Partyflock
 
Forumonderwerp · 699294

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben vandaag bij onze lokale Lonsdale shop in Helmond geweest en daar zagk me een mooie zwarte string van Lonsdale met bijpassend topje van Lonsdale.

(Enk zag nog een zwarte polo ;) Met rood wit blauw kraagje en rood leeuwtje en die hak nog nie dus mar ff meteen gehaald ;) gisteren nog Groene (Nieuwe collectie (2 Leeuwtje logo)) Polo)

Ik had egt zo iets van fuck die moek hebben voor mn sgatje ... bleek die alleen nog verkrijgbaar in XL.

KUTZOOI mn sgatje het S nodig enk meteen navragen of ie die kon bijbestellen mar da ging niet zei die.

Verder is een goede vriendin van mij opzoek nar : hakkûh en strakstaan - H. van der Wal en M. Bleeker

Mar da kenk ook nergens voor haar vinden
Ik weet zo nie waar ik deze dingen kan vinden ... kan iemand hier me misschien helpen ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
8) LOL
Waarschuw beheerder
gewoon string kopen en bijpasend vriendinnetje zoeken :yes:
Waarschuw beheerder
Zou eerst een cursus ABN volgen, misschien kunnen de mensen je dan beter begrijpen en volgen waar je het over hebt.

En waar ben je op uit weer zo onzin thread ?

Aangemeld op: 15 juli 2004 16:29


: kots :
 
Waarschuw beheerder
Oke







:x
 
Waarschuw beheerder
misschien heeft ie het wel over z'n hond..
 
Waarschuw beheerder
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/kleding/ondergoed/46855.jpg[/img]


GEVONDEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D
 
Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk das vet sexiej man:P













































Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:|nee tuulk nie maar kdagt is wel leuk voor "zijn sgatje:S"
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Heej Patrick

je bent lelijk. met een ander kleding merk kun je misschien nog wel iets knapper worden jong. ;)
 
Waarschuw beheerder
Heej Patrick

je bent lelijk. met een ander kleding merk kun je misschien nog wel iets knapper worden jong.



:respect::jaja:





mischien met die mooie onderBROEK
 
Waarschuw beheerder
als me vriend daar mee thuis zou komen ging die meteen deruit:D




met die string, onderBROEK, of t hoofd van patrick;)???
Waarschuw beheerder
het komt er allemaal niet bij mij in maar zeker geen slonsdale.............
 
Waarschuw beheerder
Wahahhaa oke:D
Waarschuw beheerder
donateur
nou nou does lief ;P









































































zo'n string is toch het einde :s
 
Waarschuw beheerder
whehe
Waarschuw beheerder
Er zijn ook leuke shirtjes van lonsdale, hoor :yes:
Er lopen heus nie allemaal boeren wijfen in in wie al maat xl hebben en dan vervolgens xxl nemen :no:

ma die string en topje kun je van internet af halen :yes: www.lonsdale.com kijk ma es
Waarschuw beheerder
donateur
Ah volwassen gedrag hier :S
Simpele vraag dacht ik maar bullshit beantwoord.
Vriendin is t nog niet ... maar ja wat boeit dat als mensen zo al doen over een simpele vraag.

Rave Queen dank je mar dar hebk allang gezocht en des betreffende string en bijbehorend topje staan er niet op jammer genoeg.
Tog bedankt voor je hulp.
 
Waarschuw beheerder
donateur
dit is TE makkelijk :)
 
Waarschuw beheerder
Hier in Delluft hebbie wel boxers van lonsdale! :yes: Gewoon ff een schaartje in zette en je heb zo een string :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
topic kapen :yes:

Iemand een toffee?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ah volwassen gedrag hier


Nee met een lonsdale string huppelen, dan ben je volwassen (Y) 8)
Waarschuw beheerder
dan moet ik ook maar weer es langs punch in rotterdam gaan.

zo te horen hebben ze weer een nieuwe collectie.
Waarschuw beheerder
Dit is het 'sgatje' trouwens:

[img]http://images.sugababes.nl/user_pics/182/182099_09586a2d0b.jpg[/img]

Het zal haar goed staan :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Waaaaaaaaaaaauwww mooie kleding heeft ze aan seg:P
 
Waarschuw beheerder
HAHAHHAHAHAHHAHQHAHAHAHa

nou eh succes ermee D !!!

sjongejonge zeg !
Waarschuw beheerder
donateur
Sanne nie alles draait om hoe t eruit ziet ;)
Ik hou van da meidje en ik weet da ze zoiets kei mooi vind, smaken verschillen da weet ik ook wel.

