Wie heeft deze wagen wel eens zien rijden in Nederland ? Ik mag er binnenkort namelijk een ritje in maken (op de bijrijdersstoel dat dan weer wel) 
http://twitpic.com/31e8ie
http://twitpic.com/31e8ie
laatste aanpassing
www.pistonheads.com, in de UK zijn ze betrekkelijk goedkoop, en in principe kun je ze zelf naar Nederland halen en op kenteken krijgen(zeker als ze al UK papieren hebben), lastigste daarbij is nog het ombouwen van de lampen waarschijnlijk.
2 van mn vrienden hebben al zelf een auto uit de uk geimporteerd, een Supra en een R32, beiden eigenlijk met weinig problemen, R32 was ook aardig verbouwd al met een screamerpipe etc, had eigenlijk wel verwacht dat ze daar moeilijk over deden maar blijkbaar niet .
En als we dan toch een skyline moeten hebben, doe mij maar een Hakosuka of Kenmeri
Zeker als je weet dat deze wagen een Bugatti Veyron zoek rijdt
ATS bestaat volgens mij gewoon nog, de site is er in ieder geval:
Ik heb met beide bedrijven geen ervaring maar ik hoor ook weinig negatiefs hierover, Appie in Losser heeft nogal een slechtere reputatie, hij is redelijk goedkoop, maar je krijgt waar je voor betaald over het algemeen. Daar zou ik wegblijven. Ik geloof dat er hier ook iemand was met een zwarte evo van Appie, die redelijk snel zn blok in puin had?
Waar ben je naar op zoek? GTR of GTST? R34 gaat denk ik een heel stuk duurder zijn, zowieso in BPM, en ik geloof dat er voor autos vanaf ik dacht 98 ook een stuk strengere regels gelden met importeren.
Veyron blijft een overrated en overdone machine in mijn ogen, een Mc Laren F1 uit de jaren 90 rijd op 9 van de 10 tracks de Veyron helemaal zoek.
U zei ?
http://www.motortrend.com/future/112_0806_audi_rs8/
Voor 10 a 15 mille moet er iets leuks te vinden zijn denk ik toch..
Zeer zeker , de supra van een vriend van me had hij voor ik dacht ongeveer 13k op kenteken, is een mk4 twin turbo met getrag 6 bak en BPU, zou tegen de 400 pk aan moeten zitten .
En qua GTST vind ik op zich wel meevallen wat ze er braaf uitzien, blijft een aparte verschijning, ook al zie je ze steeds meer, maar mijn voorkeur ligt toch steeds meer bij de oudere autos
Mwa de Pur Sang die heeft toch echt de snelste tijd op de Top Gear track! vraag me af wat dat ding zou doen op de Nurburgring
ATS bestaat volgens mij gewoon nog, de site is er in ieder geval:
ja de site is online maar mails worden niet beantwoord en de voorraad is leeg (athans volgens de site)
gewoon even bellen met ray.
hij is meer bezig met reparatie dan met import!
als je wil helpt hij je er zeker mee.
maar hij heeft het heel druk met reparaties waardoor hij te weinig tijd heeft om wat imports te zoeken als voorraad.
dus hij zoekt alleen als er iemand komt die er interesse in heeft.
maar de service is er wel top dat zeker!
ik spreek uit ervaring al een hele tijd
de P1000 kit is interresanter van Switzer (goed voor 1000pk / daar gaat het je wel mee lukken tot de 250 km/h)
wou dat filmpje ook al plaatsen
bugatti veyron 0-300 km/u: 16,7 seconden (wikipedia)
de switzer gtr dus 0-300 km/u 19,83 sec en kost n 10e van de prijs van n veyron en ligt strakker in de bochten,vraag maar aan top gears Clarkson ik zeg Jappie joo
Doe je weinig nuttigs met je leven als je zo naief bent om te geloven dat een skyline zonder aanpassingen wel ff 1000pk draait uit een 2.6liter motor
Komt binnenkort bij die dealer /tuner nog een GTR te staan en die heeft carte blanche of te wel de eigenaar zegt al gooi je er 1500 of 2000 PK in geld speelt geen rol .....WTF dat wordt een beest
Uitspraak van techno junkie op zondag 31 oktober 2010 om 14:57:
een rs8 bestaat niet.
U zei ?
http://www.motortrend.com/future/112_0806_audi_rs8/