23 juni 2004 14:37http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villaspelletjes/gekkentest/index.shtml?2936067+7539385+7596520
20 augustus 2004 11:47nou volgens mij kunnen ze hier de jostiband wel van leden voorzien als ik jullie gekte bekijk.. ik 8 normaal of niet natuurlijk
Trinity³ 20 augustus 2004 14:39donateur30... hmz, volkomen geschift dus... en dat terwijl die stemmen in m'n kop altijd zeggen dat we heel normaal zijn
fer007 22 augustus 2004 23:59whahahaha die vragen: Weet je waar engeland ligt en vind je dit eng? Diegene die dit heeft verzonnen is zelf knettergek!!
B.E. uit H. 2 september 2004 16:04tja.. 19, ben zeker wel gek dan.. achja wist ik al en doej niks aan!
Nienus. 4 september 2004 21:3133 Volkome geschift... wat n geweldige vragen hahahaha super...die gene die dat verzonnen heeft moe echt opgenomen worden laatste aanpassing 4 september 2004 21:31
Tim Artiest {SHOWLIST artist 102145, 69359} 5 september 2004 00:2330 ik stel mezelf teleur...had zeker 50 verwacht
6 september 2004 15:08donateurNou jah zeg er komt gewoon uit dat ik knettregek ben.. Ik ben vet lief!!
6 september 2004 16:55ik ben knettergek, terwijl iedereen toch witlof, met ham en kaas lust en wel eens een standbeeld als duif wil onderscheiten