Partyflock
 
Forumonderwerp · 699294

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ben vandaag bij onze lokale Lonsdale shop in Helmond geweest en daar zagk me een mooie zwarte string van Lonsdale met bijpassend topje van Lonsdale.

(Enk zag nog een zwarte polo ;) Met rood wit blauw kraagje en rood leeuwtje en die hak nog nie dus mar ff meteen gehaald ;) gisteren nog Groene (Nieuwe collectie (2 Leeuwtje logo)) Polo)

Ik had egt zo iets van fuck die moek hebben voor mn sgatje ... bleek die alleen nog verkrijgbaar in XL.

KUTZOOI mn sgatje het S nodig enk meteen navragen of ie die kon bijbestellen mar da ging niet zei die.

Verder is een goede vriendin van mij opzoek nar : hakkûh en strakstaan - H. van der Wal en M. Bleeker

Mar da kenk ook nergens voor haar vinden
Ik weet zo nie waar ik deze dingen kan vinden ... kan iemand hier me misschien helpen ?
 
whehe
Er zijn ook leuke shirtjes van lonsdale, hoor :yes:
Er lopen heus nie allemaal boeren wijfen in in wie al maat xl hebben en dan vervolgens xxl nemen :no:

ma die string en topje kun je van internet af halen :yes: www.lonsdale.com kijk ma es
Ah volwassen gedrag hier :S
Simpele vraag dacht ik maar bullshit beantwoord.
Vriendin is t nog niet ... maar ja wat boeit dat als mensen zo al doen over een simpele vraag.

Rave Queen dank je mar dar hebk allang gezocht en des betreffende string en bijbehorend topje staan er niet op jammer genoeg.
Tog bedankt voor je hulp.
 
dit is TE makkelijk :)
 
Hier in Delluft hebbie wel boxers van lonsdale! :yes: Gewoon ff een schaartje in zette en je heb zo een string :yes:
 
topic kapen :yes:

Iemand een toffee?
 
Ah volwassen gedrag hier


Nee met een lonsdale string huppelen, dan ben je volwassen (Y) 8)
dan moet ik ook maar weer es langs punch in rotterdam gaan.

zo te horen hebben ze weer een nieuwe collectie.
Dit is het 'sgatje' trouwens:



Het zal haar goed staan :jaja:
 
Waaaaaaaaaaaauwww mooie kleding heeft ze aan seg:P
 
HAHAHHAHAHAHHAHQHAHAHAHa

nou eh succes ermee D !!!

sjongejonge zeg !
Sanne nie alles draait om hoe t eruit ziet ;)
Ik hou van da meidje en ik weet da ze zoiets kei mooi vind, smaken verschillen da weet ik ook wel.

Tis gewoon haar kledingstijl en laat da zo zijn ik ga tog ook niet de jouwe beledigen ofzo ?

Bla dank je ;) dacht ik dus ook :)
 
Tering kansloze reacties hier. Hebben jullie geen eigen leven ofzo? Als je antwoord op zijn vraag hebt reageer dan en hou anders je kkbek he. Makkelijk he met ze alleen 1 iemands vriendin uitlachen, maarja jullie kunnen allemaal VEEL beter krijgen. Sterf toch
 
Je kunt je geld ook beter besteden (y)

http://www.nti.nl/frameSet.asp?page=product.asp&ID=113&AfyAff=A001
jah natuurlijk jan joost


o ik zie het al jij heb ook van die lelijke kleding
laatste aanpassing
D'r is zelfs een compleet topic over dit super sexy niet te weerstaan Lonsdale setje..

Als je die nou ff opzoekt, dan kun je daar misschien vinden waar je em kan kopen!

Als mijn vriend ermee thuis kwam ging ie idd ook samen met dat setje weer de deur uit.. :no: ding is zoooooooooooo lelijk, niet eens alleen door 't Lonsdale gedeelte! Ziet eruit als een Zeeman string van 0,25!
Jan-Joost dank je ;)

Morky: Bedankt voor de tip maar dat is alles te danken aan het vele gebruik van de msn en sms taal.

