Partyflock
 
Forumonderwerp · 666506

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
deel 3
:gaap:

:Z
 
je naam veranderd,of er is iets fouts gegaan :bier:
zal je weer met rust laten lieverd succes met je topic
 
nee deze mensen zijn zielig ze gaan gelijk mij proberen te bannen sukkels maar ben morgen weer terug ha ha
 
op je woorden letten dan slimmerd
 
ja weet ik !!!! dus veel plezier met dit topic en tot morgen!! ha ha
heb je me niet verstaannnnn !!! get a life
laatste aanpassing
 
ja en nu even wat harder dan kan ik je verstaan!!! muts!!!!!!!
 
ga weg joh!!!!! ajax roeleert toch wel een beetje!!!
 
wat ben je lelijk van dichtbij!!!
 
dus je doet et met een paard!!goh ja je lijkt wel een beetje op em !!
 
nee die pic van jou steelt de show hier mja ga r verder nie op in, alleen maar jaloers op ajax!!! ;)
he de kansloze der kanslozen is er weer
De frustratie druipt ervanaf ik kan niet wachten op deel 4 ... :P :D
laatste aanpassing
 
t word idd wel stiller ;)
leuk al die aandacht :D
 
aandacht is een goede zaak...
ajax super joden :bounce:
Volgens een onderzoek van MSN.nl zijn autofabrikant BMW, kledingmerk Gsus en voetbalclub Ajax de drie meest favoriete merken in Nederland. De website had een 'Nationale Merkencompetitie' georganiseerd waarbij ruim 22.000 mensen hun stem hebben uitgebracht op ruim 700 merken in 34 categorieën.

BMW kon rekenen op de meeste stemmen en mag zich dit jaar de titel 'Populairste merk van Nederland' aanmeten. In de top tien stonden opvallen genoeg nog drie andere automerken, te weten: Audi, Mercedes en Porsche. "Dit zijn typische aspiratiemerken:, aldus Pieter Kuijt van initiatiefnemer 'Red Cell Not Just Film', die het samen met MSN organiseert. "Niet veel respondenten zullen daadwerkelijk een Porsche voor de deur hebben staan, maar dat maakt jongeren niet uit, zij laten zich bij hun keuze voor favoriet merk leiden door het imago van het merk."

GO Home :) :) :) :) :)