23 juni 2004 14:37http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villaspelletjes/gekkentest/index.shtml?2936067+7539385+7596520
Q-bix aka Bushdoctor Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027} 27 oktober 2004 10:2535, volkomen geschift... Tja, tis wat...
Koekert© 29 oktober 2004 12:43Dat ik G.E.K. (Geniaal, Elegant & Knap) ben wist ik al , maar per vandaag dan ook nog Knettergek
Bananenman! 25 november 2004 22:34YAY! Zeldzaam gestoord! komt door het muziekje! laatste aanpassing 25 november 2004 22:35
BaltaS 25 november 2004 23:04donateur29 zo knettergek als een aap maar gelukkig nog niet rijp voor Zonnedael hoewel t me daarwel vet lijtk
29 november 2004 11:38...Kijk zelf maar!!! http://s15.yousendit.com/d.aspx?id=9125F915FCEEF4A6A486AF76A17885EElaatste aanpassing 29 november 2004 11:40
Natjuh 1 december 2004 11:1347 Je bent zeldzaam gestoord. Wij raden je aan om zo snel mogelijk en met gillende sirenes naar paviljoen zonnedeal te komen!