+1 27 juni 2011 01:40iemand paar fijne tips ? hoef niet van die ruimte beelden enzo te hebben want dat heb ik al veel te veel gezien
tha guru 8 juli 2011 01:30De visualisatie van de mediaplayer in mn xbox. Das leuk om naar te kijken als je waus bent laatste aanpassing 8 juli 2011 01:34 door een beheerder
8 juli 2011 01:35donateurVolgens mij is jouw forumplaatje heel erg Uitspraak van tha guru op vrijdag 8 juli 2011 om 01:30:▶leuk om naar te kijken als je waus bent
8 juli 2011 01:45donateurUitspraak van tha guru op vrijdag 8 juli 2011 om 01:41:▶Waarom is mn post eigenlijk aangepast? Hij is niet aangepast, ik had per ongeluk verkeerd geklikt. Moest op "Plaats antwoord" klikkeren maar ik klikte op "Afkeuren". Sorry
tha guru 8 juli 2011 01:46Haha oké. Ik mag hem dan best spacen op het moment, maar ik wist nog wel zeker dat ik heel netjes was dit keer
`Marijn -1 8 juli 2011 18:19Denk dat dit ook wel leuk is, vanaf een minuutje vooral: http://www.youtube.com/watch?v=UKmhlA2S2KUHeerlijk nummer trouwens Hoe kan je dat youtube filmpje neerzetten zodat je hem hier kan kijken? Als player zegmaar?laatste aanpassing 9 juli 2011 16:30
Towel -1 8 juli 2011 23:24[JENAAM]alles achtter de = teken[/JENAAM] Dus in jouwn geval [MARIJN]Youtubelink=[/MARIJN] Probeer maar!
Schaapherder 11 juli 2011 20:56Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2011 om 12:55:▶Boohbah. Space van hier tot Tokio. Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2011 om 12:58:▶Pingu die heb ik speciaal voor dat doel op dvd liggen, echt geniaal als je waus bent. Qua films doet Human Traffic het goed of BBC's Planet Earth met z'n monotone stem het goed.
Knaller -1 11 juli 2011 22:54Uitspraak van Mannie op maandag 11 juli 2011 om 22:52:▶Spongebob bassie en adriaan
Satanica -1 11 juli 2011 23:06donateurUitspraak van Satanica op zondag 3 juli 2011 om 17:36:▶Zoals volgende week zaterdag, marathon van 23.00 tot 06.00 op Comedy Central van Eastbound and Down. Was goffers tot 02.00 Daarna wel marathon gekeken van American Dad Geweldig
-1 12 juli 2011 00:36Heb vol interesse samen met een meisje naar meiden van Holland tv zitten kijken. Erg boeiend als je spaced.
T@lletje Triforce 12 juli 2011 20:13Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 00:36:▶Erg boeiend als je spaced Dwaasje
Mario S. 20 juli 2011 22:49don't be a menace pokemon de film deel 1 pikachu's vakantie te vaag the godfather 1,2,3
BendevanEllende 21 juli 2011 15:03Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2011 om 12:58:▶Pingu Held!
Desolator -1 22 juli 2011 19:00ik zou me god niet eens weten wat er dan op staat gewoon dom kijken het zal allemaal wel
+1-1 1 augustus 2011 19:16http://www.dumpert.nl/mediabase/1629751/8d86bbe3/verrassingsfilmpje_.html Ik denk dat je spacend bij die wel een paar keer kijkt van HUH? laatste aanpassing 1 augustus 2011 19:16
DAN-E Artiest Dan-E 2 augustus 2011 07:44fear and loathing las vegas!!! what a trip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jur -1 7 augustus 2011 04:56http://www.youtube.com/watch?v=0JOdPVtBtyE - groooot scherm vind ik vet, maarjaa verschilt behoorlijk per persoon
StephaniehelenaDJ Artiest {SHOWLIST artist 79955, 75818, 72530} 9 augustus 2011 14:50vliegende grasmaaier!
*Jos* -1 17 augustus 2011 15:36altijd leuk om Dora the explorer te kijken als het 6:00 is geworden, altijd mee schreeuwen "Zwieber niet stelen!"
amandel123 23 augustus 2011 13:57Uitspraak van *Jos* op woensdag 17 augustus 2011 om 15:36:▶om Dora the explorer te kijken haaa toevallig ook nog eens op die tijd moesten kijken om plafonddienst te vermijden. veelste gek die dora op zo'n moment XD geld voor andere kinder tv programmas op dit tijd ook eerlijk gezegd...
*Jos* -1 23 augustus 2011 17:19Uitspraak van amandel123 op dinsdag 23 augustus 2011 om 13:57:▶geld voor andere kinder tv programmas op dit tijd ook eerlijk gezegd... van blue's clues raak je ook behoorlijk braindead laatste aanpassing 23 augustus 2011 17:19
G-Addict 23 augustus 2011 20:20Uitspraak van `Marijn op donderdag 7 juli 2011 om 12:50:▶Nooit gedaan maar een 3D film lijkt me echt trippen Ben naar de smurfen 3D geweest op G en na effect van dag ervoor slikken. Niet echt spannend.
Hippopotomonstroses 24 augustus 2011 19:12bleef hiernaar is een keer 2 uur staren met vol onbegrip, zo waus als een hert, afvragend wanneer die is een keer ophield http://www.weebls-stuff.com/songs/magical+trevor/
28 augustus 2011 02:54Uitspraak van JSKI op zondag 17 juli 2011 om 02:08:▶cows cows cows Ik snap je he-le-maal op dit moment!
28 augustus 2011 05:12Discovery movies van de natuur, bijv vogel die over water en land gaat Had ik mn oude appartement beamer van +/- 2 bij 2 supaaah!
iriis 30 augustus 2011 16:52Uitspraak van *Jos* op woensdag 17 augustus 2011 om 15:36:▶altijd leuk om Dora the explorer te kijken als het 6:00 is geworden, altijd mee schreeuwen "Zwieber niet stelen!" tititititdora
Fedde le Gabber 3 september 2011 15:10Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2011 om 05:12:▶voorbeeld van mn eerste huis : "Please replace the lamp"