Partyflock
 
Forumonderwerp · 1093261
1824x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van de films van twilight?
 
Waarschuw beheerder
kots
 
Waarschuw beheerder
(y) zijn leuke films:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zit niet bijzonder veel actie in of wat dan ook, maar kijkt lekker weg.
:)
Waarschuw beheerder
tering lekker!

kijk nu al uit naar 30 juni.

:kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yoppie :blinky: op woensdag 19 mei 2010 om 07:17:
Zit niet bijzonder veel actie in of wat dan ook, maar kijkt lekker weg.


Mee eens. Eerste film was niks mis mee, zat leuk in elkaar!

Tweede deel kwam wat langzaam op gang, in het begin leek het wel een regelrechte kopie van he eerste deel te worden, maar dan met 'n weerwolf. Ook vond ik de weerwolftransformatie een beetje lomp.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd. Ik hoop dat ze dat in het volgende deel niet doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Peetraatje op woensdag 19 mei 2010 om 07:45:
kijk nu al uit naar 30 juni.


Eyz komt dan deel 3? :o
Waarschuw beheerder
donateur
Naiz.. :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Kan niet wachten tot deel 3 en 4 uitkomen :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yoppie :blinky: op woensdag 19 mei 2010 om 07:17:
Zit niet bijzonder veel actie in of wat dan ook, maar kijkt lekker weg


Inderdaad. Plus het verhaal is mooi. (L)

Blij dat ze wel iets meer bloot, 'liefdes scenes' e.d. er in hebben gedaan, want anders was 't ook zo'n mormoonse film geworden.

Kan niet wachten tot de andere delen. (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kiets op woensdag 19 mei 2010 om 11:02:
Plus het verhaal is mooi. (L)


Jep :jaja:
Uitspraak van Kiets op woensdag 19 mei 2010 om 11:02:
Kan niet wachten tot de andere delen. (L)


hehe ik ook niet. Maar 't is toch nog even een maandje wachten :P
Waarschuw beheerder

:kwijl: Kan ook echt niet meer wachten!
Waarschuw beheerder
donateur
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa die trailer :D
Waarschuw beheerder
Ja ik heb alle2 de films gekeken en deel 3 en 4 het boek van gelezen.
Duurt me nog te lang tot deel 3 uitkomt van de film.
:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sascha. op woensdag 19 mei 2010 om 16:59:
Kan ook echt niet meer wachten!


Waaaaaaaat? Fucking fraai (L)
Waarschuw beheerder
donateur
I love them (L) Net Morgenrood uitgelezen :respect: Spannendste deel van alle (L)
Nu op Eclips wachten, 5 juli ga ik ernaartoe met m'n vriendinnetje
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien moet ik die boeken maar eens gaan lezeng 8)
Waarschuw beheerder
ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje verslaafd ben O:)
Waarschuw beheerder
Jij niet alleen:kwijl:....Zwijmel al als ik edward zie:P
Waarschuw beheerder
donateur
wat een lelijk mormel is dat
Waarschuw beheerder
very nice!
Kan niet wachten..
De boeken zijn idd ook erg goed (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 20 mei 2010 om 22:36:
ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje verslaafd ben


Ik ook! Ik voel me net weer een tiener joh :lol: Heb deze grote poster boven m'n bed hangen :$ zonder datum erbij.. Zelfs ingelijst xD
[img width=450 height=670]http://www.homorazzi.com/wp-content/uploads/2009/09/twilight-poster-new-moon-cullens.jpg[/img]
En ik heb een shirtje met TEAM EDWARD erop 8)
[img width=600 height=579]http://www.vaoz.com/images/T91990.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op vrijdag 21 mei 2010 om 11:52:
Ik ook! Ik voel me net weer een tiener joh Heb deze grote poster boven m'n bed hangen zonder datum erbij..


OMFG :O

Ik heb precíés dezelfde poster boven mn bed hangen :roflol: :$

Kreeg ik toen ik de film kocht 8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat mijn man heel boos word als ik een poster van Edward boven ons bed hang 8)

Maarre die trailer! w00t! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 13:37:
Kreeg ik toen ik de film kocht


Bij de blokker zeker? Dat is een kleintje vergeleken met de mijne, hihi :$
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op vrijdag 21 mei 2010 om 14:38:
Bij de blokker zeker? Dat is een kleintje vergeleken met de mijne, hihi


Die van mij is meer dan 2 meter lang :vaag: Daarom heb ik m op het plafond, past nergens anders :lol:
 
Waarschuw beheerder
Zoo vette trailer idd:D Kan ook niet wachten. Edward :lief:
Waarschuw beheerder
Ja ik voeg me ook bij team Edward hoor :$
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :[ Cynthia :[ op vrijdag 21 mei 2010 om 17:46:
Ja ik voeg me ook bij team Edward hoor


:yes: Zelfs mn hyves is gepimpt voor Edward 8)
Waarschuw beheerder
Niet super bijzonder ofzo maakt kijkt wel lekker weg :)
Ga denk ik wel naar de 3e in juni :)
Waarschuw beheerder
Heb de vier boeken gelezen en de eerste twee films gezien :D Goed nieuws dat in juni deel drie uitkomt! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 16:53:
Die van mij is meer dan 2 meter lang


Hebben hebben hebben :honger:
Waarschuw beheerder
Krijg nog steeds elke x kippenvel bij het bekijken van de trailer haha.
 
Waarschuw beheerder
Kan iemand me vertellen wat de titels van de boeken zijn en wie ze schrijft?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 16:31:
Kan iemand me vertellen wat de titels van de boeken zijn en wie ze schrijft?


De ene meneer Google kent heel veel.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 16:39:
meneer Google


Aaah toe nou;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 17:14:
Aaah toe nou;)


freak!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 17:27:
freak


Dito(y)
 
Waarschuw beheerder
En nu weer braaf je medicijnen in gaan nemen :aai:
 
Waarschuw beheerder
Als jij je maar beter voelt door dit gedrag(y)
 
Waarschuw beheerder
:'(
 
Waarschuw beheerder
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=17913

wtf. alleen maar meisjes gestemd zekers
Waarschuw beheerder
Ik vond 1 wel aardig. Trailer van 2 is wel vet.
Waarschuw beheerder
donateur
1 is leuker dan 2 :)
Maar sowieso zijn de boeken 1000 keer vetter dan de fulms :D
 
Waarschuw beheerder
Zeer teleurstellend als je eerst de boeken hebt gelezen....
Waarschuw beheerder
vindde films zeker wel goed alleen bij de boeken kom ike r gewoon niet doorheen op de een of andere manier.
beter had ik eerst boeken kunnen lezen voor de film :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal leuk (Y)

1 en 2 al gezien, ben nu aan de boeken begonnen.
ze lezen erg lekker weg en leuyk verhaal.
al lees ik ze in het engels dus hoe de nederlandse zijn weet ik niet :)

op naar de 3e film :hunger: