanaf maandag aaf ziek thuis..hele nacht aant kotsen en aan de schijt

FIJNNN
T is nog godse besmettelijk ook..me ma heeft et ook nu en ik ben dr vanaf..en dik 5 kilo afgevallen erdoor..sinds vandaag eet k weer wat normaler..
Aan olliebollen begin k al niet eens meer aan morge

blehh dan ren k zo weer naar de pot

K kan nie eens naar me kerel toe want k ben nog steeds zo slap als n vaatdoek

nou glukkig nieuw jaar..NIET DUS

grr haat ziek zyn!!!
Maaja gaat wel weer over als k meer door me keel kan krygen hoop k!
Beterschap aan alle mensen die t ook hebben opgelopen
