Partyflock
 
Forum subject · 714574
516x viewed
Notify administrator
donator
Bel ik net (21:36) naar de helpdesk van Kpn, om mijn verhuizing door te geven...

Vraag ik aan haar, of mijn adsl automatisch mee gaat, zegt ze ja....


Vraag ik hoe dat zit met mijn mobieltje, adres gegevens, rekening etc..... of dat ook vanzelf mee gaat...

Zegt ze.....

Maar meneer, u kunt uw mobieltje toch overal mee naar toe nemen! :/ :frusty:

ik het uitleggen, dat mijn rekeningen naar mijn nieuwe adres moeten geeft ze een ander telefoonnr waar ik naar toe moet bellen! :/

Werk je bij de helpdesk, en dan ben je nog zo stom..

Moest ik ff kwijt....

Weet iemand iets waar je dit soort dingen kunt melden?:/
last change
Notify administrator
donator
Haha, KPN helldesk, heb dagen met die gasten aan de lijn gehangen voor van alles en nog wat.

Sociale werkplaats daar :yes:
Notify administrator
donator
whahahahahahahaha ik had haar recht in de telefoon uitgelachen


Heb ik ook gedaan! 8) :9
Notify administrator
nee, die zei ze niet!


dat heb ik inmiddels gelukkig geleerd in de jaren, voor ik ophang met een organisatie vraag ik altijd 'met wie heb ik gesproken'

Doen ze bij mij ook altijd als ze bellen :[ moet dus ook 10 keer per dag mijn naam spellen :[
Notify administrator
donator
Whahahahahahhahahha MEESTERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Artist [artist=182202]{element is inaccessible}
Notify administrator
donator
Is vast wel een helpdesk voor laatste aanpassing: 13 oktober 2004 21:44


ja ckers :) misschien krijg je de zelfde doos aan de lijn...
Notify administrator
donator
Werkt DAAANTJE daar ook niet ????
Notify administrator
donator
moet dus ook 10 keer per dag mijn naam spellen


Q A R I A N ?? :9
Notify administrator
donator
Qarian lick :X
Notify administrator
donator
Werkt DAAANTJE daar ook niet ????


Zou ik haar aan de lijn gehad hebben! :/
Notify administrator
*lol* @ xes :D

Toen ik net terug was uit Oz ging ik dus bij mijn achternaam ook de 'van' spellen :P ik was niet meer gewend dat zoveel mensen hier een tussenvoegsel hebben 8)
Notify administrator
donator
Om m'n vaste telefoonlijn op te zeggen ben ik persoonlijk naar de Primafoon gegaan om dat door te geven en een dusdanig sjagerijnige kop getrokken dat ze het niet in hun hoofd hebben gehaald om met die afsluiting een fout te maken :devil:
Notify administrator
donator
Nee, kan me dit niet herinneren

Ik rol hier ook over de vloer van het lachen en ga het uitprinten en meenemen naar me werk.

Als je je vaste aansluiting via de telefoon op wilt heffen, dan kan je zo naar mij vragen.
Is de kans groot dat je me daadwerkelijk nog aan de lijn krijgt (zit in een speciaal team voor opheffingen enzo)

Maar goed nieuws voor jullie:
Vorige week functioneringsgesprek gehad en dat was goed tot zeer goed.
Notify administrator
donator
Ik wil m niet opheffen, ik wil gewoon mijn vaste aansluiting verhuizen naar mijn nieuwe adres! :/
Notify administrator
donator
Dat kan ik ook zo nachecken of dat goed gaat :)

Want ADSL-verhuizen bbbbrrrrrrrrrrrrr krijg er nu al de bibbers van :S

Dus PB je nummer maar en ik ga ervoor zorgen dat da goed komt, want niemand weet hoe het precies zit.
Notify administrator
donator
Tja, als het niet goed komt bij Kpn, dan zeg ik gewoon mijn contract op! 8)

Ga ik wel bellen via de kabel, internetten via de kabel, en neem een ander mobiele telefoon provider... Of kan dat ook via de kabel??