~|~îMØ : Ieder zijn eigen smaak.
Allemaal hetzelfde zou ook niks zijn he ;)
 
jah natuurlijk jan joost


o ik zie het al jij heb ook van die lelijke kleding


Sterf oke? DOe wat de mensen om je heen graag willen.
das waar patrick..

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah maar natuurlijk jan joost
jij bent de man
 
das waar patrick..

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah maar natuurlijk jan joost
jij bent de man


Ja ik ben een man ja, en jij?
je bent scheel
of je snapt het begrijpen lezen nog niet goed(F)
<<Treasure>> bedankt voor de info ik weet nou waar ik dat setje kan aankomen :)

Dat boek zal ik echter niet snel vinden denk ik. Is ook al wel beetje oud, maar een vriendin van me zocht dat want dat kwam ze onlangs in een artikel tegen en interesseerde haar flink.

Iemand misschien enig idee waar ik dat kan vinden?

Nogmaals vast bedankt voor jullie hulp.
 
Ja, je moeder is ook een man. Nu ben ik weg, sorry, praat graag een keer met je verder.
w8 ff onder me oksel kietelen.....


nee ik moet gewoon nog steeds niet lachen:/

(K)
 
pff begin me steeds meer te irriteren wa voor zielige lui hiersoms opzittuh da iemand een lonsdalestring en kleding wilt kopen voor z,n wijffie laat hem toch fuck it lonsdale is maar kleding jullie mottuh je meer druk maken om je eigen want merk wel aan de gasten die zielige reacties maken da ze zelf wa missen (dus nie de gene die normaal reageren) dus kijk eerst naar je zelf en oordeel dan over een ander
hakkuh en strak staan heb ik een paar jaar geleden op zo een boeken markt van v&d gekocht.. moet je dan gewoon eens tussen kijken
Versier je een vet lekker wijf,

eerste afspraakje
romantisch etentje gekookt voor haar,
wijntje erbij,
wordt het tijd voor het toetje,
lig je samen te rollebollen op de bank,
langzaam doe je haar broek uit...

...gooit ze opeens haar politieke voorkeur op tafel! :|

(okee, okee, ik zou er idd niet op afknappen O:) maar toch... ;P)
politieke voorkeur?? Ze laat alleen er string zien
pff begin me steeds meer te irriteren wa voor zielige lui hiersoms opzittuh da iemand een lonsdalestring en kleding wilt kopen voor z,n wijffie laat hem toch fuck it lonsdale is maar kleding jullie mottuh je meer druk maken om je eigen want merk wel aan de gasten die zielige reacties maken da ze zelf wa missen (dus nie de gene die normaal reageren) dus kijk eerst naar je zelf en oordeel dan over een ander
:yes::yes:. (Y)
 
hoi
dat setje is tekoop in den haag bij usa sport maar dan moet je wel snel zijn en ik zou ff bellen om tevragen of ze hem nog hebben.
xxxxjes naatje
Kijk Jan-Joost , EXTREME TERROR JEROEN , miss-Linnie , HCMarkje , Dr. Q en terror naatje dat zin mensen die teminste fatsoenlijk antwoord geven op een vraag.

Iemand afzeiken kan iedereen, wat schiet je daarmee op als die persoon alleen een simpele vraag stelt ? Als je zoiets doet ben je wel zielig bezig nar mijn mening.

terror naatje dank je ik zal ff bellen of ze hem daaro nog hebben ;):)

miss-linnie dank je kzal eens wir op boekenmarkten gaan kijken onze V&D is sinds kort weg hier dus das wel minder mar tog bedankt :)
 
patrick d
<laat dit plaatje genoeg zeggen

jij zielige lonsdaledragende en daar respect voor vragende wazi

ik haat van die lonsdalejunkies die er maar niet over kunnen stoppen
en al helemaal niet over dat oerlelijke boerenwazi spul

sluiten dit topic





















sterf :devil: patrick
sterf :devil:
laatste aanpassing
 
\/|ß0 16 augustus 2004 20:00

donateur! Versier je een vet lekker wijf,

eerste afspraakje
romantisch etentje gekookt voor haar,
wijntje erbij,
wordt het tijd voor het toetje,
lig je samen te rollebollen op de bank,
langzaam doe je haar broek uit...

