Partyflock
 
Forumonderwerp · 822281
102 volgers · 2108984x bekeken
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 17:01:
zozo met rode letters en al


8) Ik snap er geen reet meer van, die embed kopieëren en tussen dat 'movie, /movie' plakken geeft me die ongeldige bron melding.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 14:16:
?


Nu dat ik veel dj's boek, merk ik nog al verschil zeg maar ..... Snap eigenlijk ook niet waarom hun het niet lekker zelf doen. Net zo als Nossie en Elstak.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 25 januari 2011 om 17:03:
8) Ik snap er geen reet meer van, die embed kopieëren en tussen dat 'movie, /movie' plakken geeft me die ongeldige bron melding.


haha nou staat de link wel goed;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 25 januari 2011 om 17:01:
I Kept The Faith


Nice! maar tunnel vision vind ik toch vetter :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 17:03:
Snap eigenlijk ook niet waarom hun het niet lekker doen


Niet lekker doen? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 17:08:
haha nou staat de link wel goed;)


Ja klopt :yes: Maar ik probeerde de video rechtstreeks te posten zoals die Stilte Voor De Storm bijvoorbeeld deed. Maar Youtube gebruikt een andere code tegenwoordig als je een video insluit en dan werkt dat 'movie' en '/movie' tussen brackets niet meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 25 januari 2011 om 17:14:
Niet lekker doen?


De bookings van jezelf doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 25 januari 2011 om 17:15:
Maar Youtube gebruikt een andere code tegenwoordig als je een video insluit en dan werkt dat 'movie' en '/movie' tussen brackets niet meer.


Je moet gewoon op 'Delen' drukken en de rechtstreekse link van de video in die code (movie /movie) plakken?
Waarschuw beheerder
vette track die nieuwe promo.

zo de podcast luisteren.
 
Waarschuw beheerder
De bookings van jezelf doen ;)


Easier said than done.

Niet elke DJ kent alle organisaties / heeft een breed genoeg netwerk / voldoende onderhandelingstechnieken om genoeg geboekt te worden. ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 17:33:
Niet elke DJ kent alle organisaties / heeft een breed genoeg netwerk / voldoende onderhandelingstechnieken om genoeg geboekt te worden. ;)


Plus dat er 1000 andere dj's zijn die zich overal proberen in te lullen
 
Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 17:33:
Niet elke DJ kent alle organisaties / heeft een breed genoeg netwerk / voldoende onderhandelingstechnieken om genoeg geboekt te worden. ;)


En vergeet niet de tijd die er in gaat zitten als de boekingen een beetje goed lopen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op dinsdag 25 januari 2011 om 17:18:
Je moet gewoon op 'Delen' drukken en de rechtstreekse link van de video in die code (movie /movie) plakken?


Jezus wat dom, ik gebruikte 'insluiten'. En dat terwijl ik vaak genoeg filmpjes gepost heb.
Waarschuw beheerder
vette nieuwe tracks van d-passion weer hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 17:33:
Easier said than done.

Niet elke DJ kent alle organisaties / heeft een breed genoeg netwerk / voldoende onderhandelingstechnieken om genoeg geboekt te wo


Niet helemaal eens... Voorbeeld:

Ik mail Nossie: Holaaa kom je draaien 29 April van 1:00 - 2:00 Crystal Venue Culemborg.
Mail van Nossie: Ja is goed! Kost je .... Euro.
Ik weer mail terug: Ja is goed, hier heb je kvk stuur mij ff faktuur.
Nossie: Hoi bijdeze de Faktuur voor 29 April. Graag betalen voor 10 April anders kom ik niet.
Ik: Is goed.

Klaar dat is het :d
Waarschuw beheerder
the point.. you're missing it.
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 17:47:
Ik mail Nossie: Holaaa kom je draaien 29 April van 1:00 - 2:00 Crystal Venue Culemborg.
Mail van Nossie: Ja is goed! Kost je .... Euro.
Ik weer mail terug: Ja is goed, hier heb je kvk stuur mij ff faktuur.
Nossie: Hoi bijdeze de Faktuur voor 29 April. Graag betalen voor 10 April anders kom ik niet.
Ik: Is goed.

Klaar dat is het


Haha, lekker makkelijk zo :)

Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 17:47:
Kost je .... Euro.


