4248x bekeken
Jewwy:
Ja idd.. zo gaan we het vanaf nu doen dames:
je kotm thuis na een avondje stappen, je zit nog ff met je vriendinnen te praten..:
Met wie stond jij nou heel de avond aan de bar?!?
- Ach.. dat was me toch een leuke jongen!!
Leuk?!?! Ben je blind ofzo?
-Nee echt.. hij was me toch lelijk!!! Maar heb echt nog nooit met zo'n aardige jongen gepraat!!
Uhhh.. gaat het?
-Nee echt!! Lelijk was ie, LE-LIJK, en stinken dat ie deed!! Maar aaaaaaaaaaardig!!
Echt.. neem m volgende keer gelijk mee naar huis!! 
Ja Jewwy.. vast ja
Never judge a book on it's cover
Ja idd.. zo gaan we het vanaf nu doen dames:
je kotm thuis na een avondje stappen, je zit nog ff met je vriendinnen te praten..:
Met wie stond jij nou heel de avond aan de bar?!?
- Ach.. dat was me toch een leuke jongen!!
Leuk?!?! Ben je blind ofzo?
-Nee echt.. hij was me toch lelijk!!! Maar heb echt nog nooit met zo'n aardige jongen gepraat!!
Uhhh.. gaat het?
-Nee echt!! Lelijk was ie, LE-LIJK, en stinken dat ie deed!! Maar aaaaaaaaaaardig!!
Ja Jewwy.. vast ja
laatste aanpassing
en wat is dat ook met leuke jongens die uit gelderland/friesland/overijssel en je kent t wel komen?!
Kom uit de klei en verhuis naar rotterdam man!
Daar lopen toch de leuke meiden
Altijd zo'n tegenvaller
.. zo van: ja, kleine kans dat je m tegenkomt.
Komt allemaal door internet, zonder internet en televisie, zou je veel minder bewust zijn van het feit dat er echt VOLOP lekkere gozers rondlopen (BUITEN je bereik
)
hehe
Kom uit de klei en verhuis naar rotterdam man!
Daar lopen toch de leuke meiden
Altijd zo'n tegenvaller
Komt allemaal door internet, zonder internet en televisie, zou je veel minder bewust zijn van het feit dat er echt VOLOP lekkere gozers rondlopen (BUITEN je bereik
hehe
he maar als je nog geen leuke jongen ben tegen gekomen........<>
>>> heb je dus ook NOG GEEN GOEIE SEX GEHAD
>>> heb je dus ook NOG GEEN GOEIE SEX GEHAD
Momenteel alleen leesmogelijkheid! Groot onderhoud aan de database. Excuses voor het ongemak.