Partyflock
 
Forumonderwerp · 822281
102 volgers · 2109044x bekeken
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenny Bee op woensdag 26 januari 2011 om 14:13:
(is dat een woord?)


:jaja: Angerfist heeft er ooit een anthem van gemaakt zelfs.. The World Will Schilver :D
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Foltergeist op woensdag 26 januari 2011 om 16:00:
Is het echter de zoveelste keer dat ik een artiest boek, mag er toch wel sprake zijn van wederzijds vertrouwen, als er in het verleden nooit problemen met de betalingen zijn geweest.


Jawel, dat is ook wel weer zo maar waarschijnlijk kiezen de meeste er voor om 1 lijn te trekken.
 
Waarschuw beheerder
Nu ik eraan denk... ik moet eigenlijk ook weer een nieuwe Agency zoeken.
Ben afgelopen tijd al door een paar benaderd, maar ik kan eigenlijk niet zo goed kiezen.

Ik heb ook het idee dat veel Agencies niet al te veel doen aan het actief promoten van hun artiesten (en niet enkel de grootste namen), en simpelweg gewoon wachten tot ze een aanvraag binnen krijgen...
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 januari 2011 om 17:17:
Dat zijn dus de enige artiesten die je waardig genoeg vindt om te boeken van TTM? Lekker dan!


Niet helemaal, check poll op mijn profiel ;)

Het is natuurlijk ook allemaal een geldkwestie, als je een kleine locatie hebt en max 150 - 200 bezoekers trekt is het budget vaak vrij beperkt.


Uitspraak van G-Town Madness - MC Lil' Kasper op woensdag 26 januari 2011 om 18:03:
Jawel, dat is ook wel weer zo maar waarschijnlijk kiezen de meeste er voor om 1 lijn te trekken.


Ik begrijp het ook wel :P
Artiest {SHOWLIST artist 53634, 56258, 23772}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op woensdag 26 januari 2011 om 16:17:
Technics RP-DJ1200
Technics RP-DJ1210


De RP-DJ1210 laatst overleden na zeker 5 jaar trouwe dienst :( Super koptelefoon, hij kan er alleen niet tegen als hij valt van 3m hoog op een stenen vloer :P
Gelukkig heb ik ook de 1200 liggen die ik gebruikte voor de feesten zelf. Zeker een aanrader deze Technics

Uitspraak van Reptoid op woensdag 26 januari 2011 om 16:59:
wist alleen niet dat Promo ook UK Hardcore maakte?


Promo - Can't Fake The Breaks ;)

Uitspraak van Reptoid op woensdag 26 januari 2011 om 17:08:
Alle K7 releases nu op Juno


HAMSTEREN!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_OY op woensdag 26 januari 2011 om 18:48:
Promo - Can't Fake The Breaks ;)


Dat wel ja, maar had het over de "UK Hardcore" wat op Juno bij de nieuwe Promo release staat, en daar heeft UK Hardcore toch een andere betekenis ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op woensdag 26 januari 2011 om 17:08:
Alle K7 releases nu op Juno, buiten K7 10, die is pas morgen te downloaden, aanschaffen b)


Veeeeeeeet! Nu de fingers crossed voor Bionic..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_OY op woensdag 26 januari 2011 om 18:48:
Promo - Can't Fake The Breaks ;)


en de tracks met Producert natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 januari 2011 om 19:24:
en de tracks met Producert natuurlijk.


Hellfish - Head Gritt (Promo Remix) jonge! kut!
Waarschuw beheerder
ik ben er ook bij zaterdag :woep: heb iemand zo gek gevonden om mee te gaan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op woensdag 26 januari 2011 om 17:01:
Dat zeker, al vind ik die van Hate on Yourself nog vetter, wat een track is dat :respect:


:jaja:
Uitspraak van Reptoid op woensdag 26 januari 2011 om 17:08:
Alle K7 releases nu op Juno, buiten K7 10, die is pas morgen te downloaden, aanschaffen b)


eindelijk! :D
Uitspraak van Toine [Break Zero] op woensdag 26 januari 2011 om 19:22:
Nu de fingers crossed voor Bionic..


laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op woensdag 26 januari 2011 om 19:22:
Veeeeeeeet! Nu de fingers crossed voor Bionic..


