36 volgers
normaal nederlands mag best, sugababes is hier niet
Ik ben dislecties en als ik foneties wil sgrijven doe ik dat
kan er weinig aan doen dat ik sommige woorden mistyp
en ik ga niet steeds naar google om te kijken hoe ik het schrijven moet
Als je je er aan irriteerd
Ik ben dislecties
Dyslexie (zo schrijf je het dus, zou je als patient best mogen weten) zorgt ervoor dat je moeite hebt met het lezen en uitspreken van onbekende woorden. Het heeft totaal geen invloed op je vermogen om te spellen of te typen. Al wordt dyslexie wel vaak op internet als smoesje gebruikt om maar niet te hoeven toegeven dat je te dom bent om fatsoenlijk Nederlands te typen...
Jij bent pas dom om dat te zeggen.
Mijn broertje en me pa hebben dyslexie, en die kunnen totaal niet spellen.
Jij hebt blijkbaar een heel verkeerd beeld van dyslexie
http://www.dyslexie.nl/
Get your facts straight
Mijn broertje en me pa hebben dyslexie, en die kunnen totaal niet spellen.
Jij hebt blijkbaar een heel verkeerd beeld van dyslexie
http://www.dyslexie.nl/
Get your facts straight
Als je Dyslexie hebt, heb je dus ook moeite met spellen, dus dat is geen smoes.
Al wordt het vaak wel als smoes gebruikt, terwijl ze geen Dyslexie hebben.
Al vind ik het erg irritant, dat als ze dyslexie hebben en dan die smoes gebruiken.
Ik bedoel als iemand je verbetert, kan je er alleen maar van leren.
Al wordt het vaak wel als smoes gebruikt, terwijl ze geen Dyslexie hebben.
Al vind ik het erg irritant, dat als ze dyslexie hebben en dan die smoes gebruiken.
Ik bedoel als iemand je verbetert, kan je er alleen maar van leren.
laatste aanpassing
Get your facts straight
Leesvoer:
Spelling deficits in dyslexia: evaluation of an orthographic spelling training - Elena Ise and Gerd Schulte-Körne (Ann. Dyslexia) -> http://www.springerlink.com/content/05xh37n117031703/
Blijkbaar zijn jouw broertje en pa dus ook gewoon dom.
Al vind ik het erg irritant, dat als ze dyslexie hebben en dan die smoes gebruiken.
Ik bedoel als iemand je verbetert, kan je er alleen maar van leren.
Dit heeft maar heel weinig invloed.
Blijkbaar zijn jouw broertje en pa dus ook gewoon dom.
hmm ja dat kan ook idd
Terug naar de grappen en grollen!
Ik ben dislecties en als ik foneties wil sgrijven doe ik dat
kan er weinig aan doen dat ik sommige woorden mistyp
en ik ga niet steeds naar google om te kijken hoe ik het schrijven moet
Als je je er aan irriteerd lekker boeienT
…
ow, was het geen mop?
laatste aanpassing
Ik ben dislecties en als ik foneties wil sgrijven doe ik dat
kan er weinig aan doen dat ik sommige woorden mistyp
en ik ga niet steeds naar google om te kijken hoe ik het schrijven moet
Als je je er aan irriteerd lekker boeienT
sgrijven ja, en ik heb ook hepatitis B en daardoor poep ik geel
Als je Dyslexie hebt, heb je dus ook moeite met spellen, dus dat is geen smoes.
Al wordt het vaak wel als smoes gebruikt, terwijl ze geen Dyslexie hebben.
Al vind ik het erg irritant, dat als ze dyslexie hebben en dan die smoes gebruiken.
