Artiest Hungry 9 december 2009 08:57geniaal programmatje. Heb ik vroegah ook wel eens wat mee gestoeid.
lexie026 9 december 2009 09:30donateurVroeger heel veel gebruikt. Nachten lang helemaal waus beats maken. Echt te gek. Maar toch ben ik blij met Nuendo. Heel soms maak ik nog wel eens een mixdown in Skaletracker en die gebruik ik dan weer in Nuendo. Anyway FT2/Skaletracker