Je bent duidelijk mij nog niet tegen het lijf gelopen!!! 
Nou, dit is je kans dan 
hehehe, maar waarom geef je alle andere jongens weg dan?
hehehe, maar waarom geef je alle andere jongens weg dan?
Nee tish gaat weer vol aan het gas dit weekend 
komt omdat phono er live gaat uitzenden, en ik de grappige oneliners moet gaan geven:
Phono: "Waarom kom jij naar Integrate?"
Tish: "Ehh...omdat ik moet flyeren...vind er verder geen reet aan !"
Phono: "Waarom kom jij naar Integrate?"
Tish: "Ehh...nou het staat zo stoer in mijn partyagenda op Partyflock
"
Phono: "Waarom kom jij naar Integrate?"
Tish: "Ehh...nou eigenlijk ben ik hier alleen maar voor een jongen die ik leuk vind.. hou niet eesn van techno
"
LOL!!!
komt omdat phono er live gaat uitzenden, en ik de grappige oneliners moet gaan geven:
Phono: "Waarom kom jij naar Integrate?"
Tish: "Ehh...omdat ik moet flyeren...vind er verder geen reet aan !"
Phono: "Waarom kom jij naar Integrate?"
Tish: "Ehh...nou het staat zo stoer in mijn partyagenda op Partyflock
Phono: "Waarom kom jij naar Integrate?"
Tish: "Ehh...nou eigenlijk ben ik hier alleen maar voor een jongen die ik leuk vind.. hou niet eesn van techno
LOL!!!








