Even wachten Mirke, begrijp ik dit goed??? Jij gooit het op "ze hebben gewoon veel pech gehad" ???
Laten we dat dan eens beter bekijken. Je gaat een feest geven met een kaart oplage van 6500 stuks. Men weet dit en moet daar rekening mee houden. Dus daar gaan we:
1. De heater was stuk: Men had geen backup gefixed? Wat een ACHTERLIJK excuus zeg. Als je zo een zaal hebt, met zulke kou buiten, dan zorg je dat er voldoende terugval is; dus een paar extra heaters voor het geval er een of twee uitvallen.
2. De garderobe had de andere 3000 bestelde kapstokken niet op tijd geleverd: dus maw, UDC heeft het afgewacht tot het ALLERlaatste moment, om te zorgen dat die kapstokken op tijd geleverd zouden worden.
Kijk Mirke, ik snap wat je probeert te doen, maar het is natuurlijk onzin. Een organisatie zo "groot" als UDC (zoals ze op hun eigen f*ckin site vermelden) moet OVERAL (of iig met zoveel mogelijk dingen) rekening mee houden...blijkbaar zijn ze daar gigantisch de mist mee in gegaan, dus die "pech" waar jij het over hebt, noem ik dus gewoon laks/slecht organisatorisch vermogen. Sorry...maar nee, pech hoort niet voor te komen in het boekje van UDC. Ik zie het al gebeuren bij die eigenaar van Cafe 't Hemeltje "Jah, die versiering hing mss wel een beetje te laag, maar het is natuurlijk pech dat dat ook daadwerkelijk de fik in ging." Als organisator, moet je OVERAL rekening mee houden, helemaal eentje als UDC en helemal met deze kinderlijke foutjes.
edit: grammaticaal aangepast, niet alle zinnen liepen, ik suck