*proest*

Had ik dat grietje meteen ff moeten vragen of dat kan! :9

Ben al 8 jaar trouwe klant van hun.... :/
Notify administrator
Mijn paps is al langer trouwe klant met een hele rits aan diensten die hij afneemt, maar hij wordt net zo Qut behandeld als ieder ander :yes:

KPN klantenservice is een Contradictio in terminus
Notify administrator
donator
tja kijk kan nu wel heel verhaaltje gaan doen over me werk en de voordelen van kpn, maar heb ik niet echt zo'n zin in.

Zit nu niet op me werk.
Notify administrator
donator
Krijg net een pb van iemand

ik heb het zelfde gehad vorige week zou gewoon ff een briefje sturen aangetekend!!anders begrijpe ze je weer verkeerd..suc6 drmee


Ben dus niet de enige! :9
Notify administrator
Ik heb de laatste 5 jaar niks positiefs meegemaakt met KPN, vandaar dat ik van mobiele provider ben veranderd en geen vaste lijn meer heb 8)
Notify administrator
donator
Mijn paps is al langer trouwe klant



En ook een stuk ouder! :X :9
Notify administrator
Ach ik denk dat KPN alleen service geeft aan Breezahsletjes die maandelijks voor honderden euri sms-en ;) :9
Notify administrator
donator
Ik zou juist wel alles KPN nemen, maar komt omdat ik stuk dichter bij het vuur zit om het zo maar ff te noemen.

Snap het van sommige mensen echt wel dat ze hun lijn opzeggen (zou ik soms ook doen)
 
Notify administrator
Dan moet je de Wanadoo helpdesk eens bellen voor de gein, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt!! :o

Dat zou overigens wel een erg duur grapje worden..
Notify administrator
donator
heb alleen een vaste lijn voor het i-net...

Bellen doe ik met de tel v/d zaak! 8)
Notify administrator
donator
Belbudget abonnement :D
Notify administrator
Dan moet je de Wanadoo helpdesk eens bellen voor de gein, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt!!


:yes: :yes: :yes:

klopt, daar heb ik de afgelopen paar maanden welgeteld 93,49 aan uitgegeven heb ik uitgerekend :/
Notify administrator
donator
Kpn is ook € 0,10 per minuut! :[

En dan krijg je zo'n dom wicht aan de telefoon! :[

voor dat geld mag je toch wel iets verwachten! :[

vroeger was het overigens nog gratis! 8)
Notify administrator
donator
Ik heb telefoon van KPN en internet van Cistron. Moet zeggen dat alles goed en snel is gegaan met aansluiten hier.

Geen idee hoe ze zijn met verhuizen:)
Notify administrator
donator
bellen via de storingsdienst (0800-0407) zorgen dat je met een onlogisch verhaal komt en dan kunnen ze je doorverbinden met klantenservice en je belt nog steeds gratis.
Notify administrator
donator
http://www.kpn.com/kpn/show/id=285510/sc=888e57

Hier misschien.:)
last change
Notify administrator
donator
(zit in een speciaal team voor opheffingen enzo)


Klinkt spannend :/

Ik wil m niet opheffen, ik wil gewoon mijn vaste aansluiting verhuizen naar mijn nieuwe adres!


Duidelijk verhaal, en nog snappen ze je niet ;p
Een echte dus ;p

ik heb het zelfde gehad vorige week zou gewoon ff een briefje sturen aangetekend!!anders begrijpe ze je weer verkeerd..suc6 drmee


Alsof dat werkt :S
Nogmaals, het is echt een sociale werkplaats daar.

