Partyflock
 
Forumonderwerp · 1088923
210x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het weerbericht!! :D" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
Zou anders ff tijd worden ja
[img width=465 height=310 cacheid=000b7a08002131d4cb5f1b771a02a57e49]http://www.hln.be/static/FOTO/pe/18/3/13/large_381823.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
21° morgen. :| Lijers!
Waarschuw beheerder
donateur
kom je bierie klappen rob? :bier:

hier is 't goed vertoeven :)
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens :o

ik heb morgen paasvee! :D

whoohoo :cheer: :woop: ik wist 't! :D elk jaar weer bieries in het zonnetje in schagen B) :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Paasvee?!?
Bieries klappen in t zonnetje... Neh daar lijkt me nou helemaal niks aan :lol: