Partyflock
 
Forumonderwerp · 1123048
Tot voor kort werkte mijn draadloos netwerk van KPN prima, heb 2 laptops erop aangesloten en altijd verbinding.

Recentelijk valt op laptop 1 de verbinding zo nu en dan weg. Zie dan wel mijn draadloos netwerk, maar kan niet connecten.
Op laptop 2 zie ik het draadloos netwerk wel vermeld staan, maar kan ook niet connecten.

Aan beide laptops niets aan settings gewijzigd o.i.d.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Helpdesk van KPN kan met niet helpen want ‘het modem functioneert gewoon en daarmee zijn wij klaar’
laatste aanpassing
 
Ja ook gehad met zo'n speedlink modem van kpn gewoon draadloos netwerk, maar pc wilde er geen verbinding mee maken, op den duur een andere adslmodem aangeschaft en probleem is verholpen, kpn wou ook niets doen.
moeie je modum/router resetten
ik had het met mij laptop als de batterij leeg begon te raken... heb toen de instellingen van het energieverbruik aangepast en sindsdien heb ik er geen last meer van. wie weet is dat het! (y)
Uitspraak van Soon. op dinsdag 27 september 2011 om 10:32:
ik had het met mij laptop als de batterij leeg begon te raken... heb toen de instellingen van het energieverbruik aangepast en sindsdien heb ik er geen last meer van. wie weet is dat het


Zal ik nakijken
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 27 september 2011 om 10:28:
moeie je modum/router resetten


Al geprobeerd
 
Artiest The Carcass
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 27 september 2011 om 10:28:
moeie je modum/router resetten


ik moest toen bij me modem het ding uitzetten , stekker uit en 10 sec wachten dan erin stoppen en dan ff checken , werkte dat niet nogmaals uitzetten , stekker eruit , na 10 sec er weer in en dan een pinnetje 30sec indrukken en dan werkte het weer

en als je via kpn site draadloos internet instelt
kun je ook eens je passwoord veranderen , resetten modem en dan proberen

werkt dat niet , wordt het tijd voor een andere modem :)
weet niet hoe oud ie is ?
Soms helpt het ook om even de drivers voor je WiFi te updaten.
 
Artiest System
Ik zou als eerste even verbinding maken via kabel om te checken of dat allemaal WEL goed gaat.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 september 2011 om 11:08:
Ik zou als eerste even verbinding maken via kabel om te checken of dat allemaal WEL goed gaat.


gvd, dat is het slimste wat ik jou ooit op pf heb zien typen :D
 
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 27 september 2011 om 13:18:
gvd, dat is het slimste wat ik jou ooit op pf heb zien typen :D


Dan heb je slechte ogeng!
 
vermengd je met feestman maybe
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2011 om 13:46:
feestman


Ik mis hem toch wel een beetje :(
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2011 om 10:54:
weet niet hoe oud ie is ?


Pas een jaar oud. ZIt erover te denken een of andere computernerdje voor 12,50 p/u er naar te laten kijken.

Gisteren weer 45 min voor jan lul met KPN Helpdesk lopen bellen :/
 
SSID van de router niet goed, iets met updates dit dat
Of 1 van de kabels is kapot,kan ook de kop van de kabel zijn.
 
Artiest Balbasaur
Uitspraak van Smiley © op donderdag 29 september 2011 om 16:33:
Pas een jaar oud. ZIt erover te denken een of andere computernerdje voor 12,50 p/u er naar te laten kijken.

Gisteren weer 45 min voor jan lul met KPN Helpdesk lopen bellen


Denk dat simpelweg een nieuwe router kopen goedkoper is :P
Heb nu ook verbindingsproblemen met sommige sites en youtube.