Partyflock
 
Forumonderwerp · 1118537
 
Waarschuw beheerder
+1
iemand paar fijne tips ? hoef niet van die ruimte beelden enzo te hebben want dat heb ik al veel te veel gezien :P
 
Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
Uit het LSD topic:

http://www.syfy.com/tinman/oz/
Waarschuw beheerder
+2
Met (aardig) wat keta op of 2CB is het wel komisch om een (willekeurige) tekenfilm te kijken terwijl je muziek hebt aanstaan. Alsof de karakter van de film dan de muziek maken, heel bizar.....

Maar eigenlijk is gewoon een National Geographic Channel of Discovery net zo leuk dan, want je begrijpt ineens hoe het allemaal werkt :p
Waarschuw beheerder
+1
vuurwerkshowtje.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op maandag 27 juni 2011 om 08:19:
Maar eigenlijk is gewoon een National Geographic Channel of Discovery net zo leuk dan, want je begrijpt ineens hoe het allemaal werkt


lukt dat nuchter niet dan? 8)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op maandag 27 juni 2011 om 08:19:
Met (aardig) wat keta op of 2CB is het wel komisch om een (willekeurige) tekenfilm te kijken


Had een keertje Bambi gekeken, dat was toen ineens een hele enge film :S
 
Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2011 om 01:40:
iemand paar fijne tips ? hoef niet van die ruimte beelden enzo te hebben want dat heb ik al veel te veel gezien


De binnenkant van je ogen ?
Waarschuw beheerder
Op de paddo's, maar lijkt me ook interessant als je 2cb hebt gehad, vind ik het persoonlijk erg vet om natuurdocumentaires te kijken. Bijvoorbeeld Planet Earth of de Life series van de BBC.
 
Waarschuw beheerder
Family Guy, south park, THE Simpsons. Allemaal leuk!
 
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2011 om 02:09:
Uit het LSD topic:

http://www.syfy.com/tinman/oz/


dit vond ik vannacht wel erg vet om te kijken!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
+1
Boohbah. Space van hier tot Tokio.
 
Waarschuw beheerder
+1
Robotchicken (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Planet Earth (Y)
Waarschuw beheerder
+1
http://youtu.be/ut1UF6vNPOs
 
Waarschuw beheerder
+1
Avatar!
Gewoon vanwege de kleuren:)
Waarschuw beheerder
-1
Comedy central !
Waarschuw beheerder
The Lord of the Rings.

Je weet niet wat je mee maakt. :P
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 27 juni 2011 om 09:04:
porno


+1

Dan lijkt het net een open hart operatie.
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2011 om 11:38:
Dan lijkt het net een open hart operatie.


meteen geen zin meer dan :lol:
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van BlazingJ op maandag 27 juni 2011 om 21:13:
Comedy central !


+VEEL :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart BRL op donderdag 30 juni 2011 om 05:22:
The Lord of the Rings.


hendig als je niet kan slapen
 
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 30 juni 2011 om 14:31:
The Ring


de eerste keer dat k die zag kreeg ik al zowat een hartverlamming toen dat wijf de tv kwam uitgekropen wil niet weten wat er met me gebeurt als k dat onder invloed kijk :|
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2011 om 16:26:
de eerste keer dat k die zag kreeg ik al zowat een hartverlamming toen dat wijf de tv kwam uitgekropen wil niet weten wat er met me gebeurt als k dat onder invloed kijk


Ik vond het boring :$
Kon me aandacht er niet bij houden, en het einde was echt een anti climax :rot:

Net als The Grudge enzo, stomme films.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op maandag 27 juni 2011 om 01:54:
Milfhunter part 3


Met speed op kijk ik em lachend 5 x over met af en toe nog terugspoelen naar goede stukjes ook. (y)
:p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 30 juni 2011 om 17:21:
Ik vond het boring
Kon me aandacht er niet bij houden, en het einde was echt een anti climax


jij bent gewoon stoer :P
ik daarintegen ben een groot watje 8)

behalve als k geblowd heb, dan kan ik al die films nie meer serieus nemen en lig k continu dubbel.. wat heel irritant is voor mensen die die film dan wel serieus willen kijken 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerst een dikke lijn ketamine neer leggen en daarna kijken naar de Gforce animaties meegaand op lekkere psy progesive muziek.
Die fucking 20 dollar aanschaf Gforce is dubbel en dwars waard!
www.soundspectrum.com/g-force/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2011 om 05:17:
https://partyflock.nl/forum/35:Onzin_and_humor


heb vaak niet echt meer een lach bui op zulke momenten, weet vaak wel dat iets grappig is maar kan niet helemaal stuk gaan van het lachen.


persoonlijk vind ik yellow submarine van the Beatles nog wel een hele geniale!
 
Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Herman Finkers - EHBO Is Mijn Lust En Mijn Leven

Droge humor ten top.
Waarschuw beheerder
donateur
ALLES word geniaal als je waus bent :')
Doe mij maar Comedy Central, of een flauwe film :smoke:

Zoals volgende week zaterdag, marathon van 23.00 tot 06.00 op Comedy Central van Eastbound and Down.
Perfect :smoke:
Waarschuw beheerder
Nooit gedaan maar een 3D film lijkt me echt trippen :P
 
Artiest {SHOWLIST artist 39929, 73283, 87730, 109879}
Waarschuw beheerder
Pingu doet het ook altijd wel aardig
 
Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
+1
Baby TV. Echt een aanrader :D
 
Waarschuw beheerder
crank
Waarschuw beheerder
- fear and loathing in las vegas
- the imagenarium of doctor parnassus
- brazil
- the acid house
- flash gordon
- der schonste bahnhofen

paddo's
 
Waarschuw beheerder
Diverse Anime doen het altijd goed :cheer:

O.a PAPRIKA!!!!!!
Waarschuw beheerder
De visualisatie van de mediaplayer in mn xbox. Das leuk om naar te kijken als je waus bent :D
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is jouw forumplaatje heel erg
Uitspraak van tha guru op vrijdag 8 juli 2011 om 01:30:
leuk om naar te kijken als je waus bent


Waarschuw beheerder
Ook ook.
Waarom is mn post eigenlijk aangepast? :\
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tha guru op vrijdag 8 juli 2011 om 01:41:
Waarom is mn post eigenlijk aangepast? :\


Hij is niet aangepast, ik had per ongeluk verkeerd geklikt. Moest op "Plaats antwoord" klikkeren maar ik klikte op "Afkeuren". Sorry :bloos:
Waarschuw beheerder
Haha oké. Ik mag hem dan best spacen op het moment, maar ik wist nog wel zeker dat ik heel netjes was dit keer O:)