Spoookje 10 februari 2010 11:03http://www.dumpert.nl/mediabase/823681/576460fb/iets_teveel_ghb.html Als ik dit zie, ben ik zo blij dat ik geen drugs gebruik Die gozer is wel ver heen Kiek em goaaaaaan !laatste aanpassing 10 februari 2010 11:04
Spoookje 10 februari 2010 11:14Uitspraak van ? op woensdag 10 februari 2010 om 11:09:▶Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig? Zijn idd goede vrienden Kwak er nog maar wat meer in, dan gaat ie out
Spaanse Vlieg:hyper: 10 februari 2010 11:18die chick die als laats binnen kwam , was dat niet jennifer lopez?
Spoookje 10 februari 2010 11:20Uitspraak van Spaanse Vlieg op woensdag 10 februari 2010 om 11:18:▶die chick die als laats binnen kwam , was dat niet jennifer lopez? Nee, was puff daddy
10 februari 2010 11:23donateurUitspraak van Spoookje op woensdag 10 februari 2010 om 11:03:▶Als ik dit zie, ben ik zo blij dat ik geen drugs gebruik Als ik dat zo zie baal ik wel dat ik geen drugs meer gebruik... heerlijk zulke ochtendjes
10 februari 2010 11:28Uitspraak van Spaanse Vlieg op woensdag 10 februari 2010 om 11:18:▶die chick die als laats binnen kwam mariska dillema
Spaanse Vlieg:hyper: 10 februari 2010 11:42Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 11:28:▶mariska dillema o je kent haar ? echt een chickie , kan je wat regelen ?
10 februari 2010 11:50Uitspraak van Spaanse Vlieg op woensdag 10 februari 2010 om 11:42:▶o je kent haar ? https://partyflock.nl/user/471578:T_C_N_NLstampertje_GFH
Spaanse Vlieg:hyper: 10 februari 2010 11:59Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 11:50:▶https://partyflock.nl/user/471578:T_C_N_NLstampertje_GFH.html ik ben verliefd denk
Una Paloma Blanca 10 februari 2010 12:06Uitspraak van Spoookje op woensdag 10 februari 2010 om 11:03:▶http://www.dumpert.nl/mediabase/823681/576460fb/iets_teveel_ghb.html Check http://www.123video.nl/members/gebruiker.asp?Name=Ubervaag
10 februari 2010 13:55Uitspraak van Spoookje op woensdag 10 februari 2010 om 11:03:▶Kiek em goaaaaaan ! loat goaaaan loat goaaaan laatste aanpassing 10 februari 2010 14:00
10 februari 2010 14:01Uitspraak van Spaanse Vlieg op woensdag 10 februari 2010 om 11:59:▶ik ben verliefd denk dat wijf is trouwens moeilijk lelijk.
Knaller 10 februari 2010 14:57Uitspraak van Spoookje op woensdag 10 februari 2010 om 11:03:▶Als ik dit zie, ben ik zo blij dat ik drugs gebruik
Ricardo Español 10 februari 2010 15:17donateurUitspraak van Spoookje op woensdag 10 februari 2010 om 11:03:▶Die gozer is wel ver heen valt nog mee heb ze erger gezien
10 februari 2010 15:23donateurleuke vrienden heb je dan Uitspraak van Ricardo Español op woensdag 10 februari 2010 om 15:17:▶heb ze erger gezien
? 10 februari 2010 15:24Zat me zo eens af te vragen.. In hoeverre is dit nog leuk voor die gozer zelf?
Fuck The System! 10 februari 2010 17:23Uitspraak van Spoookje op woensdag 10 februari 2010 om 11:03:▶http://www.dumpert.nl/mediabase/823681/576460fb/iets_teveel_ghb.html Uitspraak van Ricardo Español op woensdag 10 februari 2010 om 15:17:▶valt nog mee heb ze erger gezien Idd ik ook8)
SJEEP 10 februari 2010 17:52 mooie dingen maar idd, heb het ook wel veel erger gezien, dit is een amateur beter had ie g gedaan met mdma en 2cb, ga je veel leukere dingen van doen
SJEEP 10 februari 2010 17:53Uitspraak van Spoookje op woensdag 10 februari 2010 om 11:14:▶Kwak er nog maar wat meer in, dan gaat ie out nou en, dan slaapt ie f 3uurtjes
SJEEP 10 februari 2010 17:54Uitspraak van ? op woensdag 10 februari 2010 om 15:24:▶Zat me zo eens af te vragen.. In hoeverre is dit nog leuk voor die gozer zelf? heel leuk
SJEEP 10 februari 2010 17:54Uitspraak van Knaller op woensdag 10 februari 2010 om 14:57:▶Als ik dit zie, ben ik zo blij dat ik drugs gebruik GPT laatste aanpassing 10 februari 2010 17:54