Partyflock
 
Forumonderwerp · 1118537
 
Waarschuw beheerder
+1
iemand paar fijne tips ? hoef niet van die ruimte beelden enzo te hebben want dat heb ik al veel te veel gezien :P
 
Waarschuw beheerder
Diverse Anime doen het altijd goed :cheer:

O.a PAPRIKA!!!!!!
Waarschuw beheerder
De visualisatie van de mediaplayer in mn xbox. Das leuk om naar te kijken als je waus bent :D
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is jouw forumplaatje heel erg
Uitspraak van tha guru op vrijdag 8 juli 2011 om 01:30:
leuk om naar te kijken als je waus bent


Waarschuw beheerder
Ook ook.
Waarom is mn post eigenlijk aangepast? :\
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tha guru op vrijdag 8 juli 2011 om 01:41:
Waarom is mn post eigenlijk aangepast? :\


Hij is niet aangepast, ik had per ongeluk verkeerd geklikt. Moest op "Plaats antwoord" klikkeren maar ik klikte op "Afkeuren". Sorry :bloos:
Waarschuw beheerder
Haha oké. Ik mag hem dan best spacen op het moment, maar ik wist nog wel zeker dat ik heel netjes was dit keer O:)
Waarschuw beheerder
-1
Denk dat dit ook wel leuk is, vanaf een minuutje vooral:
http://www.youtube.com/watch?v=UKmhlA2S2KUHeerlijk nummer trouwens :D

Hoe kan je dat youtube filmpje neerzetten zodat je hem hier kan kijken? Als player zegmaar?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
[JENAAM]alles achtter de = teken[/JENAAM]

Dus in jouwn geval

[MARIJN]Youtubelink=[/MARIJN]

Probeer maar!
Waarschuw beheerder
the wizard of oss, the shining, space oddesy 2001
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2011 om 12:55:
Boohbah. Space van hier tot Tokio.


Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2011 om 12:58:
Pingu


:respect: die heb ik speciaal voor dat doel op dvd liggen, echt geniaal als je waus bent. :D

Qua films doet Human Traffic het goed of BBC's Planet Earth met z'n monotone stem het goed. (Y)
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Spongebob :D
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Satanica op zondag 3 juli 2011 om 17:36:
Zoals volgende week zaterdag, marathon van 23.00 tot 06.00 op Comedy Central van Eastbound and Down.


Was goffers tot 02.00
Daarna wel marathon gekeken van American Dad 8)
Geweldig :smoke:
 
Waarschuw beheerder
-1
Heb vol interesse samen met een meisje naar meiden van Holland tv zitten kijken. Erg boeiend als je spaced. :p
Waarschuw beheerder
Buurman en buurman :respect:
Waarschuw beheerder
New kids?
Waarschuw beheerder
-1
Cheech & Chong - Up in Smoke :-)
Waarschuw beheerder
www.rotten.com

:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
de film Shrooms
Waarschuw beheerder
-1
cows cows cows :doetiewoep:
Waarschuw beheerder
don't be a menace
pokemon de film deel 1 pikachu's vakantie te vaag:P:P
the godfather 1,2,3
Waarschuw beheerder
-1
due date :D
trainspotting :bounce: ;D
jackass

nee nog beter...> kickass Geweldig!!
Waarschuw beheerder
-1
ik zou me god niet eens weten wat er dan op staat :O gewoon dom kijken het zal allemaal wel :lol:
Artiest Dan-E
Waarschuw beheerder
fear and loathing las vegas!!! what a trip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
-1
http://www.youtube.com/watch?v=0JOdPVtBtyE - groooot scherm

vind ik vet, maarjaa verschilt behoorlijk per persoon
 
Waarschuw beheerder
-1
youtube .... anoying orange :P geweldig !:cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 79955, 75818, 72530}
Waarschuw beheerder
vliegende grasmaaier!

Waarschuw beheerder
epic movie
happy feet
hot shots

en altijd goed: beavis and butt-head
Waarschuw beheerder
-1
rec 1 en 2

(y)
Waarschuw beheerder
-1
altijd leuk om Dora the explorer te kijken als het 6:00 is geworden, altijd mee schreeuwen "Zwieber niet stelen!" :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Jos* op woensdag 17 augustus 2011 om 15:36:
om Dora the explorer te kijken


haaa toevallig ook nog eens op die tijd moesten kijken om plafonddienst te vermijden. veelste gek die dora op zo'n moment XD geld voor andere kinder tv programmas op dit tijd ook eerlijk gezegd... :rot: :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van amandel123 op dinsdag 23 augustus 2011 om 13:57:
geld voor andere kinder tv programmas op dit tijd ook eerlijk gezegd...


van blue's clues raak je ook behoorlijk braindead :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van `Marijn op donderdag 7 juli 2011 om 12:50:
Nooit gedaan maar een 3D film lijkt me echt trippen


Ben naar de smurfen 3D geweest op G en na effect van dag ervoor slikken. Niet echt spannend.
Waarschuw beheerder
phineas and ferb, kan ik helemaal in opgaan XD
Waarschuw beheerder
bleef hiernaar is een keer 2 uur staren met vol onbegrip, zo waus als een hert, afvragend wanneer die is een keer ophield :lol:

http://www.weebls-stuff.com/songs/magical+trevor/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zondag 17 juli 2011 om 02:08:
cows cows cows


Ik snap je he-le-maal op dit moment!
 
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Discovery movies van de natuur, bijv vogel die over water en land gaat:P

Had ik mn oude appartement beamer van +/- 2 bij 2 supaaah!
 
Waarschuw beheerder
voorbeeld van mn eerste huis :

[img width=500 height=375 cacheid=0011ded9002f6f97bfefebfa1a02c78d40]http://94.100.118.97/538850001-538900000/538894401-538894500/538894433_5_2eAk.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Jos* op woensdag 17 augustus 2011 om 15:36:
altijd leuk om Dora the explorer te kijken als het 6:00 is geworden, altijd mee schreeuwen "Zwieber niet stelen!"


:lol: tititititdora
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2011 om 05:12:
voorbeeld van mn eerste huis :


"Please replace the lamp"