Partyflock
 
Forumonderwerp · 1069375
1035x bekeken
 
Waarschuw beheerder
wij hebben 2 jaar geleden een gekko gehad die is ontsnapt
nu waren we een dvd speler aan t aansluiten ikke helpen met snoertjes doorgeven achter de kast
schrik me eige helemaal lamlendig echt bijna een hartverzakking
hebben we die gekko weer :| wtf
levend dus :LOL:

hoe kan dat nou heb tie vliegjes gegeten ofzo:P

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/69438935.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
:lol: Ik zou ook echt een hartverzakking krijgen als er ineens zo'n beest(je) zit!
Maar wel grappig dat ie zolang heeft kunnen overleven!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:28:
haha haar gekko is ook aan t weglopen dus


op zoek naar een holletje O:)
 
Waarschuw beheerder
ja ik schrik nie zo snel :LOL:
maar echt had gewoon 5 min hartkloppingen
ik ging met mn hand achter de kast voelde wat en toen kwam toe hop aangerend
Waarschuw beheerder
Hahaa, wat een gek beest! :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noddy op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:38:
op zoek naar een holletje


kan die lekker in wegkruipen :LOL:

Uitspraak van Carnophage op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:40:
Houdini


zo heb ik m maar genoemd (L)

maaaaaaaaaaaaaaaare zal ik m in een terrarium stoppen offe zal k m weer lekker loslaten ????
 
Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
hij heeft gewoon heel vaak Ultimate Survival op Discovery gekeken
jwt eigen pis opdrinken ditdat
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:43:
hij heeft gewoon heel vaak Ultimate Survival op Discovery gekeken
jwt eigen pis opdrinken ditdat


dat staat hier wel vaak op ja :9

Uitspraak van Leipe elly ouwe op facebook op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:45:
vet vaag dat je hond hem niet tegen gekomen is of jullie zelf een x.
hvj


ja ik dacht eerder aan de kat want die vangt overal achter aan

(L):kusje:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:43:
Ultimate Survival op Discovery




Hij heeft gewoon 2 jaar in je huis gesurviveld(y) Hijs gewoon een held...
 
Waarschuw beheerder
:yes: ik laat m weer los denk ik
want in dat bakkie ziet ie er ongelukkig uit :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:47:
a ik dacht eerder aan de kat want die vangt overal achter aan


sommige katten laten alles wat in huis woont met rust best vaag,kende zelfs mensen die drie katten hadden in een woonwagen en nog last van muizen:LOL:


(L):kusje:
 
Waarschuw beheerder
bij ons heeft ook een hamster 2 jaar onder in de oven geleefd 8) Heel af en toe zag je em heen en weer lopen, maar we kregen em nooit te pakken :lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leipe elly ouwe op facebook op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:02:
sommige katten laten alles wat in huis woont met rust best vaag,kende zelfs mensen die drie katten hadden in een woonwagen en nog last van muizen


ja die van mij is ook nie echt jagerig
t enige wat ze doet is de hond op stang jagen :LOL:


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:09:
bij ons heeft ook een hamster 2 jaar onder in de oven geleefd Heel af en toe zag je em heen en weer lopen, maar we kregen em nooit te pakken


:LOL: toch grappige he en wij maar allemaal zorgen voor die diertjes sommige kunnen gewoon heel goed voor zichzelf zorgen
 
Waarschuw beheerder
[IMG]https://album.partyflock.nl/69438935.jpg[IMG]


Wat een monster,joh!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:16:
:LOL: toch grappige he en wij maar allemaal zorgen voor die diertjes sommige kunnen gewoon heel goed voor zichzelf zorgen


ja precies! maar wij hadden nog wel een zakje voer in de bergkast staan en wrs dat ie daar ook van leefde. Die beestjes kunnen zelfs onder de deur door kruipen :vaag:
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/69438935.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:17:
ja precies! maar wij hadden nog wel een zakje voer in de bergkast staan en wrs dat ie daar ook van leefde. Die beestjes kunnen zelfs onder de deur door kruipen


ja die dingen komen overal :LOL:


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:16:
Wat een monster,joh


nou doodeng he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:16:
ja die van mij is ook nie echt jagerig
t enige wat ze doet is de hond op stang jagen


