trouwens iedereen die een skyline kiest heeft vroeger te veel gran tourismo gespeeld
.....
Las vandeweek nog een leuk berichtje op nu.nl:
Dar schreeuwt natuurlijk om een foto:

Britse Mitsubishi stuurt Lancer Evo VIII naar tuner
AMSTERDAM - Het klinkt als een wiskundige formule, maar in de praktijk betekent het dat je gauw aan de kant moet als deze auto in de achteruitkijkspiegel opduikt. Zelfs als je een Pagani Zonda rijdt. Deze Lancer Evo VIII is namelijk getuned. En niet zo´n klein beetje.
Om te vieren dat Mitsubishi 30 jaar actief is in Groot-Brittannië stuurde de importeur aldaar een Lancer Evo VIII naar de tuner. Daar werd de standaard 2,0-liter turbomotor zo aangepakt dat hij in plaats van zijn standaard 265 pk voortaan 405 pk levert. Het maximum koppel groeide van 350 naar 481 Nm.
Voortaan sprint de auto in 3,5 seconden van 0 naar 100 en de topsnelheid ligt boven de 280 km/u. De Britse importeur levert de auto voor 46.999 pond. "Een Porsche Carrera GT kost hier 330.000 pond en sprint van 0 naar 100 in 3,9 seconden. Een Pagani Zonda doet het in 3,7 seconden. Een BMW M3, toch wel het ijkpunt voor een superauto voor alledag, heeft er 5,3 seconden voor nodig," aldus een trotse Engelse Mitsubishi importeur.
Speciaal
Aan het project MR FQ-400 deden verschillende bedrijven mee die zijn gespecialiseerd in tunen en het prepareren van race-auto´s. Uiteindelijk wordt de auto gebouwd bij Rampage Performance Motorparts. Om de Evo VIII veel sneller te maken, zijn onder meer speciaal voor deze auto een turbo en een uitlaatsysteem ontwikkeld.
Rij-training
Mitsubishi Groot-Brittannië laat 100 exemplaren van de Evo VIII MR FQ-400 bouwen. Kopers krijgen er gratis een rij-training bij. Nog meer goed nieuws: omdat het een product is van de Britse Mitsubishi importeur, zit op deze auto gewoon 3 jaar of 58.000 km garantie.
AMSTERDAM - Het klinkt als een wiskundige formule, maar in de praktijk betekent het dat je gauw aan de kant moet als deze auto in de achteruitkijkspiegel opduikt. Zelfs als je een Pagani Zonda rijdt. Deze Lancer Evo VIII is namelijk getuned. En niet zo´n klein beetje.
Om te vieren dat Mitsubishi 30 jaar actief is in Groot-Brittannië stuurde de importeur aldaar een Lancer Evo VIII naar de tuner. Daar werd de standaard 2,0-liter turbomotor zo aangepakt dat hij in plaats van zijn standaard 265 pk voortaan 405 pk levert. Het maximum koppel groeide van 350 naar 481 Nm.
Voortaan sprint de auto in 3,5 seconden van 0 naar 100 en de topsnelheid ligt boven de 280 km/u. De Britse importeur levert de auto voor 46.999 pond. "Een Porsche Carrera GT kost hier 330.000 pond en sprint van 0 naar 100 in 3,9 seconden. Een Pagani Zonda doet het in 3,7 seconden. Een BMW M3, toch wel het ijkpunt voor een superauto voor alledag, heeft er 5,3 seconden voor nodig," aldus een trotse Engelse Mitsubishi importeur.
Speciaal
Aan het project MR FQ-400 deden verschillende bedrijven mee die zijn gespecialiseerd in tunen en het prepareren van race-auto´s. Uiteindelijk wordt de auto gebouwd bij Rampage Performance Motorparts. Om de Evo VIII veel sneller te maken, zijn onder meer speciaal voor deze auto een turbo en een uitlaatsysteem ontwikkeld.
Rij-training
Mitsubishi Groot-Brittannië laat 100 exemplaren van de Evo VIII MR FQ-400 bouwen. Kopers krijgen er gratis een rij-training bij. Nog meer goed nieuws: omdat het een product is van de Britse Mitsubishi importeur, zit op deze auto gewoon 3 jaar of 58.000 km garantie.
Dar schreeuwt natuurlijk om een foto:
Rolls Royce natuurlijk. Wat een kut antwoorden geven mensen toch opgeblazen goedkope jappen wagens die getuned zijn zijn dat nou dromen? hahaha
Jazeker, want zoals je 'jappen' uit de fabriek komen zijn ze niet echt mooi, of in ieder geval niet mooi genoeg. De kunst is om van zo'n standaard-auto een super-auto te maken, door er een beetje van jezelf in te stoppen (niet te letterlijk nemen
Een Rolls Royce komt standaard 'mooi' uit de fabriek, daar hoef je niets meer aan te doen. Met andere woorden, niet 'leuk' genoeg dus.
Bovendien vindt ik ze persoonlijk te vierkant
Kijk, al die bovenstaande auto's zijn mooi maar onbetaalbaar. Ik zou graag in een Subaru Impreza willen rijden, maar om heel erg eerlijk te zijn denk ik dat een Toyota Corolla meer in de buurt van mijn budget komt. Toch kan ik het niet laten in mijn oude vertrouwde Photoshop wat wijzigingen toe te passen:

Lief he
Lief he
laatste aanpassing
Mercedes SL 500 

Hier zie ik mezelf wel in rijden

Hier zie ik mezelf wel in rijden
Wat d8 je van mn persoonlijke:

Just me
Just me
laatste aanpassing
























![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)