Partyflock
 
Forumonderwerp · 1080664
222x bekeken
 
Waarschuw beheerder
[img width=633 height=400 cacheid=0010ef32002e2c65a43c7b811a029ac669]http://www.studio-quena.be/cyborgjeff/site/wp-content/uploads/2008/11/vvoois_fasttracker_s.gif[/img]

lekker gabber maken op de Amiga :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Twackerss.
Waarschuw beheerder
donateur
ik maak altijd gabber op mn iPod met een gabber drumkit 8)
 
Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Vest trekker.
 
Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
geniaal programmatje. Heb ik vroegah ook wel eens wat mee gestoeid.
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger heel veel gebruikt. Nachten lang helemaal waus beats maken. Echt te gek. (L)

Maar toch ben ik blij met Nuendo. Heel soms maak ik nog wel eens een mixdown in Skaletracker en die gebruik ik dan weer in Nuendo.

Anyway FT2/Skaletracker :respect: