Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 april 2011 om 19:57:
Dat had ik juist allemaal met NFS Shift, klote met de logitech profiler instellingen en de instellingen ingame...
Deze versie is het plug n play... Logitech settings op default en 900°.
Ken jij anders je ingame en logitech settings posten???
Ik heb veel verschillende dingen geprobeerd, waaronder zelfs een minimod die je wagen inderdaad een stuk beter laat sturen, maar waarmee je ook meteen 2 seconden per ronde sneller bent. En dat is niet de bedoeling. Ook scheelt het heel erg veel of je in een standaard wagen rijdt, of een goed getunede en afgestelde wagen. Moet zeggen dat je in deze Shift toch wel erg goed alle aanpassingen aan je afstelling voelt in het rijgedrag van de wagen.
Mijn ingame settings zijn :
FFB strength set to 50%
Steering Deadzone 0%
Steering Sensitivity 50%
Throttle Deadzone 0%
Throttle Sensitivity 50%
Brake Deadzone 0%
Brake Sensitivity 50%
Clutch Deadzone 10%
Clutch Sensitivity 50%
Speed Sensitivity 0%
Speed Sensitivity (Drift) 0%
Steering lock ingame op maximaal 360 voor driften en racen. Heb alles geprobeerd, van 420, tot 540, 720 en 900.
Maar persoonlijk voelt 360 het meest direct aan. Beetje vergelijkbaar met 540 in GTR of rFactor.
De logitech profiler staat als volgt :
Overal effects: 115%
Sprin effects: 0%
Damper effects: 0%
Enable Centering Spring: No
Centering Strength: 0
Combined pedals: No
Allow game to change settings: No
degrees staan bij mij meestal op 900
Op de forums heeft iedereen weer wat anders, en heb van alles geprobeerd, maar deze settings spelen voor mij het best.
Mensen die problemen hebben moeten hier even lezen :
http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=246384
Staan heel wat settings en oplossingen tussen.