Ben ik wel benieuwd naar... Nossie voor een uurtje...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 17:47:
Klaar dat is het :d


Jij vindt dat fijn, Erwin vindt dat (nog steeds) fijn, maar waarom denk je dat zoveel artiesten zich graag uit eigen overweging bij een boekingskantoor aanmelden? Daarnaast zie ik het probleem niet. Dat relatief kleine percentage dat een boekingskantoor pakt bovenop de fee, omdat ze gewoon goed werk verrichten.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 17:57:
Dat relatief kleine percentage dat een boekingskantoor pakt bovenop de fee, omdat ze gewoon goed werk verrichten.


hahahahahahaah
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenny Bee op dinsdag 25 januari 2011 om 17:49:
the point.. you're missing it.


idd

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 17:57:
Dat relatief kleine percentage dat een boekingskantoor pakt bovenop de fee, omdat ze gewoon goed werk verrichten.


Ik vraag me af hoeveel zo'n fee is. En daarnaast, ik ben voor het uitbesteden van werk aan mensen die het beter kunnen dan je zelf. Kijk als je een Nosferatu bent dan is het vrij makkelijk zelf boekingen te regelen.

Maar als dj zonder (noemenswaardige) releases op zijn/haar naam, stijg je over het algemeen niet uit boven de regionale feestjes
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
eyz!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 18:01:
Maar als dj zonder (noemenswaardige) releases op zijn/haar naam, stijg je over het algemeen niet uit boven de regionale feestjes


Volgens mij ging dit over... TOA
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 17:59:
hahahahahahaah


Gast... Als ik spreek voor TTM weet dat ik dat het zo is. Maar goed je schijnt het goed te weten. (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 18:06:
Volgens mij ging dit over... TOA


Die dus zelf de keuze hebben gemaakt zich aan te sluiten bij TTM Bookings. Artiesten doen dit, omdat ze het zelf prettig vinden, simpel as that.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 18:08:
Die dus zelf de keuze hebben gemaakt zich aan te sluiten bij TTM Bookings. Artiesten doen dit, omdat ze het zelf prettig vinden, simpel as that.


Van mij mogen ze hoor.... zeg alleen wat mijn ervaringen zijn.
 
Waarschuw beheerder
scott marten fuck niet met Ominous,anders krijg je met mij te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 18:14:
scott marten fuck niet met Ominous,anders krijg je met mij te maken


Hahahahaah net als of Ominous jou hulp nodig heeft :p Reus :d
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 18:14:
scott marten fuck niet met Ominous,anders krijg je met mij te maken


Spreek voor jezelf...
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 17:47:
Niet helemaal eens... Voorbeeld:

Ik mail Nossie: Holaaa kom je draaien 29 April van 1:00 - 2:00 Crystal Venue Culemborg.
Mail van Nossie: Ja is goed! Kost je .... Euro.
Ik weer mail terug: Ja is goed, hier heb je kvk stuur mij ff faktuur.
Nossie: Hoi bijdeze de Faktuur voor 29 April. Graag betalen voor 10 April anders kom ik niet.
Ik: Is goed.

Klaar dat is het


Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je een boekingsbureau mailt en schrijft "ik wil <artiest> boeken voor <datum> van <tijd> tot <tijd>", dat ze dan niet aangeven hoeveel het kost en dat je daar dan ook niet "is goed" op kunt zeggen en het dan geregeld is?

Volgens mij krijg je dan niet alleen een factuur maar als bonus zelfs nog een contract.

Ik zie niet wat er nou makkelijker is aan jouw voorbeeld. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 18:16:
Spreek voor jezelf...


Doet ie toch. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 25 januari 2011 om 18:19:
Ik zie niet wat er nou makkelijker is aan jouw voorbeeld


dat het geen extra geld kost
 
Waarschuw beheerder
BTW?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 25 januari 2011 om 18:19:
Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je een boekingsbureau mailt en schrijft "ik wil <artiest> boeken voor <datum> van <tijd> tot <tijd>", dat ze dan niet aangeven hoeveel het kost en dat je daar dan ook niet "is goed" op kunt zeggen en het dan geregeld is?

Volgens mij krijg je dan niet alleen een factuur maar als bonus zelfs nog een contract.