Ik bedoel als iemand je verbetert, kan je er alleen maar van leren.
ik heb ook dyslexie schrijf ook echt niet alles goed
maar als men begrijpt wat ik bedoel vind ik het best
Komt een man bij de dokter en zegt : "Dokter, ik zou graag eens mijn sperma willen laten controleren." "Prima" zegt de dokter en geeft hem een potje mee. Een week later komt de man weer bij de dokter en zegt: "Tja, ik heb het echt geprobeerd, zowel met mijn linker hand als mijn rechter hand, mijn vrouw heeft het geprobeerd, zelfs met haar mond en tanden, de buurvrouw was er bij dus ik heb het haar ook nog even gevraagd. Maar helaas lukte het haar ook niet om het dekseltje van het potje af te krijgen".
Ik ben dislecties en als ik foneties wil sgrijven doe ik dat
kan er weinig aan doen dat ik sommige woorden mistyp
en ik ga niet steeds naar google om te kijken hoe ik het schrijven moet
Als je je er aan irriteerdlekker boeienT
Bijna een heel jaar lang de tijd gehad om een fatsoenlijk bericht te typen, en dan nog zo vol met spelfouten.
Beetje jammer zeg!
Ik ben dislecties en als ik foneties wil sgrijven doe ik dat
kan er weinig aan doen dat ik sommige woorden mistyp
en ik ga niet steeds naar google om te kijken hoe ik het schrijven moet
Als je je er aan irriteerdlekker boeienT
Rot op met die excuusziekte.
Wat is de overeenkomst tussen een ..... met botkanker en een auto met dubbele airbags?
Zou er eigenlijk standaard op moeten zitten
Wat is de overeenkomst tussen een ..... met botkanker en een auto met airco?
Je hebt er geen reet aan, maar leuk is het wel
Zat laatst met mijn opa een beetje over vroeger te praten, over WOII.
Zegt me opa dat ie ook joden verborgen hield in zijn kelder.
Dus ik benieuwd, verder gevraagd hoe en wat.
Zegt ie: Ja, van 1990 tot 1995 heb 5 joden verborgen gehouden in de kelder
Zat laatst met mijn opa een beetje over vroeger te praten, over WOII.
Zegt me opa dat ie ook joden verborgen hield in zijn kelder.
Dus ik benieuwd, verder gevraagd hoe en wat.
Zegt ie: Ja, van 1990 tot 1995 heb 5 joden verborgen gehouden in de kelder
??
Zat laatst in de trein, en opeens ontspoord de trein en rijd recht een weiland in.
Dus ik loop naar de machinist en vraag: Gast, wat is er allemaal aan de hand?
Zegt de machinist: Ja er stond een marrokaan op het spoor!
Ik zeg ja wat is dan het probleem had gewoon doorgereden!
Ja zegt die machinist, maar hij rende het weiland in!
Dus ik loop naar de machinist en vraag: Gast, wat is er allemaal aan de hand?
Zegt de machinist: Ja er stond een marrokaan op het spoor!
Ik zeg ja wat is dan het probleem had gewoon doorgereden!
Ja zegt die machinist, maar hij rende het weiland in!
reed laatst in mijn auto op de snelweg staat er langs de weg een neger. Ik denk die heb ik! en rij er volgas tegenaan!
Even later staat er weer een neger langs de weg. En weer rij ik hem volgas aan!.
Dan staat er opeens de priester langs de kant met pech, en ik bied hem een lift aan.
Opeens zie ik weer een neger langs de kant staan, maar kon het niet maken om hem om te rijden waar de priester bij zat. Maar had wel zin om een beetje te dreigen.
Dus ik rij heel kort langs die neger en op dat moment doet de priester de deur open en zegt met grote verbazing:
Je had hem bijna gemist!!!
Even later staat er weer een neger langs de weg. En weer rij ik hem volgas aan!.
Dan staat er opeens de priester langs de kant met pech, en ik bied hem een lift aan.
Opeens zie ik weer een neger langs de kant staan, maar kon het niet maken om hem om te rijden waar de priester bij zat. Maar had wel zin om een beetje te dreigen.