Tis gewoon haar kledingstijl en laat da zo zijn ik ga tog ook niet de jouwe beledigen ofzo ?

Bla dank je ;) dacht ik dus ook :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Tering kansloze reacties hier. Hebben jullie geen eigen leven ofzo? Als je antwoord op zijn vraag hebt reageer dan en hou anders je kkbek he. Makkelijk he met ze alleen 1 iemands vriendin uitlachen, maarja jullie kunnen allemaal VEEL beter krijgen. Sterf toch
 
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt je geld ook beter besteden (y)

http://www.nti.nl/frameSet.asp?page=product.asp&ID=113&AfyAff=A001
Waarschuw beheerder
jah natuurlijk jan joost


o ik zie het al jij heb ook van die lelijke kleding
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
D'r is zelfs een compleet topic over dit super sexy niet te weerstaan Lonsdale setje..

Als je die nou ff opzoekt, dan kun je daar misschien vinden waar je em kan kopen!

Als mijn vriend ermee thuis kwam ging ie idd ook samen met dat setje weer de deur uit.. :no: ding is zoooooooooooo lelijk, niet eens alleen door 't Lonsdale gedeelte! Ziet eruit als een Zeeman string van 0,25!
Waarschuw beheerder
donateur
Jan-Joost dank je ;)

Morky: Bedankt voor de tip maar dat is alles te danken aan het vele gebruik van de msn en sms taal.

~|~îMØ : Ieder zijn eigen smaak.
Allemaal hetzelfde zou ook niks zijn he ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
jah natuurlijk jan joost


o ik zie het al jij heb ook van die lelijke kleding


Sterf oke? DOe wat de mensen om je heen graag willen.
Waarschuw beheerder
das waar patrick..

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah maar natuurlijk jan joost
jij bent de man
 
Waarschuw beheerder
donateur
das waar patrick..

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah maar natuurlijk jan joost
jij bent de man


Ja ik ben een man ja, en jij?
Waarschuw beheerder
je bent scheel
of je snapt het begrijpen lezen nog niet goed(F)
Waarschuw beheerder
donateur
<<Treasure>> bedankt voor de info ik weet nou waar ik dat setje kan aankomen :)

Dat boek zal ik echter niet snel vinden denk ik. Is ook al wel beetje oud, maar een vriendin van me zocht dat want dat kwam ze onlangs in een artikel tegen en interesseerde haar flink.

Iemand misschien enig idee waar ik dat kan vinden?

Nogmaals vast bedankt voor jullie hulp.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, je moeder is ook een man. Nu ben ik weg, sorry, praat graag een keer met je verder.
Waarschuw beheerder
w8 ff onder me oksel kietelen.....


nee ik moet gewoon nog steeds niet lachen:/

(K)
 
Waarschuw beheerder
pff begin me steeds meer te irriteren wa voor zielige lui hiersoms opzittuh da iemand een lonsdalestring en kleding wilt kopen voor z,n wijffie laat hem toch fuck it lonsdale is maar kleding jullie mottuh je meer druk maken om je eigen want merk wel aan de gasten die zielige reacties maken da ze zelf wa missen (dus nie de gene die normaal reageren) dus kijk eerst naar je zelf en oordeel dan over een ander
Waarschuw beheerder
hakkuh en strak staan heb ik een paar jaar geleden op zo een boeken markt van v&d gekocht.. moet je dan gewoon eens tussen kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Versier je een vet lekker wijf,

eerste afspraakje
romantisch etentje gekookt voor haar,
wijntje erbij,
wordt het tijd voor het toetje,
lig je samen te rollebollen op de bank,
langzaam doe je haar broek uit...

...gooit ze opeens haar politieke voorkeur op tafel! :|

(okee, okee, ik zou er idd niet op afknappen O:) maar toch... ;P)
Waarschuw beheerder
politieke voorkeur?? Ze laat alleen er string zien
Waarschuw beheerder
pff begin me steeds meer te irriteren wa voor zielige lui hiersoms opzittuh da iemand een lonsdalestring en kleding wilt kopen voor z,n wijffie laat hem toch fuck it lonsdale is maar kleding jullie mottuh je meer druk maken om je eigen want merk wel aan de gasten die zielige reacties maken da ze zelf wa missen (dus nie de gene die normaal reageren) dus kijk eerst naar je zelf en oordeel dan over een ander
:yes::yes:. (Y)
 
Waarschuw beheerder
hoi
dat setje is tekoop in den haag bij usa sport maar dan moet je wel snel zijn en ik zou ff bellen om tevragen of ze hem nog hebben.
xxxxjes naatje