23 juni 2004 14:37http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villaspelletjes/gekkentest/index.shtml?2936067+7539385+7596520
BiancA 28 september 2004 02:10nee joh heb ik nog lang niet gezien kntter de kntter elk weekend sasje hahahah
BiancA 28 september 2004 02:15maar ik wist wel dat je knetter gek was hoor sas heb allang gemekrt haha
MiSsLoCo 28 september 2004 02:22gelukkig maar, anders moet ik er een schepje bovenop gooien natuurlijk
MiSsLoCo 28 september 2004 02:35waarom niet, ik kan wel ff overal ja op antwoorden dan heb ik een echte goeie score
Pleurtje a.k.a. Seriet-Me-Nietje™ Werkzaam bij Housetime 28 september 2004 03:2338 punten Ik ben volkomen geschift Maar dat wist ik al en mijn therapeuten en psychologen ook
*Jobke* 29 september 2004 00:4933 volkomen geschift Wat een vragen!! "Denk je veel na over dakbedekking"
SeXyGiRlL17 29 september 2004 14:35hele leuke test hoor me uitslag is ik ben gek ahaa ik had 15 punten allemaal nee hihh
Project Kaos 3 oktober 2004 14:05knetter de knetter gek haha dat wist ik al lang ze hebben mijn hersens eruit gehaald en er weer omgekeerd in gezet hahaha
100% me:kusje: 3 oktober 2004 15:4834 volkomen geschift maar ja vertel is wat nieuwe wat wil je als je een gele banaan bent en eigenlijk en groenen kiwi wil zijn
Onbekend Onbekend 3 oktober 2004 21:10Ik heb hem meteen doorgestuurd naar een vriendin genaamd liesbeth...