Partyflock
 
Forumonderwerp · 822281
101 volgers · 2108786x bekeken
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
 
Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 25 januari 2011 om 22:00:
Oh ik verstond 'Done Talking'.


Dat is het ook. ;) Maar iemand had het op LSDB verkeerd overgenomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 25 januari 2011 om 22:00:
Oh ik verstond 'Done Talking'.


natuurlijk is dat het
 
Artiest Saigon
Waarschuw beheerder
[img width=800 height=557 cacheid=000086ad002f1c5aa2a1e07a1a02bccf66]http://3.bp.blogspot.com/_Uc2suQSWMX4/TBZJVg2soKI/AAAAAAAACU8/-BG9D-LAcSQ/s1600/captain_obvious.jpg[/img]
 
Artiest M40
Waarschuw beheerder
donateur
was het niet gewoon done talking?
 
Waarschuw beheerder
t was je oma
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de echte opa drokz op dinsdag 25 januari 2011 om 21:27:
Helaas is het nu mode om opties te plaatsen. Kijk je in je agenda...staan er opties in. Ik hou van zwart/wit denken helaas.


snap waar je heen wil.... maar zo is het niet gegaan
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de echte opa drokz op dinsdag 25 januari 2011 om 21:27:
Met als stip op 1, geen budget, kan het iets minder?


Oh ja, da's ook een bekende idd... hehe.

@Scott Marten: Tja, maar helaas gaat het niet bij iedereen zo makkelijk als bij een Nos.
Dan pak je net een artiest die al erg bekend is en sowieso al veel gevraagd/geboekt wordt.

Lang niet iedereen wordt vanzelf benaderd door organisaties/promotors. En net wat Drokz zegt; onderhandelen... of voorkomen dat je genaaid wordt, ook dat komt soms wel eens voor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij heet die track Done Talking hoor!

O:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 23:43:
Lang niet iedereen wordt vanzelf benaderd door organisaties/promotors. En net wat Drokz zegt; onderhandelen... of voorkomen dat je genaaid wordt, ook dat komt soms wel eens voor.


True, kan genoeg voorbeelden noemen van feesten die met enige regelmaat de artiesten niet betaalden :)

Al heb ik wel het idee dat dit de laatste jaren wat minder is geworden.

Mijn ervaringen met de boekingskantoren waarmee ik gewerkt heb is in ieder geval prima, Cardiac, Rige, Most Wanted reageren in ieder geval snel op je aanvraag, en ik denk dat er zelfs met een boekingskantoor nog steeds prima onderhandeld kan worden over de prijs.

Voordeel aan artiesten die alles zelf regelen is vaak wel dat zij pas op de avond zelf betaald hoeven te worden, als je met enkele vrienden gewoon een feestje geeft is het voorschieten van het de fee vaak een behoorlijk bedrag. Zeker als je met wat studenten feestjes organiseert. Overigens is het wel vreemd dat veel agencies steeds eerder voor het optreden de fee overgemaakt willen hebben. (was het voorheen 1 week van tevoren, is dat nu vaak al 2 weken of in Scott Martens voorbeeld zelfs 2,5). En in bovenstaand voorbeeld kan dat vaak moeilijk zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Een eigen vinyl/EP-release hebben werkt ook zeker in je voordeel (valt mij althans regelmatig op), das ook niet voor iedereen weggelegd.

Valt me alleen (helaas) wel erg vaak op dat sommige (aankomende) dj's zich ook vakkundig ertussen kunnen slijmen om het zomaar te zeggen. Iets wat ik zelf persoonlijk dus echt niet zou kunnen! :X

Ieder z'n eigen manier natuurlijk............
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op woensdag 26 januari 2011 om 06:08:
Valt me alleen (helaas) wel erg vaak op dat sommige (aankomende) dj's zich ook vakkundig ertussen kunnen slijmen om het zomaar te zeggen.


ja precies, zo ken ik er ook een hoop, en vervolgens allemaal kapsones hebben omdat ze ergens mogen draaien :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op woensdag 26 januari 2011 om 06:08:
Valt me alleen (helaas) wel erg vaak op dat sommige (aankomende) dj's zich ook vakkundig ertussen kunnen slijmen


Dat gebeurt - natuurlijk - overal.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 23:43:
Lang niet iedereen wordt vanzelf benaderd door organisaties/promotors. En net wat Drokz zegt; onderhandelen... of voorkomen dat je genaaid wordt, ook dat komt soms wel eens voor.


Buiten dat... 50/60 uren op kantoor per week. 15/20 uur met muziek per week, sporten, vriendin, vrienden.... waar zou ik de tijd vandaan halen. :) Daarnaast... Je boekingskantoor weten ze altijd te vinden en daar kunnen ze ieder moment van de dag terecht. Zij kennen alle ins- en outs, zien wat er aan zit te komen, kennen de markt, verschaffen alle info tijdig (tijd, DJ's voor en na, wat er verwacht wordt, hotels, routes, contactpersonen, etc., etc.) en regelen het administratief en qua betaling.

Nee, daar ga ik echt niet tussen zitten. :) Dan maar een iets lagere fee maar het scheelt me behoorlijk aan tijd en dat kan ik weer in muziek stoppen. :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51339, 987, 157276}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 25 januari 2011 om 23:27:
snap waar je heen wil.... maar zo is het niet gegaan


i know, maar het is een algemeen ding
Waarschuw beheerder
Als iemand hem nog zocht btw. TTM Podcast staat hier voor download. Uiteraard ook online als Podcast show te luisteren. :)
http://lsdb.nl/set/69630/Sequence___Ominous_-_TTM_Podcast_02_25-01-2011.html

Nieuwe Promo & D-Passion tracks..... Guestmix van the Wishmaster...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Huh? Dat heb ik nergens gezegd hoor. :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 26 januari 2011 om 09:52:
TTM Podcast staat hier voor download.


Ik vond het trouwens een leuke podcast:D
Gisteren men http://www.reloopdj.com/product_info.php/info/p384_RH-3500-PRO-MK2.html gebroken, check.
vandaag oodropjes opgehaald, check.
serieuze hap uit budget, check.
op zoek naar nieuwe HeadPhone, check.
wss weer een hap uit mijn budget, check.

op zoek naar nieuwe HeadPhone, check. --> iemand suggesties?
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op woensdag 26 januari 2011 om 13:15:
--> iemand suggesties?


Ligt eraan wat je Budget is uiteraard:)

Ik draai zelf met de Technics RP-DH1200E-S.

http://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/82937/category-7463-technics-hoofdtelefoons/technics-rp-dh1200e-s-dj-hoofdtelefoon.html

Daar ben ik erg tevreden mee, voor de rest uiteraard in de iets hogere prijsklasse de Pioneers, HDJ-1000 of nieuwer: HDJ-2000

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-hdj-1000-hoofdtelefoon/product-details.html

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-hdj-2000-hoofdtelefoon/product-details.html

Als je kleinere oorschelpen wenst, zou ik gaan voor of de Technics RP-DJ1210E-S of de Pioneer HDJ-500

http://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/82939/category-7463-technics-hoofdtelefoons/technics-rp-dj1210e-s-dj-hoofdtelefoon.html

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-hdj-500-hoofdtelefoon-zwart/product-details.html

Als je iets zoekt in een lagere prijsklasse, zijn de Allen & Health Xone XD-40 of de Stanton Dj Pro-2000 aanraders:

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/allen-heath-xone-xd-40-dj-hoofdtelefoon/product-details.html

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/stanton-dj-pro-2000-hoofdtelefoon/product-details.html


:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb die stanton al serieus 4 jaar.. die zooi op de oorschelpen begint er nu af te schilveren (is dat een woord?) maar er komt nog steeds goed geluid uit :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenny Bee op woensdag 26 januari 2011 om 14:13:
ik heb die stanton al serieus 4 jaar.. die zooi op de oorschelpen begint er nu af te schilveren (is dat een woord?) maar er komt nog steeds goed geluid uit :)


Ja ik ook ondertussen :P Dat ding is echt onverwoestbaar :D Alleen het hoofdkussentje heb ik er na 3 jaar een keer op moeten lijmen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Foltergeist op woensdag 26 januari 2011 om 03:05:
Overigens is het wel vreemd dat veel agencies steeds eerder voor het optreden de fee overgemaakt willen hebben. (was het voorheen 1 week van tevoren, is dat nu vaak al 2 weken of in Scott Martens voorbeeld zelfs 2,5).


Dat is helemaal niet zo vreemd hoor: dat heet indekken tegen het risico dat er niet betaald wordt/kan worden.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-Town Madness - MC Lil' Kasper op woensdag 26 januari 2011 om 14:40:
Dat is helemaal niet zo vreemd hoor: dat heet indekken tegen het risico dat er niet betaald wordt/kan worden.