:no: Choose or Loose & D-Boy :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op woensdag 26 januari 2011 om 21:39:
Over de kop he... Kanppe jongen die die ooit online krijgt


Klopt... Bionic heb ik alles wel.... en zie nogal op tegen de klus om CoL en D-Boy te digitaliseren.... :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op woensdag 26 januari 2011 om 17:08:
Alle K7 releases nu op Juno


Zat er niet zo'n hele mooie brief bij K7-1 dat het nóóit op cd of welk platform dan ook zou worden uitgebracht dan de vinyl? Of was dat de VIP plaat?
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
d-boy heb ik alleen in 192 kbps dus niet interresant genoeg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 januari 2011 om 21:49:
Zat er niet zo'n hele mooie brief bij K7-1 dat het nóóit op cd of welk platform dan ook zou worden uitgebracht dan de vinyl? Of was dat de VIP plaat?


Dat was de vip, maargoed, die is ook gewoon te downloaden.
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 januari 2011 om 16:18:
Zo heet de EP


Dat bedoel ik ook Mark, Sick off it all kende we al een tijdje:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 januari 2011 om 21:49:
Zat er niet zo'n hele mooie brief bij K7-1 dat het nóóit op cd of welk platform dan ook zou worden uitgebracht dan de vinyl? Of was dat de VIP plaat?


Stil eens, voor ze weggehaald worden :x
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op woensdag 26 januari 2011 om 16:17:
Nog wat verder gespit...

Hier moet ik nu nog uit kiezen


Vind je de Sony MDR-V700 niks?
Persoonlijk vind ik het een super koptelefoon a la Stanton Pro DJ 3000... maar dan veel beter

Die Stanton DJ Pro 3000 moet je trouwens echt NIET nemen. Ik heb 'm eerder ook gehad en ik heb 'm in 2 jaar tijd 4 keer opgestuurd naar de fabrikant. Toen was ik er klaar mee en heb ik voor mezelf Technics RP-DJ1210 genomen. Die zijn ook nog steeds erg fijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op woensdag 26 januari 2011 om 23:40:
Vind je de Sony MDR-V700


(L)
Na drie keer tapen moest ik wel overstappen...

Overigens wil ik aan het rijtje onderschatte koptelefoons ook wel even de Denon HP-1000 toevoegen, heb ik vier jaar lang heel veel plezier van gehad.
Zweer nu echter bij mijn Sennheiser HD 25-CII
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
+1-1
voor de liefhebbers, Previews nieuwe tracks van "Triax - Audioslave" feedback is welkom :)

http://www.youtube.com/view_play_list?p=CD0ECE16FAC2DC64

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Disturbed (H)
Werkzaam bij Sounds Of The North
Artiest {SHOWLIST artist 70859, 54488}
Waarschuw beheerder
Merci, Outrage & Onno!


Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 26 januari 2011 om 21:46:
Klopt... Bionic heb ik alles wel.... en zie nogal op tegen de klus om CoL en D-Boy te digitaliseren.... :S


Kan dat boekingskantoor van jou dat niet even snel doen :p Zij helpen je toch met randzaken als je tijd tekort komt ;)
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Triax op donderdag 27 januari 2011 om 00:49:
voor de liefhebbers, Previews nieuwe tracks van "Triax - Audioslave" feedback is welkom

http://www.youtube.com/view_play_list?p=CD0ECE16FAC2DC64


Draai de vinyl van Revelation & One Time nog regelmatig , dus duidelijk al aan het luisteren!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op donderdag 27 januari 2011 om 09:54:
Kan dat boekingskantoor van jou dat niet even snel doen Zij helpen je toch met randzaken als je tijd tekort komt


Haha, dat zou wat zijn. Maar mag inmiddels wel een opgave doen van wat ik digitaal zoek... :D Met hier en daar zelf wat recorden moet ik ook dat wel compleet kunnen krijgen. :)
Volgende kan ik al waarderen!

Testify :9 (Sample Rage against the machine & ?)

Set me free (In de stijl van "The Hard life")

Becoming the beast :9

Headtwister (Hele plaat vet, alleen aan de lead moet ik echt nog even wennen. No "melo/lead" edit misschien?O:))

Bloodhunt :9 (In de stijl van Revelations en die plaat zit in me top 10 van 2008:))

Triax - The Void (Mr.Sinister rmx) :9 (Euforische plaat! Gaat het denk ik wel goed doen op de dansvloer!)

Triax & Mystical - Cure for the Sickness (Prolaxx & Outrage rmx) (Denk meteen aan de film "Dawn of the dead" & Disturbed - Down with the sickness", als ik de titel zie!:P Maar de break is van within Temptation of?)

Triax - One Time! (The Speedfreak rmx) :9 (Echte speedfreak sound, weer heel vet gedaan! b))


De tot nu toe mindere tracks:

Anger (Break is vet, lead vind ik nog niet geweldig, misschien vaker horen!)