Had via de helpdesk op inetnet al een aantal keer een vraag gesteld en krijg steeds een ander automatisch gegenereerd antwoord terug. Dan maar bellen.... Maar ja, na 3 keer 30 min. wachten wordt je het ook wel zat. Dan maar schrijven, en wat krijf je terug? Hetzelfde automatisch gegenereerde antwoord met als extra opmerking; WIST U DAT, u al u vragen ook online kunt vragen, dit bespaart tijd :frusty:

Toen isdn in werd waren wij een van de eerste met een isdn kaart in je pc. Wat een elende dat eerste ding van de KPN. Heb 4 dagen 8 uur lang met die gasten aan de lijn gehangen en allerlei protocollen i/o adressen veranderd. Moest ik dat veranderen en belden ze 2 min. later terug, want als ze bleven hangen waren ze verantwoordelijk voor de eventueele schade.

vroeger was het overigens nog gratis!


Klopt *zucht*
Notify administrator
Vroegah was alles beter :/

toen de euro nog een gulden waard was enzo :9
Notify administrator
donator
En de knaken nog van hout waren:)
Notify administrator
donator
ff een kpn geintje.....

Wat betekend Isdn??

Ja ik heb ook werkzaamheden verricht voor Kpn! :[
Notify administrator
Ik kan er wel om lachen :D

Zo heeft iedereen wel van die domme opmerkingen, bijv een vriend van mij bij de bank:

Vriend: Hallo, ik wil graag x gulden opnemen van mijn rekening.
Bankmedewerker: Ok, dat kan, hoe had u het gewild willen hebben?
Vriend: Nou, doe maar contant


:vaag:
last change
 
Notify administrator
Tja, als het niet goed komt bij Kpn, dan zeg ik gewoon mijn contract op!



zelfs dat valt soms tegen als de samenwerking met de provider niet helemaal goed verloopt...

Bankmedewerker: Ok, dat kan, hoe had u het gewild willen hebben?


In welke coupures? Is niet echt een domme vraag toch?
last change
Notify administrator
Nee, maar de reactie van mn vriend wel :D Heb ik toen hartelijk om kunnen lachen :)

Om het eerlijk te houden ook een domme actie van mij als beheerder in een parkeergarage:

Narotic: Goedenavond meneer
Klant: Good evening, can I pay by credit card?
Narotic: Yes, that can!


Die klant zal ook wel gedacht hebben: "wat een mongool".
last change
Notify administrator
donator
Het gaat ook om z'n antwoord daarop ;)
 
Notify administrator
Vriend: Hallo, ik wil graag x gulden opnemen van mijn rekening.
Bankmedewerker: Ok, dat kan, hoe had u het gewild willen hebben?
Vriend: Nou, doe maar contant


whahahahahahahaha echt joh ik stikte bijna in mn eten toen ik het las!
wat erg zeg
whahahahahahahahahaha!!!
Notify administrator
donator
Krijg er steeds minder vertrouwen in dat het goed komt..

Geef je een verhuizing door, krijg je dit met de post mee! :/

[IMG]http://img96.exs.cx/img96/5051/zucht.jpg[/IMG]
Notify administrator
donator
snap er geen drol van [img]http://home.planet.nl/~oliem002/fishy.gif[/img]
 
Notify administrator
-edit-

www.kpn.nl (http://www.kpn.nl/kpn/show/id=410971/sc=aebbef)

Nog twee manieren om uw verhuizing te regelen
-bel 0900-0244 (€ 0,10 per minuut)
-ga naar Primafoon. Neemt u wel een geldig legitimatiebewijs mee?


Lijkt me simpel
last change
Notify administrator
donator
-bel 0900-0244 (€ 0,10 per minuut)


Dat heb ik dus gedaan! :/
 
Notify administrator
donator
lijkt wel op helpdesk van chello of @home da zijn ook van die slimmerikken :X
Notify administrator
Namens Xes kan ik de heugelijke mededeling doen dat het de KPN gelukt is om in zijn oude huis de telefoon af te sluiten :yes:

Of het ze gelukt is om in zijn nieuwe huis de telefoon weer aan te sluiten dient door Xes nog nader onderzocht te worden.....dat zal ongetwijfeld gebeuren als zijn ontwenningsverschijnselen zo groot zijn dat ik, of een willekeurige andere vriend(in), aangeeft dat hij effe een paar minuten moet inloggen, omdat we gek van hem worden :9


Wordt vervolgd 8)
last change