Juist, want dit is helaas te vaak voorgekomen en komt zelfs nog steeds voor. Ondanks er afspraken gemaakt zijn die op papier staan en door beiden partijen zijn ondertekend.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 26 januari 2011 om 09:24:
Buiten dat... 50/60 uren op kantoor per week. 15/20 uur met muziek per week, sporten, vriendin, vrienden.... waar zou ik de tijd vandaan halen. :) Daarnaast... Je boekingskantoor weten ze altijd te vinden en daar kunnen ze ieder moment van de dag terecht. Zij kennen alle ins- en outs, zien wat er aan zit te komen, kennen de markt, verschaffen alle info tijdig (tijd, DJ's voor en na, wat er verwacht wordt, hotels, routes, contactpersonen, etc., etc.) en regelen het administratief en qua betaling.

Nee, daar ga ik echt niet tussen zitten. :) Dan maar een iets lagere fee maar het scheelt me behoorlijk aan tijd en dat kan ik weer in muziek stoppen. :P


Exactamundo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-Town Madness - MC Lil' Kasper op woensdag 26 januari 2011 om 14:40:
Dat is helemaal niet zo vreemd hoor: dat heet indekken tegen het risico dat er niet betaald wordt/kan worden.


Het is ook niet dat ik het niet snap verder, het is alleen jammer, dat dit gebeurt terwijl we in al die jaren toch al aardig wat artiesten hebben laten komen, en er nog nooit problemen zijn voorgekomen. Kijk, als ik nog nooit zaken heb gedaan met Third Movement bijv. (wat ook zo is haha), snap ik wel dat je bepaalde garanties wilt inbouwen. Is het echter de zoveelste keer dat ik een artiest boek, mag er toch wel sprake zijn van wederzijds vertrouwen, als er in het verleden nooit problemen met de betalingen zijn geweest.

Ach ja, ik kan verder prima leven met agencies hoor, geen probleem. :)
Waarschuw beheerder


Enzyme 36: Nosferatu - The Thrill
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuke podcast heren (Y)
Uitspraak van Reptoid op dinsdag 25 januari 2011 om 21:41:
The End of Eternity is zeer vet, I Kept The Faith trouwens ook.


:jaja: Maar Tunnel Vision blijft beter. Andere nieuwe D-Passion track doet mij niet zo veel.
Nog wat verder gespit...

Hier moet ik nu nog uit kiezen :)

Allen&Health Xone XD-53
Denon DN-HP1000
Pioneer HDJ 500
Pioneer HDJ 1000
Senheiser HD 25-1
Senheiser HD 25-CII
Stanton Dj Pro 3000
Technics RP-DJ1200
Technics RP-DJ1210
Ultrasone DJ1 Pro
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jorg op woensdag 26 januari 2011 om 16:14:
The Thrill


Zo heet de EP ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 januari 2011 om 16:18:
Zo heet de EP ;)


Dat zegt hij toch ook? :P
Artiest Trebor
Waarschuw beheerder
Vind die Flyleaf sample wel erg corny moet ik zeggen :rot:

Wel een erg lekkere melodie :)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op woensdag 26 januari 2011 om 16:00:
Kijk, als ik nog nooit zaken heb gedaan met Third Movement bijv. (wat ook zo is haha),


Kijk, hoe moeten we je vanaf nu dan nog serieus nemen hier?



:D
Waarschuw beheerder
http://www.junodownload.com/products/tunnel-vision/1692240-02/
_O_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 26 januari 2011 om 16:32:
Kijk, hoe moeten we je vanaf nu dan nog serieus nemen hier?


:D

Nou, we hebben toch al een aardig rijtje headliners aanwezig gehad in de Rode Ridder:

Amnesys, Mad Dog, Endymion, Nosferatu, Ophidian, Weapon X, Gangsta Alliance, Leviathan, Chosen Few, Dano, Vinyl Junk, Bass-D, Nexes, Lunatic & Miss Hysteria, The Outside Agency, Bryan Fury, Mindustries, Tieum, The Destroyer.

TOA en Mindustries horen ondertussen wel bij Third Movement, dus op zich 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Rippah op woensdag 26 januari 2011 om 16:35:
http://www.junodownload.com/products/tunnel-vision/1692240-02/


Zeker aanschaffen volgende week, wist alleen niet dat Promo ook UK Hardcore maakte?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trebor op woensdag 26 januari 2011 om 16:24:
Wel een erg lekkere melodie :)


Dat zeker, al vind ik die van Hate on Yourself nog vetter, wat een track is dat :respect:
Waarschuw beheerder
Alle K7 releases nu op Juno, buiten K7 10, die is pas morgen te downloaden, aanschaffen b)
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Foltergeist op woensdag 26 januari 2011 om 16:52:
TOA en Mindustries horen ondertussen wel bij Third Movement, dus op zich 8)


Dat zijn dus de enige artiesten die je waardig genoeg vindt om te boeken van TTM? Lekker dan! :D