Revelations (D-Ceptor rmx) (De edits zijn fraai gedaan, maar mis die zieke kick van het orgineel!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ Lancher

thnx voor de feedback! :)
- Testify zijn samples inderdaad van RATM & Ill Bill waar ik beide erg fan van ben:D
- Headtwister, wil hem in toekomst eens laten remixen sowieso is het al een oude plaat, volgens mij heeft Krauser hem al eens gehad tijdje geleden :D
- Cure for the sickness heeft mystical ingezongen, melodie is gewoon zelf verzonnen :)
Uitspraak van Triax op donderdag 27 januari 2011 om 11:27:
Cure for the sickness heeft mystical ingezongen, melodie is gewoon zelf verzonnen


Ja bedoelde de break meer, niet de hoofd lead zeg maar!


Uitspraak van Triax op donderdag 27 januari 2011 om 11:27:
Testify zijn samples inderdaad van RATM & Ill Bill waar ik beide erg fan van ben


RATM heeft idd een zieke schreeuw in zijn stem! Zat er zelf ook al een keer aan te denken om is wat stem samples van hun te gebruiken.


Uitspraak van Triax op donderdag 27 januari 2011 om 11:27:
Headtwister, wil hem in toekomst eens laten remixen sowieso is het al een oude plaat, volgens mij heeft Krauser hem al eens gehad tijdje geleden


Het vette aan die track is de invloeden van schranz/industrial. Dus als iemand hem gaat remixen, graag in die stijl verder!;)

Zijn dit overigens alle tracks van je cd of komt er misschien een remix of iets dergelijks van iemand bij op?O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Triax op donderdag 27 januari 2011 om 11:27:
Headtwister, wil hem in toekomst eens laten remixen sowieso is het al een oude plaat, volgens mij heeft Krauser hem al eens gehad tijdje geleden :D


Dat is zo lang geleden dat pas toen ik 'm daarnet luisterde besefte dat ik hem inderdaad al eens gehoord heb ;)
Ik heb trouwens het idee dat Bloodhunt en Becoming The Beast alsnog niet goed gemastered zijn. Vooral Bloodhunt klinkt erg dof.. Je andere nieuwe tracks zoals Testify en Set Me Free klinken dan toch beduidend beter.
En die Speed Freak en Mr. Sinister remixes zijn cool B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ Lancher,
er zijn nog 14 tracks die al zijn uitgebracht in de loop der jaren. de previews hiervan komen later nog :)
gehele tracklist staat op http://www.midtownshop.nl/en/product/8682

@ Krauser,
Thnx man!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Triax op donderdag 27 januari 2011 om 00:49:
nieuwe tracks van "Triax - Audioslave"


Becoming the Beast en Headtwister (y)
Waarschuw beheerder
@Revolting Against
thnx man, toch nog wat ertussen wat je bekoort :D
 
Waarschuw beheerder
De rest zit ook prima in elkaar hoor, maar is niet zo mijn ding. Maar goed dat is net als koken, er is geen kok die naar alle monden kan koken. :)
 
Artiest Saigon
Waarschuw beheerder
staan wel een aantal leuke tracks op inderdaad :)
Waarschuw beheerder
De rest zit ook prima in elkaar hoor, maar is niet zo mijn ding. Maar goed dat is net als koken, er is geen kok die naar alle monden kan koken.


idd, that is so true! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 januari 2011 om 12:16:
Maar goed dat is net als banket bakken, er is geen bakker die naar alle monden kan bakken. :)


Couldn't resist, mate B)
 
Waarschuw beheerder
Ik kan dat wel hoor :)
Waarschuw beheerder
We shall see, neem maar wat mee zaterdag (y) 8)
 
Waarschuw beheerder
ik ben er helaas ook niet heren :(
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Pacifier op woensdag 26 januari 2011 om 21:59:
d-boy heb ik alleen in 192 kbps dus niet interresant genoeg


Het verschil tussen 192 en 320 is te verwaarlozen bij het rippen van vinyl.
Een oud stuk vinyl dat al vaak gedraaid is klinkt bij voorbaat al 10x keer slechter dan de kwaliteit die 192kbps biedt.

320 klinkt inderdaad beter bij een digitale release, maar om nu te zeggen dat 192 niet draaibaar is...
Over vinyl heb ik nog nooit iemand horen klagen.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maurice [SoE] op donderdag 27 januari 2011 om 15:07:
320 klinkt inderdaad beter bij een digitale release, maar om nu te zeggen dat 192 niet draaibaar is...


Alleen is het verschil wel heel duidelijk als je een track van 320 mixt met één van 192, dat hoor je goed in een zaal.
 
Waarschuw beheerder
of van 128kb van youtube