...gooit ze opeens haar politieke voorkeur op tafel!

(okee, okee, ik zou er idd niet op afknappen maar toch... )
HCMarkje 16 augustus 2004 20:22
politieke voorkeur?? Ze laat alleen er string zien


snap dat dan :frusty: :S *zucht*
 
Dat boek hakkuh en strakstaan kun je in de Bruna gewoon bestellen...hier tenminste dan he...
ja dat is wel een lache boek volgens mij al van een heel wat jaartjes terug... :)

en lonsdale is trouwens al heel wat jaartjes in de gabber-scene

ik heb vroeger in de energiehal op megamarket zelfs nog een t-shirt weten te bemachtigen
 
Tis gewoon haar kledingstijl en laat da zo zijn ik ga tog ook niet de jouwe beledigen ofzo ?



Go ahead:jaja:
Ik denk dat ie het gevonden heeft want hij is weer vrijgezel aan z'n profiel te zien... :D
 
Er is helemaal niks mis met zo'n string:@


Draag het dagelijks onder mijn spijkerbroek, met opgerolde pijpenO:)
 
is die string met witte veter?
Die Londsdale shit vindt ik ook maar niks, maar reageer ff niet zo overdreven! :frusty:
 
Sjonge zeg, die jongen vraagt gewoon iets. Hoeft toch niet meteen zo'n commentaar op te komen.
Wat zijn er toch veel lonsdale haters hier op pf zeg, begint opvallend te worden. Moet toch zelf weten wat je voor kleren aandoet.
Ik vind het heeeeel erg lief dat je dat speciaal voor dat meissie wilt kopen!
@ NicolletjeKanVliegen : Dank je :):D
@ SaNne_GeKtuH : Nee dank je ik ga me niet verlagen tot zo'n gedrag.
@ StampertjeShanna : Mn ex en tja nog nix vasts op het moment maar dat komt wel weer als het aan mij ligt ;):D en ook als het aan haar ligt zo te zien :)
@ Nik F. : Nee, is een zwart setje ;) hoezo heb je ergens witte strings van Lonsdale gezien ?
@ Nikkie!! : Dank je :) ja lonsdale word hier egt meteen veroordeeld en al da vind ik persoonlijk ook heel erg opvallen aan pf.
Btw thanks dat je dat lief vind :)
<<Treasure>> bedankt voor de info ik weet nou waar ik dat setje kan aankomen

Dat boek zal ik echter niet snel vinden denk ik. Is ook al wel beetje oud, maar een vriendin van me zocht dat want dat kwam ze onlangs in een artikel tegen en interesseerde haar flink.

Iemand misschien enig idee waar ik dat kan vinden?

Nogmaals vast bedankt voor jullie hulp.


Ik heb dat boek hier :P

Maar ik ga hem niet verkopen :)

Tenzij je er heel veel voor over heb, want ik kon hem ook maar met moeite krijgen en er zijn er maar een paar van nog in heel Nederland.

Die goeie ouwe tijd ;) daar gaat dat boek over.

Ik wil hem wel over typen voor een vergoeding :P

En die string moet je ff voor rondkijken, is de nieuwste collectie dus zal vast nog wel ergens te koop zijn. Alleen ff zoeke

massol
zo'n setje van lonsdale met lonsdalestring kan je bijv halen in breda
of in een andere winkel.
veel succes met zoeken
massheil
 
massheil


ow my god...


kan het triester..

en voor de topicstarter... kom maar ns terug als je fatsoenlijk Nederlands kan tiepen!

:/ :no:

waar gaat het heen.....
 
Oh my god, dit is wle heel erg..
heb je zn "superdudes" profie gezien..:S
-Er is al een topic over dit setje ... en ja, deze is ook gesloten.

-Het is weer erg gezellig hier met al dat geflame.

-En wat een schrijfstijl zeg :D ... Helmonds gecombineerd met een breezah achtig taaltje :D




Maar goed (mede door al het geflame), topic closed ...
laatste aanpassing