Zit niet bijzonder veel actie in of wat dan ook, maar kijkt lekker weg.
Mee eens. Eerste film was niks mis mee, zat leuk in elkaar!
Tweede deel kwam wat langzaam op gang, in het begin leek het wel een regelrechte kopie van he eerste deel te worden, maar dan met 'n weerwolf. Ook vond ik de weerwolftransformatie een beetje lomp.
ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje verslaafd ben
Ik ook! Ik voel me net weer een tiener joh Heb deze grote poster boven m'n bed hangen zonder datum erbij.. Zelfs ingelijst xD
En ik heb een shirtje met TEAM EDWARD erop
vindde films zeker wel goed alleen bij de boeken kom ike r gewoon niet doorheen op de een of andere manier.
beter had ik eerst boeken kunnen lezen voor de film
1 en 2 al gezien, ben nu aan de boeken begonnen.
ze lezen erg lekker weg en leuyk verhaal.
al lees ik ze in het engels dus hoe de nederlandse zijn weet ik niet