Geen muzikaal hoogstandje natuurlijk, maar nog altijd 100 keer beter dan allemaal die mislukte house van Afrojack en allemaal die andere omhooggevallen crackbasende namaaknegers die je tegenwoordig op Slam.FM hoort. Melodie is zelfs best vet, heel wat beter dan de versie van Neophyte want die was zonder aanpassing gejat van Smells Like Teen Spirit. En wat hoor ik, de reversebass is weer terug.
Toegegeven, het is niet van het niveau van Nessaja of The Night, maar desondanks een verademing voor top-40-maatstaven.
Scooter had altijd wel eens streepje voor bij mij door bepaalde oorzaken [ ik noem 'Ratty'.... ] maar nu ik dit beluisterd heb [ geskipped ] kom ik daar vast op korte termijn op terug
Vind het opzich lekker klinken hoor, alleen jammer van de misleidende tekst dan.
Had Scooter trouwens niet een hele cd geript (en beetje bijgemixt) van een andere dj? was hier op PF toen ook aandacht voor..
Had een brief gestuurd en alles.
laatste aanpassing
+1-7
Dat is wat de betreffende artiesten willen dat je gelooft. Al die hardstyleproducers wiens platen 'geript' waren hebben dankzij Scooter meer royalties voor hun songwriting gekregen dan ze met hun originals zouden vangen. Als ze dat toe zouden geven, verliezen ze ZELF hun geloofwaardigheid.
Denk je nu echt dat een van de bestverkopende artiesten, waar een compleet marketing- en managementteam, inclusief juristen,achter staat, van de wereldwijde dance scene platen gaan jatten van hardstyleproducers? No way, alles is met toestemming gebeurd en netjes afgerekend via GEMA. Net zoals eerder met Earth & Fire (Weekend), Peter Maffay (Nessaja), Marc Acardipane (Maria - I Like It Loud) enz. enz.
Zouden ze dat niet gedaan hebben dan zou dat album uit de handel zijn genomen. Face it, allemaal die 'artiesten' waren maar wat blij met de extra royalties.
laatste aanpassing
Jip graaikoltoer op zijn best die platenmaatschappijbusiness
Prodigy en chemical brothers geven hun samples gratis weg.
is scooter nog steeds zo 'groot' in duitsland dan?..
Ja, komt denk ik ook wel een beetje omdat ze met alle trends mee waaien. House, dubstep, hardstyle, alles. Deze plaat daarentegen is weer een hard trancer, een muziekstijl die zo goed als dood is, zeker het 'serieuze' deel. Wel grappig, dit soort muziek is iig een leuk opstapje voor de kids om uiteindelijk wat serieuzere shit te gaan luisteren dacht ik zo