23 juni 2004 14:37http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villaspelletjes/gekkentest/index.shtml?2936067+7539385+7596520
Da_Gieltje 7 augustus 2004 04:43donateurik ben knettergek, goh dat deze test dat moest bewijzen (wie wist dit nog niet van me?)
allure.gucci 7 augustus 2004 15:29Ik ben gek ja maar dat wist ik al hahahaha zeggen ze al vaak genoeg tegen me maar oke toch maar dit testje gedaan om het te bewijzen
Sandraaatje 7 augustus 2004 16:0918... ach ja ben beetjuh gekkkkk.. Maarja das iedereen wel beetjuh hoop ik toch!!!laatste aanpassing 7 augustus 2004 16:09
NoizeFreak 7 augustus 2004 19:54alle mensen die mij een beetje goed kennen verklaren mij voor gek, dus waarom zou ik die test nog uberhaupt gaan doen
7 augustus 2004 22:13nog gekker dan gek!!!!!! dat ben ik ook op alle feesten dus ja dat zeg niet veel