Klopt, allemaal. Het enige struikelblok dat ik me kan bedenken is dat je het oneens bent over een prijs. Dat is dan niet bepaald de schuld van het boekingskantoor lijkt me. Die rekent gewoon 15% of 20% (afhankelijk van boekingskantoor) bovenop de fee die de artiest verlangt. Maar goed dit is mijn ervaring. :) Verder wil ik er niet teveel inhoudelijk op in gaan. Is ook verder wel duidelijk zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 18:25:
dat het geen extra geld kost


Grotendeels wordt dat natuurlijk gecompenseerd door juist het bedrag voor de artiest naar beneden bij te stellen. Dat lever je in voor de diensten die aangeboden worden.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 18:26:
BTW?


is niet extra. Dat neem je bij de prijs inclusief en kan je uiteindelijk terugvragen als bedrijf
 
Artiest M40
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 25 januari 2011 om 11:21:
De nieuwe Podcast van The Third Movement is uit mensen, editie januari. :)


@ 11:21
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 15:46:
Veel interesse voor de podcast en de nieuwe TTM tracks merk ik. :):


@ 15:46
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 25 januari 2011 om 16:07:
Inderdaad... moesten er maar mee stoppen. :)


@ 16:07

mates, ik moet ook gewoon werken overdag hoor, net als jullie .... dus ik kan mijn enthousiasme pas 's avonds uiten, c'mon. :)
Waarschuw beheerder
We maken ook maar een geintje hoor. :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 25 januari 2011 om 11:21:
De nieuwe Podcast van The Third Movement is uit mensen, editie januari.


Haha, die tracklist op lsdb.nl: 02. Promo - Television
:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 25 januari 2011 om 11:21:
De nieuwe Podcast van The Third Movement


Nemen we ook ff mee... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 25 januari 2011 om 20:19:
Haha, die tracklist op lsdb.nl: 02. Promo - Television


Hehe, zegt genoeg ja 8)
Waarschuw beheerder
en die eerste d-passion track don't talking

engels op zn best
Artiest {SHOWLIST artist 51339, 987, 157276}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 17:47:
Uitspraak van Symp.tom op dinsdag 25 januari 2011 om 17:33:
Easier said than done.

Niet elke DJ kent alle organisaties / heeft een breed genoeg netwerk / voldoende onderhandelingstechnieken om genoeg geboekt te wo

Niet helemaal eens... Voorbeeld:

Ik mail Nossie: Holaaa kom je draaien 29 April van 1:00 - 2:00 Crystal Venue Culemborg.
Mail van Nossie: Ja is goed! Kost je .... Euro.
Ik weer mail terug: Ja is goed, hier heb je kvk stuur mij ff faktuur.
Nossie: Hoi bijdeze de Faktuur voor 29 April. Graag betalen voor 10 April anders kom ik niet.
Ik: Is goed.

Klaar dat is het


Niet helemaal.

Ik zit bij een boekingskantoor mede omdat ik het geonderhandel een suf gedoe vind. Met als stip op 1, geen budget, kan het iets minder? De organisaties weten dondersgoed wat een artiest kost. Helaas is het nu mode om opties te plaatsen. Kijk je in je agenda...staan er opties in. Ik hou van zwart/wit denken helaas.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de echte opa drokz op dinsdag 25 januari 2011 om 21:27:
Ik zit bij een boekingskantoor mede omdat ik het geonderhandel een suf gedoe vind.


Precies, is ook veel werk wat je makkelijker kan outsourcen
Waarschuw beheerder
btw masters of hardcore line up rockt!

de industrial zaal is altijd goed te doen, goed geluid.

verder...dat is niet mijn kluisje vriend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenny Bee op dinsdag 25 januari 2011 om 20:58:
en die eerste d-passion track don't talking

engels op zn best


Duitsers hè... zijn niet zo goed in Engels. :)

Waarschuw beheerder
The End of Eternity is zeer vet, I Kept The Faith trouwens ook.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 25 januari 2011 om 21:32:
Duitsers hè... zijn niet zo goed in Engels. :)


ik moest heel hard lachen :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 21:54:
ik moest heel hard lachen :$


jij zei net nog dat duitsers overal beter in waren ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenny Bee op dinsdag 25 januari 2011 om 20:58:
en die eerste d-passion track don't talking


Oh ik verstond 'Done Talking'.