:LOL: tja ken dat mijne zijn wel echte jagers dus geen last van ongedierte maar heb kittens en de moederpoes valt alle andere katten en hond aan als ze alleen al maar kijken:LOL:
Waarschuw beheerder
donateur
deze gekko is een ekte _o_
Waarschuw beheerder
donateur
surfaaifol of de fittest
 
Waarschuw beheerder
Gekko's zijn eigenlijk wel heel cool. Ik wou vroeger altijd een kameleon (l) ..en nog steeds :$
Waarschuw beheerder
Vraag het aan snoww, die weet dat vast wel :yes:
 
Waarschuw beheerder
Maar jongens zal ik m weer lekker los laten :D
of in een terrarium stoppen?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 21:42:
Maar jongens zal ik m weer lekker los laten
of in een terrarium stoppen?????


heb je een hekel aan de buren? :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 4 augustus 2009 om 21:46:
heb je een hekel aan de buren?


:LOL: ja maar hij zit dus echt al 2 jaar hier
dus hij zou t wel naar zn zin hebben in mn huis
nu kijkt ie ongelukkig :nocheer:
Waarschuw beheerder
of hij voelt zich gevangen :lol:
Waarschuw beheerder
Waha wat een mooi verhaal en wat een heldenbeestje :respect:
 
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik m ook weer gewoon loslaat :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 22:16:
ik denk dat ik m ook weer gewoon loslaat


nee joh gekkie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 4 augustus 2009 om 22:23:
Is dit serieus of gewoon gelul?


nee is serieus
niks geen gelul
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 22:34:
nee is serieus
niks geen gelul


Vergelijk hem eens met een gezonde gekko die van jou is compleet uitgemergeld en heeft geen vetreserves meer in zijn staart.

NIET vrijlaten dus en proberen weer een beetje aan te laten sterken en hem dan aan iemand geven met meer verstand omtrent deze dieren. :frusty:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op dinsdag 4 augustus 2009 om 22:42:
NIET vrijlaten dus en proberen weer een beetje aan te laten sterken en hem dan aan iemand geven met meer verstand omtrent deze dieren


kijk dank u hier heb ik wat aan :yes:

ik vroeg me al af hoe hij het heeft kunnen overleven

maar goed we hebben m gekregen met bepaalde redenen bla bla
en we wilden ons erin verdiepen en toen liep tie weg
dus oordeel niet te snel :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 22:51:
dus oordeel niet te snel


Jawel.. Je bent erg slordig geweest.

Maarehhhh

Toch typisch dat ie zo lang heeft weten te overleven. Maar hoe kan het dat jullie hem nooit gezien hebben? in de tussentijd? Verklaar je nader.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 5 augustus 2009 om 02:11:
Jawel.. Je bent erg slordig geweest.


:O eggie nie
ik was op vakantie en diegene die m verzorgde was een tikkie slordig

Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 5 augustus 2009 om 02:11:
Toch typisch dat ie zo lang heeft weten te overleven. Maar hoe kan het dat jullie hem nooit gezien hebben? in de tussentijd? Verklaar je nader.


ja we hebben zeg maar zelf een muurtje gemaakt van hout en gipsplaten tegen elkaar
ik denk dat ie daar graag zat, want we hebben regelmatig heel t huis doorzocht
Waarschuw beheerder
Geef hem aan snoww kado joh :lol:
 
Waarschuw beheerder
:) leuk beestje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 5 augustus 2009 om 08:53:
Geef hem aan snoww kado joh


ja die spaart die schatjes :yes: :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Queen** op woensdag 5 augustus 2009 om 11:01:
ja die spaart schatjes


Ja dat weten we :x :roflol:
Waarschuw beheerder
maar effe ontopic

waarom heeft jouw hong die gekke gekko niet gevonden?
 
Waarschuw beheerder
ja dat vraag ik me dus ook af :D
en mn kat ook nie
dus de gekko kon goed verstoppertje spelen denk ik
en dat ding is fucking snel :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 augustus 2009 om 14:47:
dat zijn wel mooie schatjes


Nou indd zeg :roflol: :x
Waarschuw beheerder
*
laatste aanpassing