Dus ik rij heel kort langs die neger en op dat moment doet de priester de deur open en zegt met grote verbazing:
Je had hem bijna gemist!!!
het is groen en het maait mijn gras?
ik maak zelf wel uit welke kleur ik mijn neger verf
---------
wat is zwart en heeft 8 armen?
ik weet het ook niet maar het kan wel verdomd snel katoen plukken
--------
Wat is 't verschil tussen een orale en anale thermometer?
de smaak
---------
Zegt een piloot tegen een jongetje:
- hou jij van vliegen?
Waarop het jongetje antwoordt: "nou en of!"
- dan zal ik er straks een paar voor je vangen!
---------------
Het is geel met blauw en het gaat terug in de tijd.
De trein naar Groningen.
ik maak zelf wel uit welke kleur ik mijn neger verf
---------
wat is zwart en heeft 8 armen?
ik weet het ook niet maar het kan wel verdomd snel katoen plukken
--------
Wat is 't verschil tussen een orale en anale thermometer?
de smaak
---------
Zegt een piloot tegen een jongetje:
- hou jij van vliegen?
Waarop het jongetje antwoordt: "nou en of!"
- dan zal ik er straks een paar voor je vangen!
---------------
Het is geel met blauw en het gaat terug in de tijd.
De trein naar Groningen.
laatste aanpassing
het is groen en het maait mijn gras?
ik maak zelf wel uit welke kleur ik mijn neger verf
wat is zwart en heeft 8 armen?
ik weet het ook niet maar het kan wel verdomd snel katoen plukken
Hahaha die ken ik anders:
Wat krijg je als je een octopus met een neger kruist?
Ik heb geen idee maar het lijkt me een verdomd goeie katoenplukker!
Wat zeg je tegen een Turk met een stropdas aan?
Doe mij maar een BigMac.
Een oude opa komt in de kerk en gaat in het biechthokje zitten en zegt:
'Vergeef me vader, want ik heb gezondigd..'
Dominee:'Dat is niet zo mooi, vertel maar..'
Oude Opa:'In de oorlog heb ik joden in m'n kelder verscholen..'
'Dat is toch juist iets om trots op te wezen? zegt de dominee.
De ouwe opa gaat verder met z'n verhaal en zegt:
'Ja, maar Vader.. Ik vroeg daar geld voor. 50 gulden per persoon per week..'
'Tsja' zegt de Dominee. 'U moet toch ook eten en voor u is het ook een risiso'
'Dat weet ik Vader' zegt de oude opa. 'Maar moet ik ze nu gaan vertellen dat de oorlog allang afgelopen is'
'Vergeef me vader, want ik heb gezondigd..'
Dominee:'Dat is niet zo mooi, vertel maar..'
Oude Opa:'In de oorlog heb ik joden in m'n kelder verscholen..'
'Dat is toch juist iets om trots op te wezen? zegt de dominee.
De ouwe opa gaat verder met z'n verhaal en zegt:
'Ja, maar Vader.. Ik vroeg daar geld voor. 50 gulden per persoon per week..'
'Tsja' zegt de Dominee. 'U moet toch ook eten en voor u is het ook een risiso'
'Dat weet ik Vader' zegt de oude opa. 'Maar moet ik ze nu gaan vertellen dat de oorlog allang afgelopen is'
Een oude opa komt in de kerk en gaat in het biechthokje zitten en zegt:
'Vergeef me vader, want ik heb gezondigd..'
Dominee:'Dat is niet zo mooi, vertel maar..'
Oude Opa:'In de oorlog heb ik joden in m'n kelder verscholen..'
'Dat is toch juist iets om trots op te wezen? zegt de dominee.
De ouwe opa gaat verder met z'n verhaal en zegt:
'Ja, maar Vader.. Ik vroeg daar geld voor. 50 gulden per persoon per week..'
'Tsja' zegt de Dominee. 'U moet toch ook eten en voor u is het ook een risiso'
'Dat weet ik Vader' zegt de oude opa. 'Maar moet ik ze nu gaan vertellen dat de oorlog allang afgelopen is'





















![SRF Audio <[Rejects of Society]>](/images/user/952473_27547.gif)









