Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569548x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:40:
ahhhhhh je arme vadertje


nou meer arm moedertje die zit er nog naast tot NL :roflol:

ze zijn nu bijna thuis gelukkig (l)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:42:
nou meer arm moedertje die zit er nog naast tot NL :roflol:


arm mensje :lol: die is ook blij als ze dalijk thuis is haha
 
Waarschuw beheerder
ja met haar had ik gwn echt medelijden :lol:
mn pa heeft wat centen gegeven geloof ik en mocht alles houden corrupte bende!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:41:
jullie hebben leegloop


?


Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:41:
volgend jaar


rechtstreekse degradatie voor feyenoord :lol:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:41:
hij heb hem weer hoor :P


tuurlijk b)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:44:
mn pa heeft wat centen gegeven geloof ik en mocht alles houden corrupte bende!!


(bijna) alles is te koop :yes:
 
Waarschuw beheerder
leeg loop ja iedereen word/is verkocht toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:47:
leeg loop ja iedereen word/is verkocht toch?


oh? :d
Waarschuw beheerder
leuke gasten op ned 2 :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 20:49:
leuke gasten op ned 2 :lol:


ik ken ze gekker :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:50:
ik ken ze gekker


ja :lol: maar toch, het zijn mafkezen :lol:
Waarschuw beheerder
15e plek zal wel beter zijn

hoop k volk meteen pleite
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 20:51:
het zijn mafkezen :lol:


dat wel ja ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:52:
dat wel ja


dat je dat zo op TV wilt vertellen vind ik al maf :lol:
Waarschuw beheerder
wat een figuren zeg :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 20:54:
dat wijf


die gast net met die bril :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 20:55:
gast net met die bril


als ik het achterste van mijn tong had laten zien had ik nog 15 jaar bij gehad :lol:
Waarschuw beheerder
oh er zat ook een gast met een bril bij?

heb niet gekeken namelijk
 
Waarschuw beheerder
t is maar goed dat die zwarte een licht shirt aanheeft :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 20:58:
zat ook een gast met een bril bij?


ja haha :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 21:01:
maar goed dat die zwarte een licht shirt aanheeft


nou zeg :lol:
Waarschuw beheerder
ga ff douchen

*einde twiet*

zo oh oh tirol \o/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 21:07:
zo oh oh tirol \o/


ja wordt weer wel lachen denk :lol:
Waarschuw beheerder
lijk de exorcist wel :roflol:
Waarschuw beheerder
weer stukje drama bij oh oh tirol :')


Uitspraak van actief op donderdag 14 april 2011 om 21:54:
Gvd jef, is dat je vriendje?:LoL:


denkie zelf :d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 21:59:
weer stukje drama bij oh oh tirol :')


stiekem schijt die tony in zn broek ooor die tijger :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 21:59:
denkie zelf :d


Denk het wel ja :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 22:02:
stiekem schijt die tony in zn broek ooor die tijger :roflol:


:lol:

nep zootje allemaal van dat rtl weer

volgende week nieuwe erbij

hoop nu wel lekker wijf


Uitspraak van actief op donderdag 14 april 2011 om 22:02:
Denk het wel ja :LOL:


mot geen vrienden die strings dragen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 22:04:
hoop nu wel lekker wijf


2 gasten toch?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 22:04:
mot geen vrienden die strings dragen :lol:


Ik had het ook niet over vriend als in maatje :LOL:`
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 22:04:
hoop nu wel lekker wijf


dacht dat ze het net over 2 poten hadden :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 22:05:
2 gasten toch?


weet niet, ving alleen iets op over nieuwe erbij 8)


Uitspraak van actief op donderdag 14 april 2011 om 22:06:
Ik had het ook niet over vriend als in maatje :LOL:`


aids


Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 22:08:
dacht dat ze het net over 2 poten hadden :lol:


ja? k rtl :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 22:08:
dacht dat ze het net over 2 poten hadden


ja ik ook :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 22:09:
ja ik ook :lol:


wij letten tenminste op mir :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 22:11:
wij letten tenminste op mir


b)
Waarschuw beheerder
Ik ga naar bedje toe :bye: trusten :d
Waarschuw beheerder
mn bed van dichtbij bekijken

fijne avond mensen :bye:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 22:42:
Ik ga naar bedje toe :bye: trusten :d


Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 22:42:
fijne avond mensen :bye:


bye :bye:
Waarschuw beheerder
eyhjzzzz :D
Waarschuw beheerder
gvd :X

http://adolfhitler.com/
 
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen:bye:

The piratebay is eruit :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:47:
leeg loop ja iedereen word/is verkocht toch?


Jammmer joh iedereen tekent bij :cheer: